Gå til innhold

Menn (og kvinner) - hvilken kropp synes du er mest sexy av disse to?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Taklampe skrev:

Du høres jo ut som en drittsekk. Jeg hadde ikke chaset deg ihvertfall. Alt for selvgod :fnise:

HØRES UT som ja, men ER grei og får jenter til å føle seg bra ( øke selvtilliten deres) 

Du hadde ikke lagt merke til en drit før du sitter med meg å spør deg selv " vent hvordan havnet jeg her?" så ser du på meg "oja...heeeey:hjerter_rundt:"            :fnise:

Anonymkode: de356...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge bilder er åpenbart photoshoppet, så vanskelig å si, siden jeg ikke vet hvordan de egentlig ser ut. 

Anonymkode: 7c554...7f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Hva er vitsen med å være diplomatisk her? Du skal jo ikke date dem du skal bare se på dem

Jeg syns det er tåpelig å rangere dem, eller noen andre. Særlig når det er kun basert på utseende. 

Hun ene kan være en sadistisk bitch, mens den andre kan være varm og omsorgsfull. 

Så jeg er ikke diplomatisk, men ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ rangere? Tråden er 100 prosent overfladisk. Hvem har finest kropp? Personlighet og alt sånt har da ingenting med saken å gjøre i denne tråden. Man driter i om en av de er bitch eller en helgen liksom...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 22-  som er 1.97 høy, penis 19x15......så foretrekker jeg hun til høyre!

MEN hun til venstre var også fin og jeg hadde tatt hun, bare at det hadde vært i 2 min........helt ok knull og kjæreste i 2-3 mnd ( for å vise henne fram).:tongue:

Anonymkode: de356...8d4

Hvorfor er din høyde og pikkstr relevant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir overrasket over at så mange her sier hun til høyre!

Anonymkode: 60f51...552

Husk at vi er på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun til venstre har mye finere og sprekere kropp. Hun til høyre er feit i mine øyne. Alt for usunn livsstil for meg.  Hun til høyre har penest ansikt og det er viktig for meg. Men hun er altfor stor til at jeg ville kategorisert henne som "hot". 

Mann, 41 år

Anonymkode: ce41a...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den til venstre. Men jeg tror den er fikset på og retusjert til de grader. Mens den til høyre er ekte. Derfor høyre.

Anonymkode: 29b76...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den til venstre. Hadde ikke vært fornøyd om jeg hadde sett ut som hun til høyre. Og nei jeg synes ikke dere som ser sånn ut er stygge, men jeg er veldig fornøyd med min kropp pdd, og jeg ser ca ut som hun til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mattis skrev:

Jeg synes generelt det er lite interessant å diskutere andres kropper. 

Tydeligvis ikke lite nok interessant til å la være å trykke på og poste i en tråd som heter "(...) hvilken kropp synes du er mest sexy av disse to?".

Anonymkode: d81ab...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stan skrev:

Tåpelig spørsmål. To flotte damer. Det er ikke utseende som hindrer meg i å dra på date med dem. 

"Hvilken kropp er synes du er mest sexy". Jeg har skjønt at mange menn her inne liker å hamstre plusspoeng fra anonyme damer på forumet, men det hun spurte tross alt om hvem du synes er mest tiltrekkende av disse rent fysisk. 

Jeg er mann og synes hun til venstre hadde den flotteste kroppen, men jeg hadde ikke blitt avtent av hun til høyre. 

Anonymkode: 19565...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattis
Den 26.5.2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke lite nok interessant til å la være å trykke på og poste i en tråd som heter "(...) hvilken kropp synes du er mest sexy av disse to?".

Anonymkode: d81ab...496

Endret av Mattis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

20160526_171451.jpg

Anonymkode: 12f22...6db

Hun til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme person ser dere vel :P

Anonymkode: 12457...609

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er samme person ser dere vel :P

Anonymkode: 12457...609

Nei, det er det ikke.

Anonymkode: ad9b4...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Syns alltid det er så rart med sånne tråder som denne. Jeg har veid 35 kilo og jeg har veid 90 kilo, og alt i mellom i voksen alder. Var ikke en kjeft som gadd å se på meg når jeg var tynn. Oppmerksomheten kom etter at jeg fikk mer flesk på kroppen. Men allikevel så er det, i følge internett, INGEN som liker litt rundere damer? 

Syns egentlig ikke forskjellen på de to var så stor heller, så da stemmer jeg utifra bikinivalg, og da blir det hun til høyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...