Gå til innhold

Menn (og kvinner) - hvilken kropp synes du er mest sexy av disse to?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kroppen til venstre. Jeg er jente!

 

Anonymkode: d5e2e...f8b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig spørsmål. To flotte damer. Det er ikke utseende som hindrer meg i å dra på date med dem. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge er fin. -K

Anonymkode: b2c3f...5e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20160526_171451.jpg

Anonymkode: 12f22...6db

Hun med den rosa bikinien. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stan skrev:

Tåpelig spørsmål. To flotte damer. Det er ikke utseende som hindrer meg i å dra på date med dem. 

Hva er vitsen med å være diplomatisk her? Du skal jo ikke date dem du skal bare se på dem

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ligge med: høyre. For å selv se ut som: venstre.

Men synes noe litt mer midt imellom er best for begge. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre, helt klart.

 

-Kvinne 30

Anonymkode: b94a9...0b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent objektivt: Venstre, selvfølgelig!! Og de som sier noe annet: Shame on you! For et jævla selvbedrag. Vet jeg kommer til å bli skjelt ut for den uttalelsen, men det driter jeg i, fordi jeg vet at dere vet innerst inne at jeg har rett.

Men, av sympati og siden det passer seg her på KG: Hun til høyre, helt klart!! At hun har noen kg ekstra flesk har da ingen betydning. Det gjør henne bare formfull, og formfulle damer er jo det diggeste!! Mer å ta i, mer å være glad i, iksnt!! *SIKLE* Personligheten er dessuten det viktigste, hun til høyre ser ut som å ha en varm og god personlighet :) Hun til venstre ser bare jævla selvopptatt ut. *æsj*

Anonymkode: 62722...374

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

absolutt venstre. (selv om jeg innrømmer at jeg også har hatt sex med kvinner som ligner ho på høyre)
-mann 31-

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart den første. Synes ikke den til høyre var så fin. Jeg er jente

Anonymkode: 60f51...552

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20160526_171451.jpg

Anonymkode: 12f22...6db

Høyre.

- Mann 25, normalvektig.

Anonymkode: b0e8c...a49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rent objektivt: Venstre, selvfølgelig!! Og de som sier noe annet: Shame on you! For et jævla selvbedrag. Vet jeg kommer til å bli skjelt ut for den uttalelsen, men det driter jeg i, fordi jeg vet at dere vet innerst inne at jeg har rett.

Men, av sympati og siden det passer seg her på KG: Hun til høyre, helt klart!! At hun har noen kg ekstra flesk har da ingen betydning. Det gjør henne bare formfull, og formfulle damer er jo det diggeste!! Mer å ta i, mer å være glad i, iksnt!! *SIKLE* Personligheten er dessuten det viktigste, hun til høyre ser ut som å ha en varm og god personlighet :) Hun til venstre ser bare jævla selvopptatt ut. *æsj*

Anonymkode: 62722...374

Er ikke det individult? Ikke ikke noe "alle vet"? Egentlig ganske unødvendig kommentar, syns nå jeg. 

Jeg ville hatt noe midt mellom de to. Litt mindre enn hun til høyre, men ikke like slank som hun til venstre. Så en god middelvei, rett og slett. Hun til venstre blir for lite å ta i. Liker litt hofte og en rumpe med muskler. Hun til høyre blir litt for mye å ta i :P 

Anonymkode: d9330...550

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det individult? Ikke ikke noe "alle vet"? Egentlig ganske unødvendig kommentar, syns nå jeg. 

Jeg ville hatt noe midt mellom de to. Litt mindre enn hun til høyre, men ikke like slank som hun til venstre. Så en god middelvei, rett og slett. Hun til venstre blir for lite å ta i. Liker litt hofte og en rumpe med muskler. Hun til høyre blir litt for mye å ta i :P 

Anonymkode: d9330...550

Mener å lese sarkasme i innlegget til vedkommende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det individult? Ikke ikke noe "alle vet"? Egentlig ganske unødvendig kommentar, syns nå jeg. 

Jeg ville hatt noe midt mellom de to. Litt mindre enn hun til høyre, men ikke like slank som hun til venstre. Så en god middelvei, rett og slett. Hun til venstre blir for lite å ta i. Liker litt hofte og en rumpe med muskler. Hun til høyre blir litt for mye å ta i :P 

Anonymkode: d9330...550

Var ikke jeg som skrev den kommentaren du siterte. Men jeg tenker at flesteparten her inne er kvinner. og det er lettere å si at hun som er lubben er finere, hvis man er litt stor selv. Selv om man egentlig synes den slanke er finest. Bare for å "beskytte" seg selv. Sier ikke at det er sånn. Men jeg tror det er sånn :)

Anonymkode: 60f51...552

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...