Gå til innhold

Hjelp. Blir gal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Kort forklart: Ble så mye tull på jobben og byen jeg jobber i. Så I de siste ukene ble jeg sykemeldt og frem til sommerferien. Jeg sliter enormt psykisk. Men gir meg ikke og vil jobbe så mye jeg kan. Men det ble så mye tull og jeg fikk meg hardere knekk. Hadde jeg ikke slitt så hadde jeg glatte over idiotien til styret. Men klarer ikke. Så hva er lurest. Få hjelp og være der ansatt. Men må da sykemelde meg. Eller bytte jobb og starte på nytt. Psyken min har jeg hatt med meg sia barn og er ikke noe jeg dessverre blitt kvitt. Jeg vil jobbe. Skatte. Gjøre noe. Hjelpe.  Duge til noe. Ikke dømme meg.

Anonymkode: c125d...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjelder å innse sine begrensninger når man er psykisk syk. Jeg er også det og ønsker å jobbe så mye jeg kan, men noen ganger sier kroppen stopp. I stedet for å jobbe til jeg stuper, for så å sykmelde meg, jobber jeg i en mindre stilling for å få hentet meg inn. Be om tilrettelegging på jobb om det er mulig eller få hjelp til å finne ut hva som er overkommelig for deg. Prioriter helsen din til du blir stabil før du kaver deg ihjel på jobb.

Anonymkode: e6f52...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Kort forklart: Ble så mye tull på jobben og byen jeg jobber i. Så I de siste ukene ble jeg sykemeldt og frem til sommerferien. Jeg sliter enormt psykisk. Men gir meg ikke og vil jobbe så mye jeg kan. Men det ble så mye tull og jeg fikk meg hardere knekk. Hadde jeg ikke slitt så hadde jeg glatte over idiotien til styret. Men klarer ikke. Så hva er lurest. Få hjelp og være der ansatt. Men må da sykemelde meg. Eller bytte jobb og starte på nytt. Psyken min har jeg hatt med meg sia barn og er ikke noe jeg dessverre blitt kvitt. Jeg vil jobbe. Skatte. Gjøre noe. Hjelpe.  Duge til noe. Ikke dømme meg.

Anonymkode: c125d...a94

Det ble mye tull på jobben OG byen du jobber i..?

Anonymkode: ccf87...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tull da TS? 

Anonymkode: dc326...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står jo fritt til å søke andre jobber samtidig som er i jobben du har. Det finnes jobber som er en positiv del av hverdagen, det handler bare om å finne riktig arbeidsmiljø. Jeg håper du klarer å finne en slik arbeidsplass. 

Et alternativ er å trappe ned og fylle fridagene med positive bidrag så du ikke havner for langt ned på arbeidsdagene. 

Jeg tror på deg som vil, at du får det til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags tull da TS? 

Anonymkode: dc326...88b

Ei tok min mann fra meg. Han var utro med min sjef. Begge har skylda. Ikke by bygd. Skrivefeil 

Anonymkode: c125d...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f*** det der er nok til å knekke pskyen til hvem som helst. Å bli sykemeldt på grunn av det der er ikke et tegn på svaket, det er et tegn på at du er et normalt menneske. 

Anonymkode: f80e7...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...