Gå til innhold

Smash uten palmeolje - like god?


monokini

Anbefalte innlegg

Jeg elsket smash før, men tror ikke jeg har spist det etter at de fjernet palmeoljen. Noen som har testet og vet om smaken er den samme?

En pose koster jo 50 kr, så kjedelig å kjøpe hvis den ikke smaker noe godt lengre :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop Obs! har tilbud på smashkuler for 20 kr, men vet ikke helt om disse er med eller uten palmeolje. Har i alle fall ikke merket forskjell på vanlig smash, men spiser det også svært sjeldent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Coop Obs! har tilbud på smashkuler for 20 kr, men vet ikke helt om disse er med eller uten palmeolje. Har i alle fall ikke merket forskjell på vanlig smash, men spiser det også svært sjeldent :) 

Synes de vanlige smash er best dessverre, men takk for tips! Da tar jeg sjansen på at de fortsatt er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at mange klaget på Freia påskeegg etter at palmeolja forsvant derfra. Husker det var en egen tråd her inne på noen sider om emnet :) Så det er mulig det er noe i det.

Smashen var like god sist jeg smakte, men så er det noen måneder siden så jeg vet ikke om de var med eller uten palmeolje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i hvert fall ikke merket noe forskjell. Hvis det ER en bitteliten forskjell synes jeg vi heller kan svelge den kamelen, enn at smash TILBAKEFØRER smash med palmeolje. Det blir et skritt i feil retning, spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, _Aries skrev:

Mener å huske at mange klaget på Freia påskeegg etter at palmeolja forsvant derfra. Husker det var en egen tråd her inne på noen sider om emnet :) Så det er mulig det er noe i det.

Smashen var like god sist jeg smakte, men så er det noen måneder siden så jeg vet ikke om de var med eller uten palmeolje. 

Palmoljen er ikke fjernet fra freia påskeegg.

Anonymkode: 9c573...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Palmoljen er ikke fjernet fra freia påskeegg.

Anonymkode: 9c573...70b

Å nei :O Her er i alle fall tråden jeg tenkte på. Da var det sikkert noe annet enn påskeeggene som gjorde det. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, _Aries skrev:

Å nei :O Her er i alle fall tråden jeg tenkte på. Da var det sikkert noe annet enn påskeeggene som gjorde det. :)

 

Husker tråden,men det kom frem da også at freia ikke har fjernet den :)

 

http://e24.no/privat/freia-paaskeegg-inneholder-fortsatt-palmeolje/23617766

Anonymkode: 9c573...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slutta de å bruke palmeolje i smash? Er ikke mer enn 1-2 måneder siden jeg spiste smash, smakte like awesome som før. Samme med de påskeegga fra freia, men de har vel fortsatt oljen.

Anonymkode: 67666...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0

Har ikke merket forskjell jeg heller. Jeg tror det er en stund siden de sluttet å bruke det, syns det har stått lenge på pakken nå at de ikke bruker palmeolje. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når slutta de å bruke palmeolje i smash? Er ikke mer enn 1-2 måneder siden jeg spiste smash, smakte like awesome som før. Samme med de påskeegga fra freia, men de har vel fortsatt oljen.

Anonymkode: 67666...83d

Ja, påskeeggene inneholder fortsatt palmeolje. Flere av sjokoladene til Freia som gjør det (jeg vet ikke om alle gjør det men appelsinsjokoladen har iallefall det i seg også). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn helgetilbud på nille med 3 for 100 kr eller No sånt? Har ikke smakt smash på lenge så kan ikke svare på spørsmålet da...

Anonymkode: 02ec1...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...