Gå til innhold

Eksamen i psykologi, dette går ikke bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykepleierstudent og jeg har kun TRE hele lesedager på å klare og komme gjennom pensum i psykologi. For det første så hadde vi kun 10 timer à 45 minutters undervisning, for det andre ble vi akkurat ferdig med en eksamen som teller dobbelt så mye når det gjelder antall studiepoeng. Så har virkelig ikke hatt tid før nå. Er helt gåen, har synsforstyrrelser, kaster opp og er generelt alt for stresset. Tenkte å ta det helt med ro, men pensum er bare så sykt tungt og vanskelig. Hvordan i all verden skal jeg klare å konsentrere meg?? Er det noen som har noen tips til å forberede seg på teoretisk tungt pensum? Vi får bare 3-4 spm. på eksamen, er det et man ikke kan og kan man kun lite på f.eks. to stk. så ligger man ganske tynt an. Tusen takk på forhånd:-) - hilsen spl. stud som ikke vil konte, igjen. 

Anonymkode: cf857...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykepleierstudent og jeg har kun TRE hele lesedager på å klare og komme gjennom pensum i psykologi. For det første så hadde vi kun 10 timer à 45 minutters undervisning, for det andre ble vi akkurat ferdig med en eksamen som teller dobbelt så mye når det gjelder antall studiepoeng. Så har virkelig ikke hatt tid før nå. Er helt gåen, har synsforstyrrelser, kaster opp og er generelt alt for stresset. Tenkte å ta det helt med ro, men pensum er bare så sykt tungt og vanskelig. Hvordan i all verden skal jeg klare å konsentrere meg?? Er det noen som har noen tips til å forberede seg på teoretisk tungt pensum? Vi får bare 3-4 spm. på eksamen, er det et man ikke kan og kan man kun lite på f.eks. to stk. så ligger man ganske tynt an. Tusen takk på forhånd:-) - hilsen spl. stud som ikke vil konte, igjen. 

Anonymkode: cf857...eb4

Tips til deg som skal igjennom noe fort er å se på sammendrag,power point slides og tidligere eksamensoppgaver.