Gå til innhold

Rare løsninger i hus og heim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er de rareste løsningene dere har sett i boliger? 

Jeg synes bad-løsningen her på bilde 20/40 var dypt  fascinerende: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=70798993. Jeg for min del har verken behov for å se eller bli sett i forbindelse med dobesøk, men hver sin lyst, tydeligvis.. 

Anonymkode: 880e8...ebf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glasset blir frostet når døren går igjen... Skulle gjerne hatt huset, men er en smule over min prisklasse.

Anonymkode: 6103c...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Glasset blir frostet når døren går igjen... Skulle gjerne hatt huset, men er en smule over min prisklasse.

Anonymkode: 6103c...8e6

Hvordan blir det det? Altså, selve glassveggen er ikke frostet? Om du ser på bilde 19, så ser du jo rett fra soverommet inn på badet, gjennom glassveggen?

Anonymkode: 880e8...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir det det? Altså, selve glassveggen er ikke frostet? Om du ser på bilde 19, så ser du jo rett fra soverommet inn på badet, gjennom glassveggen?

Anonymkode: 880e8...ebf

Enten er det en bryter på veggen, eller så skjer det automatisk når du lukker døra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, prt90 skrev:

Enten er det en bryter på veggen, eller så skjer det automatisk når du lukker døra

Er det ikke litt rart at det ikke står noe om det i selve annonsen? Jeg vil tro de fleste vil bli litt frastøtt av en slik baderomsløsning, så de burde fått frem om det var noe slikt på plass. 

Anonymkode: 880e8...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt rart at det ikke står noe om det i selve annonsen? Jeg vil tro de fleste vil bli litt frastøtt av en slik baderomsløsning, så de burde fått frem om det var noe slikt på plass. 

Anonymkode: 880e8...ebf

https://smartglassnorge.no/

Dette er en ganske kjent løsning, bl.a. brukt på flere nye hoteller og kontorbygg både i inn og utland. Hvis du har råd til hus i den prisklassen vil jeg anta du har vært innom nok nybygg i det siste til å kjenne funksjonen, og skulle du ønske en vanlig vegg så koster det ikke all verden å sette det opp. Det er mye som ikke står skrevet i annonser på hus/leiligheter som folk med peil ser av bildene, på visning eller i taksten, tror nok heller det er du som ikke hàr hengt helt med ;)

Anonymkode: 6103c...8e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://smartglassnorge.no/

Dette er en ganske kjent løsning, bl.a. brukt på flere nye hoteller og kontorbygg både i inn og utland. Hvis du har råd til hus i den prisklassen vil jeg anta du har vært innom nok nybygg i det siste til å kjenne funksjonen, og skulle du ønske en vanlig vegg så koster det ikke all verden å sette det opp. Det er mye som ikke står skrevet i annonser på hus/leiligheter som folk med peil ser av bildene, på visning eller i taksten, tror nok heller det er du som ikke hàr hengt helt med ;)

Anonymkode: 6103c...8e6

Fancy! :) Det hadde jeg aldri hørt om før. Hele huset er jo bare fantastisk, og med den utsikten! 

Jeg måtte forresten flire av bildeteksten på bilde 36: "Slik kan en nyte en fin sommerdag." Mulig jeg er rar, men jeg vil ikke kalle det en fin sommerdag når det ligger et slør av nysnø på bakken. :P

Anonymkode: 8f109...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fancy! :) Det hadde jeg aldri hørt om før. Hele huset er jo bare fantastisk, og med den utsikten! 

Jeg måtte forresten flire av bildeteksten på bilde 36: "Slik kan en nyte en fin sommerdag." Mulig jeg er rar, men jeg vil ikke kalle det en fin sommerdag når det ligger et slør av nysnø på bakken. :P

Anonymkode: 8f109...7ec

Og snømann som speiler seg i vinduet :P

Veldig fint hus, men litt "over the top" for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde digget det huset. Synes det var ganske billig også til å være et sånt hus, men det har nok med beliggenhet å gjøre. Ikke at jeg har råd til det da :P  Men i forhold til prisene her jeg bor (Oslo) ville tilsvarende sikkert vært på 20 mill. 

Men rart det ikke var noen bilder fra kjøkkenet? Bare den øya der så vidt, når det er påkostet et designerkjøkken. 

Anonymkode: a9d7f...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde digget det huset. Synes det var ganske billig også til å være et sånt hus, men det har nok med beliggenhet å gjøre. Ikke at jeg har råd til det da :P  Men i forhold til prisene her jeg bor (Oslo) ville tilsvarende sikkert vært på 20 mill. 

Men rart det ikke var noen bilder fra kjøkkenet? Bare den øya der så vidt, når det er påkostet et designerkjøkken. 

Anonymkode: a9d7f...248

Bilde 16 er vel kjøkkenet? Syntes kjøkkenet så veldig dårlig ut til å være en del av et så svært og stilig hus ellers! Det er jo ikke en ordentlig, lang arbeidsbenk engang?

Ville gjerne bodd i det huset! <3

Anonymkode: 96c23...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Altfor upersonlig, totalt uten sjel. Inngang og plassen utfor var lite pent og hvem vil se rotet på badet når man skal legge seg??? Savnet bilder fra alle rom i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, de rike har det godt, tenker jeg. Svømmebasseng i fellesområde i underetasjen...!

Anonymkode: 4a936...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.5.2016 at 21.12, applestories skrev:

Og snømann som speiler seg i vinduet :P

Veldig fint hus, men litt "over the top" for min del.

Megleren leser KG! Jeg skulle inn og se etter snømannen, men nå har de fjernet hele bildet! :fnise:

Anonymkode: 8f109...7ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Megleren leser KG! Jeg skulle inn og se etter snømannen, men nå har de fjernet hele bildet! :fnise:

Anonymkode: 8f109...7ec

Folk hører på oss! Våre meninger betyr noe! :fnise:

Synes godt de bare kunne endret teksten.. men jeg husker ærlig talt ikke ber av bildet enn den snømannen som speilet seg, så det var kanskje ikke så viktig for helhetsinntrykket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på en husannonse der det var tre bad til sammen. Ett i underetasjen, og to i overetasjen. Greit nok det, men de to i overetasjen var vegg i vegg. Begge hadde toalett. Hadde jeg kjøpt det huset hadde jeg revet ned veggen mellom de to bada og bygd om til ett stort bad :) Var bare tre soverom i huset og, så ikke sånn at det var meninga at det skulle bo en hel flokk der :P

og ang bad, så syns jeg det er litt rart der jeg leier nå. Døra til badet mitt er i gangen, hvor man tar av seg sko og sånn. Så jeg drar nok inn mer skitt på badet og inn til stua enn det som er normalt. 

Anonymkode: a3465...20b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...