Gå til innhold

Kjekke,snille menn og storforlangende drittkjerringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Er fryktelig mange sånne par i 40-50 åra rundt om i forstedene. Ser dem hele tiden når jeg besøker mine foreldre. Jeg kan ikke skjønne annet enn at kvinnen må ha vært vesentlig penere da de ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt innlegg minesveiper. Ikke glem at mange kvinner kan være flinke til å manipulere mannen sin over tid også. Først et hun strøken, så endrer hun seg gradvis. Han godtar de små forandringer, og så tilslutt et hun et monster. Han føler seg forpliktet, da det gjerne kan ha gått noen år. Så da resignerer fyren til slutt 

Anonymkode: 22421...575

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært en stille og fredelig person, men jeg merker at om jeg ikke "maser" på partner så blir vi alltid for sene til avtaler, husarbeid blir aldri gjort, bursdagshilsener aldri husket. Han vet ikke når søskene og foreldrene har bursdag en gang. Så jeg føler at jeg blir litt tvunget til å være masete for å få ting til å gå rundt. Han blir altfor oppslukt i interesser og hobbier og glemmer alt rundt. Jeg liker å bli engasjert i ting jeg også, men jeg føler meg fortsatt ansvarlig for å ikke fornærme svigerslekten ved å være sen til avtaler eller glemme bursdager. Og jeg liker heller ikke være sent ute til legetimer eller den slags.

Anonymkode: f4602...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært en stille og fredelig person, men jeg merker at om jeg ikke "maser" på partner så blir vi alltid for sene til avtaler, husarbeid blir aldri gjort, bursdagshilsener aldri husket. Han vet ikke når søskene og foreldrene har bursdag en gang. Så jeg føler at jeg blir litt tvunget til å være masete for å få ting til å gå rundt. Han blir altfor oppslukt i interesser og hobbier og glemmer alt rundt. Jeg liker å bli engasjert i ting jeg også, men jeg føler meg fortsatt ansvarlig for å ikke fornærme svigerslekten ved å være sen til avtaler eller glemme bursdager. Og jeg liker heller ikke være sent ute til legetimer eller den slags.

Anonymkode: f4602...3d4

Haha. Kanskje vi har løsningen her. Pene og greie menn har allerede fylt opp den positive kvota si og går rett og slett litt i underskudd på struktur og tiltak. 

Anonymkode: 96c46...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forhold er preget av en ubalanse, og må si at huden min kryper sammen når jeg hører at folk sier "jenter går for bad boys" for jeg relaterer absolutt ikke til det i det hele tatt. At folk ofte velger dårlige partnere er derimot noe jeg kan si meg enig i.

Kvinner og menn lar ofte partneren styre på. De finner seg i all slags tull. Partner som er frekk, som kjefter, som ignorere deg og så videre. Hva er vitsen?
 

Hvorfor er det sånn?
Tja,noen blir så opptatt av å tilfredsstille partneren at de aldri har tid til å tenke over om dette er en partner de egentlig ønsker seg. 
Andre ender opp med at de føler seg mindreverdige og tar imot negativ oppførsel som om i tro at det er dette de fortjener. 
Hvem vet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her på KG er det ofte mye snakk om at dere menn ikke har så høye krav.Dere vil bare ha en snill og søt jente.

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.Når jeg skriver "ender opp" med,så tenker jeg altså på seriøse forhold som ender med ekteskap/samboerskap og barn.Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

(Samtidig ser jeg at bad boys ofte stikker av med de peneste,snilleste mest omsorgsfulle damene).

Hvorfor er det slik?

Og for ordens skyld: Jeg er ingen bitterpikk, jeg er jente og en snill en sådan.Jeg er ser bra ut og har ingen problemer med å tiltrekke meg menn.Likevel er de snille,kjekke mennene de jeg sliter mest med å date.Jeg tar initiativ til ting,men er ikke så krevende,pågående og dominerende i framtreden.Noe jeg ofte ser disse damene som er med snille kjekke menn er.Er det der feilen ligger?

 

Anonymkode: 262e1...df7

Du sier jo svaret selv. dem tar kontroll. 

Anonymkode: 0707f...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Har observert det samme fenomen flere ganger og det jeg kommer til å skrive blir nok ikke så godt mottatt på kg, men det er mitt syn på saken. 

For menn holder det ikke å ha et bra utseende alene dersom en vil ende opp med de mest attraktive damene. Dette kan forklares  gjennom en tilbud- og etterspørsels kurve. En attraktiv mann har flere beilere enn en gjennomsnittelig mann, men pga av at initiativ byrden generelt ligger hos mannen vil han aldri ha like mange beilere som en attraktiv kvinne. 

Poenget ts er at en "snill" svært attraktiv mann utseendemessig trenger aldri å lære seg hvordan han skal sjekke opp kvinner fordi han blir sjekket opp av kvinner selv. Derfor gjør han heller ikke noe forsøk på å sjekke opp kvinner og da kommer han til kort med en attraktiv kvinne som er vant til, og som ønsker at mannen skal ta initiativ til henne. Et annet viktig poeng er at det ofte er opp til mannen å eskalere relasjonen. Du sier at du tar initiativ til disse mennene, men det du i tillegg må gjøre er å eskalere relasjonen dere i mellom fordi de snille mennene vet ikke hvordan de skal gjøre det. Med å eskalere relasjonen mener jeg å gjøre ting som å ta initativ til første kyss, initiativ til sex første gang, bli kjærester osv. En attraktiv kvinne trenger heller aldri å lære seg hvordan man eskalerer en relasjon fordi hun i løpet av livet vil ha beilere som gjør det for henne. Samtidig ønsker de fleste kvinner en mann som leder ann og som eskalerer relasjonen. En mann som ikke tar initiativ og som ikke eskalerer relasjonen virker derfor tafatt og kjedelig. Når to personer som ikke vet hvordan de skal eskalere en relasjon kommer sammen renner det hele ut i ingenting. 

Denne "glitchen" i systemet er det flere kvinner som utnytter, og da gjerne dominante kvinner med god selvtillit. De får snille attraktive menn utseendemessig fordi de tar initiativ til mannen og eskalerer relasjonen slik at han slipper å gjøre det. Mannen har egentlig ikke noe annet alternativ enn å bli sammen med en slik type dame fordi det er for krevende for han å få en attraktiv dame. Alternativet til den å være sammen med den dominante damen er å være alene. Derfor ser du pene menn med dominante kjeftesmeller.

Fordi disse mennene besitter enkelte egenskaper som kvinner finner attraktive i tillegg til at de har de sosiale ferdighetene som skal til for å sjekke opp en dame samt eskalere relasjonen. 

 

Amen. Veldig bra skrevet! Tror du treffer godt her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Høres ut som naboen min, han jobber å sliter, bygger på, bygger om etc han jobber å tjener penger, men han er dumsnill, hun er ikke i jobb, bare kjører rundt å shopper, å hun gjør ingenting hjemme, barna er bortsjemte drittunger, som for gjøre akkurat det de vil, om barna gjør noe galt og får kjeft av sin far,  får han kjeft av sin samboer, for englebarna deres gjør jo aldri noe galt, 

SUPERBITCH

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde tidligere at jeg hadde gjort nesten samme observasjon, og lo gjerne litt av disse damene. 

Så begynte jeg å legge merke til at disse " kjekke, snille mennene, med damer som jeg hadde syntes var latterlig påpasselige og virket som kjeftesmeller, faktisk var typer som ikke gjorde noe for andre enn seg selv om de ikke fikk beskjed om det og gjerne hadde vært utro en del ganger. Ofte var det " Kjeftesmellene"som i praksis var den snille parten, selv om de ikke fremsto slik. 

 

" Kjeftesmellene" ble altså kjeftesmeller fordi de nesten nødt til det om forholdet skulle fungere og mennene som virket som de var så greie og litt tøffelhelter, var egentlig bare flinke til å fremstå som snille omsorgsfulle typer, men tenkte ofte litt vel mye på seg selv, og/eller var over middels impulsive. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Dette har jeg også lagt merke til. Og det som irriterer meg er at disse mennene klager så jææævlig over hvor kjipt forhold/ekteskap de har, og at damen deres maser på de. Jeg får ikke helt sympati med sånne. Enten får de gjøre noe med det, eller slutte å klage. 

Har fått høre at jeg er for snill, så tydeligvis er nøkkelen til å få kjæreste å være en bitch da :fnise: Er mange kvinnfolk som bare herjer med kjærestene sine, skjønner ikke at sånn oppførsel aksepteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha

Føler meg litt "Marilyn" her jeg sitter med haka i hånden og lurer på hvorfor i alle dager dere forsøker å putte mennesker i båser hele tiden? 

Enhver snill person kan bli bitch om forholdene ligger til rette for det, enten det er fremprovosert eller eget valg. Likeens med "badboys" oppførselen. Har sett mange som later som om de er badboys, så er de egentlig noen skikkelige unnasluntrere og tøffelhelter, alt ettersom hva de får ut av det.

Glad jeg skal være singel resten av mitt liv gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Agnetha skrev:

Føler meg litt "Marilyn" her jeg sitter med haka i hånden og lurer på hvorfor i alle dager dere forsøker å putte mennesker i båser hele tiden? 

Enhver snill person kan bli bitch om forholdene ligger til rette for det, enten det er fremprovosert eller eget valg. Likeens med "badboys" oppførselen. Har sett mange som later som om de er badboys, så er de egentlig noen skikkelige unnasluntrere og tøffelhelter, alt ettersom hva de får ut av det.

Glad jeg skal være singel resten av mitt liv gitt.

Manson? 

Siste setningen høres ut som du nettopp har svelget den siste biten rottegift og ligger i sengen med et glass Chablis og sigarilloen i den ene hånden og mobilen i det andre for å skrive et halveis provoserende innlegg på KG.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
8 timer siden, amativeReflection skrev:

Manson? 

Siste setningen høres ut som du nettopp har svelget den siste biten rottegift og ligger i sengen med et glass Chablis og sigarilloen i den ene hånden og mobilen i det andre for å skrive et halveis provoserende innlegg på KG.

Monroe.

Ja det hadde sikkert vært en fin løsning om jeg var desperat nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.5.2016 at 13.49, AnonymBruker skrev:

Her på KG er det ofte mye snakk om at dere menn ikke har så høye krav.Dere vil bare ha en snill og søt jente.

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.Når jeg skriver "ender opp" med,så tenker jeg altså på seriøse forhold som ender med ekteskap/samboerskap og barn.Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

(Samtidig ser jeg at bad boys ofte stikker av med de peneste,snilleste mest omsorgsfulle damene).

Hvorfor er det slik?

Og for ordens skyld: Jeg er ingen bitterpikk, jeg er jente og en snill en sådan.Jeg er ser bra ut og har ingen problemer med å tiltrekke meg menn.Likevel er de snille,kjekke mennene de jeg sliter mest med å date.Jeg tar initiativ til ting,men er ikke så krevende,pågående og dominerende i framtreden.Noe jeg ofte ser disse damene som er med snille kjekke menn er.Er det der feilen ligger?

 

Anonymkode: 262e1...df7

Du kan ikke velge å vrake i damer selv om man er kjekk og snill mann. Tvert imot egentlig - og det selv om man ser bra ut.
Hvis man mangler selvtillit som mann av ulike grunner så er det slike damer man ender opp med hvis man er desperat nok.
Selv om det er mye bedre å bare være singel hvis det er siste alternativet. 

"Bad boys" får damer pga de har selvtillit enkelt og greit. Da scorer man mye mer på det selv om man ikke er grei, snill og kjekk.

 

Anonymkode: 40e8d...590

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 18.33, steinbukk79 skrev:

Høres ut som naboen min, han jobber å sliter, bygger på, bygger om etc han jobber å tjener penger, men han er dumsnill, hun er ikke i jobb, bare kjører rundt å shopper, å hun gjør ingenting hjemme, barna er bortsjemte drittunger, som for gjøre akkurat det de vil, om barna gjør noe galt og får kjeft av sin far,  får han kjeft av sin samboer, for englebarna deres gjør jo aldri noe galt, 

SUPERBITCH

 

Det er han som er idioten da ..hun vet ikke bedre. 

Han mangler selvtillit til å gå etter det han fortjener. 

Anonymkode: 40e8d...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er han som er idioten da ..hun vet ikke bedre. 

Han mangler selvtillit til å gå etter det han fortjener. 

Anonymkode: 40e8d...590

hallo... snille jenter vokser ikke på trær.

Anonymkode: 28331...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hallo... snille jenter vokser ikke på trær.

Anonymkode: 28331...b92

Hvorfor ta til takke med noe mindre ? de har jo ingenting å egentlig tilføre han høres det ut til.

Anonymkode: 40e8d...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 18.14, HomelessIcecream skrev:

Mange forhold er preget av en ubalanse, og må si at huden min kryper sammen når jeg hører at folk sier "jenter går for bad boys" for jeg relaterer absolutt ikke til det i det hele tatt. At folk ofte velger dårlige partnere er derimot noe jeg kan si meg enig i.

Kvinner og menn lar ofte partneren styre på. De finner seg i all slags tull. Partner som er frekk, som kjefter, som ignorere deg og så videre. Hva er vitsen?
 

Hvorfor er det sånn?
Tja,noen blir så opptatt av å tilfredsstille partneren at de aldri har tid til å tenke over om dette er en partner de egentlig ønsker seg. 
Andre ender opp med at de føler seg mindreverdige og tar imot negativ oppførsel som om i tro at det er dette de fortjener. 
Hvem vet

Det jenter går for er menn med selvtillit - og det er vel egentlig det eneste den typen "bad boys" menn har mest av. 

Det dere ikke skjønner og er veldig lite flinke til å plukke opp på er at de går rundt med en kunstig høy selvtillit. Det er mer en maske. Det plukker dere ikke opp på eller reflekterer noe i det hele tatt over. De er langt ifra så selvsikre som som de prøver å virke men det klarer dere ikke lese. 

Slike menn er meget dårlig "investeringer" MEN vet man ikke bedre så vet man ikke bedre. Da fortjener man ikke bedre heller. 

Ta noe initiativ selv heller, ikke at det skjer men dere hadde nok gjort en mye bedre investering og fått bedre betalt for den investeringen også. 

Anonymkode: 40e8d...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jenter går for er menn med selvtillit - og det er vel egentlig det eneste den typen "bad boys" menn har mest av. 

Det dere ikke skjønner og er veldig lite flinke til å plukke opp på er at de går rundt med en kunstig høy selvtillit. Det er mer en maske. Det plukker dere ikke opp på eller reflekterer noe i det hele tatt over. De er langt ifra så selvsikre som som de prøver å virke men det klarer dere ikke lese. 

Slike menn er meget dårlig "investeringer" MEN vet man ikke bedre så vet man ikke bedre. Da fortjener man ikke bedre heller. 

Ta noe initiativ selv heller, ikke at det skjer men dere hadde nok gjort en mye bedre investering og fått bedre betalt for den investeringen også. 

Anonymkode: 40e8d...590

Jeg har møtt en del bad boys i mitt liv, og kommer man litt under huden på dem ser man ofte at de ikke har noe skikkelig selvtillit. Mange er innerst inne veldig usikre på seg selv,men klarer å skjule det godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎26‎.‎05‎.‎2016 at 13.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.

Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

Det er ofte sånn at kjeftesmellene ikke er det fra starten, de blir det, når de mister respekten for mannen. Dette skjer gradvis fordi han ikke synes det er så nøye med diverse ting, så han lar dama ta alle avgjørelser. Dama vil ha en mann som er deltakende, og blir frustrert. Det forstår ikke mannen og prøver mer og mer å please dama.

Jeg synes lite er så uattraktivt som menn som lar seg herse med. Ville ikke hatt en "kjekk, snill" mann som ikke hadde hatt kvaliteter som betyr mer, og selvrespekten i behold.

Anonymkode: 9adf9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...