Gå til innhold

Kjekke,snille menn og storforlangende drittkjerringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her på KG er det ofte mye snakk om at dere menn ikke har så høye krav.Dere vil bare ha en snill og søt jente.

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.Når jeg skriver "ender opp" med,så tenker jeg altså på seriøse forhold som ender med ekteskap/samboerskap og barn.Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

(Samtidig ser jeg at bad boys ofte stikker av med de peneste,snilleste mest omsorgsfulle damene).

Hvorfor er det slik?

Og for ordens skyld: Jeg er ingen bitterpikk, jeg er jente og en snill en sådan.Jeg er ser bra ut og har ingen problemer med å tiltrekke meg menn.Likevel er de snille,kjekke mennene de jeg sliter mest med å date.Jeg tar initiativ til ting,men er ikke så krevende,pågående og dominerende i framtreden.Noe jeg ofte ser disse damene som er med snille kjekke menn er.Er det der feilen ligger?

 

Anonymkode: 262e1...df7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg faktisk aldri vært borti. Jeg ser ofte par hvor mannen er blitt såkalt "tøffel" og lar seg herse rundt med av dama, men i mine øyne er det ikke snakk om en superkjekkas som er sammen med en mindre attraktiv dame. Det er bare vanlige par, hvor de er ganske likestilte utseendemessig.

Syntes generelt det er utrolig sjelden jeg har sett en kjekk mann med en betydelig mindre pen dame.

Du skriver at du er en pen jente som tiltrekker deg menn uten problemer, men du får ikke tak på de som er kjekke og snille, litt usikker på hva du mener her. Mener du at du kun tiltrekker deg bad boys? For det gjør nemlig jeg også, og jeg har vel konkludert med at det er fordi jeg er litt dumsnill og naiv, ikke så utrolig pen, og lett å herse litt med, mens de venter på Victoria's Secret modellen de mener er det eneste som er godt nok for dem. Også mener du at det bare er stygge damer som får de snille og kjekke mennene? Hvor i landet bor du egentlig? :P

Anonymkode: 714f4...96f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri sett en forlangende drittkjerring som er pen

aldri sett en jævla drittsekk av en mann som er pen heller. 

 

Endret av makkapakka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett noen kjekke snille menn ende opp med ei kjeftesmelle. Det jeg ser ender opp med "kjeftesmeller", er menn som er snill og sånn, men med ei veldig laidback holdning om at alt går mens de sitter der på sofaen og gamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

jeg skjønner litt hva du mener trådstarter. Har sett tendensen jeg også. Snille og litt underdanige pene og søte jenter i forhold med menn som behandler de dårlig. Og motsatt. Jeg tror disse dominerende kjeftsmeller av noen damer er mere pågående i dating prosessen , og at disse snille mennene bar gir seg. så blir de gravide og vips.. ... sayno more

 

med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert beskrives som en kjeftesmelle, og er gift med en kjekk og snill mann. Han sier selv at han trenger noen som pusher ham, så han kan få til det han vil få til. Han sier selv at han aldri hadde hatt den utdannelsen og den jobben han har i dag om det ikke var for meg, for eksempel. Jeg, på min side, trenger noen som kan trekke ned skuldrene mine litt, og få meg til å slappe av - det er det ingen andre som gjør som ham. Min rolle som " kravstor kjeftesmelle" er det som får forholdet vårt til å fungere. Så får det heller være at andre ikke nødvendigvis forstår hvorfor ;) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Alan Smithee skrev:

Jeg kan sikkert beskrives som en kjeftesmelle, og er gift med en kjekk og snill mann. Han sier selv at han trenger noen som pusher ham, så han kan få til det han vil få til. Han sier selv at han aldri hadde hatt den utdannelsen og den jobben han har i dag om det ikke var for meg, for eksempel. Jeg, på min side, trenger noen som kan trekke ned skuldrene mine litt, og få meg til å slappe av - det er det ingen andre som gjør som ham. Min rolle som " kravstor kjeftesmelle" er det som får forholdet vårt til å fungere. Så får det heller være at andre ikke nødvendigvis forstår hvorfor ;) 

Så du er den dominerende kona med tøffelhelten? 

Anonymkode: 98042...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du er den dominerende kona med tøffelhelten? 

Anonymkode: 98042...063

Om du ikke kjenner oss spesielt godt, så kan det godt hende det er slik vi fremstår, ja. Det betyr ikke at jeg faktisk bestemmer mer enn mannen min, eller at han er undertrykt på noe vis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, makkapakka skrev:

aldri sett en forlangende drittkjerring som er pen

aldri sett en jævla drittsekk av en mann som er pen heller. 

 

Da bør du jaggu sjekke synet ditt !

      " Skulle gått til specsavers "     :fnise:

Anonymkode: 66286...723

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahhaha TS sin manne smak må jo være på tryne...Jeg kjenner ingen slike par, det er som oftest vi kjekke menn som har kontrol på forholdet, uansett om jenta er pen eller middels:tongue: hun vet vi kan finne oss en lett, og vi hadde ikke gitt f.... vis hun slo opp. for igjen vi finner oss en ny.

Jeg tenker tøffelhelter med en gang, de mennene TS synes er kjekk kan være helt middels for dere andre damer.

Godbye! :tongue:

Anonymkode: c1fc3...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av partene må jo ta litt ledelsen da, ellers så kommer man ingen vei... Det vil si at to veldig trege, forsiktige og tilbakeholdne personer aldri vil ende opp som par fordi ingen tar initsativ. Mens to parter som begge er "storforlangende" vil kræsje formye til at det fungerer. jeg sliter faktisk litt med det siste. Både jeg og samboer er sta mennesker som forventer mye, og som ikke er så gode på å gi oss og la den andre få viljen om vi er uenige. Blir mye dumme konflikter av sånt. Samtidig hadde jeg blitt gal av en mann som IKKE ga meg motstand.

Anonymkode: b77bf...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du jaggu sjekke synet ditt !

      " Skulle gått til specsavers "     :fnise:

Anonymkode: 66286...723

jeg HAR gått til specsavers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her på KG er det ofte mye snakk om at dere menn ikke har så høye krav.Dere vil bare ha en snill og søt jente.

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.Når jeg skriver "ender opp" med,så tenker jeg altså på seriøse forhold som ender med ekteskap/samboerskap og barn.Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

(Samtidig ser jeg at bad boys ofte stikker av med de peneste,snilleste mest omsorgsfulle damene).

Hvorfor er det slik?

Og for ordens skyld: Jeg er ingen bitterpikk, jeg er jente og en snill en sådan.Jeg er ser bra ut og har ingen problemer med å tiltrekke meg menn.Likevel er de snille,kjekke mennene de jeg sliter mest med å date.Jeg tar initiativ til ting,men er ikke så krevende,pågående og dominerende i framtreden.Noe jeg ofte ser disse damene som er med snille kjekke menn er.Er det der feilen ligger?

 

Anonymkode: 262e1...df7

Jeg ser akkurat det samme som deg og jeg vet flere rundt meg har samme oppfatning. (Antagelig en del her som mener vanlige pene menn ikke er kjekke). De beste mannfolka gifter seg oftest med de værste uglene. 

Og bad ass mannfolka har jo søte og greie damer. 

Jeg vil ha en snill og grei mann men ender alltid opp med en bad ass :P 

Anonymkode: 96c46...43c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort samme observasjon et par ganger. Dvs. - ikke utseendemessig, det er sjelden jeg ser kvinner med menn som er mer fysisk attraktive enn dem. 

Men kvinner som er "kjeftesmeller" og likevel tiltrekker seg menn som kunne funnet en annen. En venninne av meg er litt slik. Misforstå meg rett - hun har mange gode kvaliteter, ellers hadde vi heller ikke vært venner. Men aldri i livet om jeg hadde orket å bo med henne. Kun etter noen få dager under samme tak holder jeg på å gå på veggen. Hun klarer ikke å bite i seg den minste irritasjon, hun skal ta opp alt, hun skravler i ett sett. Hun er selve definisjonen på "mas". Jeg vet hun er likedan med kjærester, både fordi jeg har sett det men også fordi hun refererer til diskusjoner og krangler de har hatt, og hver eneste en er det selvsagt hun som har startet. 

Når jeg ser på historikken hennes, er det noen fellestrekk blant kjærestene. Nåværende kjæreste er yngre - hun har datet gutter som er litt eldre, men aldri mye. De har alltid en viss tiltaksløshet ved seg. Jeg vet at hun er litt usikker på det profesjonelle plan, og jeg tror det skremmer henne litt å ha en mann som er veldig målrettet og ambisiøs. Kanskje føler hun seg også nyttigere her i livet om hun kan ha en hun går og rydder opp etter og maser på. 

Hun blir en "mamma" i de fleste forhold, og tiltrekker seg typen menn som vil ha en mamma også. Det er vel ikke helt ulogisk at det går den veien og, ettersom det er flere kvinner som ser etter en "pappa"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser akkurat det samme som deg og jeg vet flere rundt meg har samme oppfatning. (Antagelig en del her som mener vanlige pene menn ikke er kjekke). De beste mannfolka gifter seg oftest med de værste uglene. 

Og bad ass mannfolka har jo søte og greie damer. 

Jeg vil ha en snill og grei mann men ender alltid opp med en bad ass :P 

Anonymkode: 96c46...43c

TS her, samme som meg altså ;) Jeg er som en magnet på bad-boys og de med psykiske utfordringer.

Kanskje fordi vi fremstår som for snille?

Anonymkode: 262e1...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende du virker for passiv ? kan du ikke bruke og ta iniativ selv da eller ivertfall få blikk kontakt me de du liker.

Anonymkode: 28331...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, samme som meg altså ;) Jeg er som en magnet på bad-boys og de med psykiske utfordringer.

Kanskje fordi vi fremstår som for snille?

Anonymkode: 262e1...df7

Ja jeg vet jeg er for snill og "enkel". Jeg bruker mer tid på å lytte enn å snakke. Og jeg stiller ikke noen krav. 

Vi er vel sikkert ganske like ja. Men jeg ønsker ikke å bli hardere for å få en mann. Jeg håper heller at en god mann ser verdien i å ha en litt for grei dame. 

Anonymkode: 96c46...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Marie90 skrev:

Hun blir en "mamma" i de fleste forhold, og tiltrekker seg typen menn som vil ha en mamma også. Det er vel ikke helt ulogisk at det går den veien og, ettersom det er flere kvinner som ser etter en "pappa"?

Det går helt klart den vegen og! :ph34r:

Anonymkode: f9000...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du om de mennene er snille? Eller om de er bad boys? Hvordan defineres det? kjenner du de selv?

Anonymkode: 28331...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
Den 26.5.2016 at 13.49, AnonymBruker skrev:

Her på KG er det ofte mye snakk om at dere menn ikke har så høye krav.Dere vil bare ha en snill og søt jente.

Jeg har flere ganger vært vitne til at kjekke snille menn som kan velge og vrake i damer,har en tendens til å ende opp sammen med mindre attraktive "kjeftesmeller" som virker både kravstore og er frekke.Når jeg skriver "ender opp" med,så tenker jeg altså på seriøse forhold som ender med ekteskap/samboerskap og barn.Har sett hvordan disse damene pisker mennene sine rundt,og de (damene) får som regel alltid viljen sin.Ofte skjønner jeg ikke hvordan disse mennene holder ut,når de nok sikkert vet innerst inne at de enkelt kan finne seg en ny dame som er mer attraktiv på alle måter.

Anonymkode: 262e1...df7

Har observert det samme fenomen flere ganger og det jeg kommer til å skrive blir nok ikke så godt mottatt på kg, men det er mitt syn på saken. 

For menn holder det ikke å ha et bra utseende alene dersom en vil ende opp med de mest attraktive damene. Dette kan forklares  gjennom en tilbud- og etterspørsels kurve. En attraktiv mann har flere beilere enn en gjennomsnittelig mann, men pga av at initiativ byrden generelt ligger hos mannen vil han aldri ha like mange beilere som en attraktiv kvinne. 

Poenget ts er at en "snill" svært attraktiv mann utseendemessig trenger aldri å lære seg hvordan han skal sjekke opp kvinner fordi han blir sjekket opp av kvinner selv. Derfor gjør han heller ikke noe forsøk på å sjekke opp kvinner og da kommer han til kort med en attraktiv kvinne som er vant til, og som ønsker at mannen skal ta initiativ til henne. Et annet viktig poeng er at det ofte er opp til mannen å eskalere relasjonen. Du sier at du tar initiativ til disse mennene, men det du i tillegg må gjøre er å eskalere relasjonen dere i mellom fordi de snille mennene vet ikke hvordan de skal gjøre det. Med å eskalere relasjonen mener jeg å gjøre ting som å ta initativ til første kyss, initiativ til sex første gang, bli kjærester osv. En attraktiv kvinne trenger heller aldri å lære seg hvordan man eskalerer en relasjon fordi hun i løpet av livet vil ha beilere som gjør det for henne. Samtidig ønsker de fleste kvinner en mann som leder ann og som eskalerer relasjonen. En mann som ikke tar initiativ og som ikke eskalerer relasjonen vil derfor bli oppfattet som tafatt og kjedelig. Når to personer som ikke vet hvordan de skal eskalere en relasjon og eller ikke er villig til å gjøre det kommer sammen, renner det hele ut i ingenting. 

Denne "glitchen" i systemet er det flere kvinner som utnytter, og da gjerne dominante kvinner med god selvtillit. De får snille attraktive menn utseendemessig fordi de tar initiativ til mannen og eskalerer relasjonen slik at han slipper å gjøre det. Mannen har egentlig ikke noe annet alternativ enn å bli sammen med en slik type dame fordi det er for krevende for han å få en attraktiv dame. Alternativet til å være sammen med den dominante damen er å være alene. Derfor ser du pene menn med dominante kjeftesmeller.

Den 26.5.2016 at 13.49, AnonymBruker skrev:

(Samtidig ser jeg at bad boys ofte stikker av med de peneste snilleste mest omsorgsfulle damene).

Hvorfor er det slik?

 

Anonymkode: 262e1...df7

Fordi disse mennene besitter enkelte egenskaper som kvinner finner attraktive i tillegg til at de har de sosiale ferdighetene som skal til for å sjekke opp en dame samt eskalere relasjonen. 

 
Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...