Gå til innhold

Er det farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil kroppen min gå i sparemodus om jeg spiser 1200kcal hver dag?

Er 19 år, 1.72 høy og veier 70 kg. Vil gjerne ned noen kilo, men har ikke mulighet til å trene på noen måneder da jeg er skadet!

Anonymkode: d1ec5...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gir deg ikke du?

Anonymkode: 0db81...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du gir deg ikke du?

Anonymkode: 0db81...651

.. hæ?

Anonymkode: d1ec5...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg spiste 500kcal om dagen og trente mye - gikk ned 5kg i uken. Det fungerte, ja, men ble ufattelig sliten og med en gang jeg begynte å spise normalt gikk jeg opp alt og mer til.. Men 1200kcal er vel det minste som er "godkjent" og det kommer jo også an på sammensetningen, mye, mager mat er bedre enn 1 stor sjokolade liksom..

Anonymkode: 4b1ed...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg spiste 500kcal om dagen og trente mye - gikk ned 5kg i uken. Det fungerte, ja, men ble ufattelig sliten og med en gang jeg begynte å spise normalt gikk jeg opp alt og mer til.. Men 1200kcal er vel det minste som er "godkjent" og det kommer jo også an på sammensetningen, mye, mager mat er bedre enn 1 stor sjokolade liksom..

Anonymkode: 4b1ed...18d

Okei, tusen takk for svar! :) Var litt redd det kanskje kunne være litt for lite, det siste jeg ønsker er å ødelegge forbrenningen min eller gå i sparemodus.

Anonymkode: d1ec5...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, tusen takk for svar! :) Var litt redd det kanskje kunne være litt for lite, det siste jeg ønsker er å ødelegge forbrenningen min eller gå i sparemodus.

Anonymkode: d1ec5...ff1

Jeg ville prøvd å kanskje legge meg på 1500kcal først og også passet på å spise mye, men magert - grønnsaker, kyllingfilet, grove kornprodukter osv. Da kan du få mye mat for 1500kcal. Pass også på å spise jevnlig, og ikke bli veldig sulten - da er det lett å spise mye mer. Masse lykke til

Anonymkode: 4b1ed...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke sprengtrener, går 1200 kcal greit. Du vil kanskje bli litt slapp, men det er ikke farlig.

Anonymkode: 86c0a...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...