Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Far vil at hans samboer skal hente barna på skolen 2 ganger i mnd på hans samværsdag da han ikke er ferdig på jobb når skolen er slutt annen hver fredag. De har vært sammen i over 2 år nå og far de 10 dager i mnd. Jeg er helt i mot dette da det ikke er hennes barn. Kan han gjøre som han vil med det liksom? Jeg tenker på barnas beste og synes det blir feil.

Anonymkode: 7940e...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjerp deg. Barna kjenner henne sikkert godt, og vil sikkert ikke ha et problem med at hun henter dem. Den eneste som skaper kvalme da, er i så fall deg.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.. 

 

Har jeg virkelig ingenting jeg kan gjøre for at dette ikke skjer? Hun har ingen rett til å hente.

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig!

Hadde du ment det var like rart om det var din venninne, besteforeldre, tanter, onkler, eller naboer som hentet barna på skolen som en tjeneste for deg?
Det er jo ikke deres barn heller.

Jeg har hentet "ikke-mine-barn" flere titalls ganger på skolen (venners barn, nabobarn, tantebarn osv), uten at det har vært noen som har syntes at det var rart.


Er det bare fordi det er en kjæreste som gjør det rart?

 

Anonymkode: 21d23...886

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

 

Har jeg virkelig ingenting jeg kan gjøre for at dette ikke skjer? Hun har ingen rett til å hente.

Anonymkode: 7940e...23f

Dette bunner i din egen sjalusi. Hva er grunnen til at hun ikke kan hente? Hva kan skje?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen... 

 

Kan far nekte meg i å hente? Det er jeg som har omsorgen så derfor synes jeg at det er jeg som har rett til å bestemme dette

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS igjen... 

 

Kan far nekte meg i å hente? Det er jeg som har omsorgen så derfor synes jeg at det er jeg som har rett til å bestemme dette

Anonymkode: 7940e...23f

Og dette kommer fra en som kun tenker på barnas beste....

Barnas beste er at foreldrene er generøse og samarbeider bra og her må jeg si at du ikke bidrar til noen av delene. 

Hvis du får deg en ny kjæreste, så mener du i fullt alvor at det er skadelig for barna at han henter de på skolen eller håndballtreningen eller hva som helst? Tviler på det. Men da er det vel greit,fordi det er du som har bestemt det og din kjæreste. Skjerp deg! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble henting av barn en rettighet man har, og ikke en plikt/oppgave/daglig gjøremål på linje med å gi barnet mat, snakke med det eller annet? Selvfølgelig kan ikke du bestemme hvem som henter på fars samværsdager, like lite som han kan bestemme hvem som henter barnet når det bor hos deg.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Macro skrev:

Dere har begge omsorg, og på hans dager er det han som bestemmer. Det betyr også at på hans dager må du finne noen andre å herse med.

Ja, men burde ikke han latt dette ligge når jeg ikke ønsker dette? Han lager jo bare unødvendig bråk siden eg kan hente barna selv den dagen så er virkelig denne kampen nødvendig å ta?

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men burde ikke han latt dette ligge når jeg ikke ønsker dette? Han lager jo bare unødvendig bråk siden eg kan hente barna selv den dagen så er virkelig denne kampen nødvendig å ta?

Anonymkode: 7940e...23f

Bestemmer du også hva barna har på brødskiva når de er hos far? For dette er omtrent like viktig.

Anonymkode: c10a1...262

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men burde ikke han latt dette ligge når jeg ikke ønsker dette? Han lager jo bare unødvendig bråk siden eg kan hente barna selv den dagen så er virkelig denne kampen nødvendig å ta?

Anonymkode: 7940e...23f

Gud bevare meg vel. For en selvinnsikt.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men burde ikke han latt dette ligge når jeg ikke ønsker dette? Han lager jo bare unødvendig bråk siden eg kan hente barna selv den dagen så er virkelig denne kampen nødvendig å ta?

Anonymkode: 7940e...23f

Nei, her er det kun du som er vanskelig. Kan ikke du la det ligge? Hvorfor er denne kampen så viktig for deg? Hvorfor lager DU unødvendig bråk for barna ved å eventuelt trumfe dette gjennom?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker ikke på barnas beste, du er sjalu. 

Slutt å vær så vanskelig! Oppfør deg som et normalt menneske og la din eksmann samboer hente barna. Slutt å lag problemer ut av ingenting.

Anonymkode: 7e4f4...7f5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og dette kommer fra en som kun tenker på barnas beste....

Barnas beste er at foreldrene er generøse og samarbeider bra og her må jeg si at du ikke bidrar til noen av delene. 

Hvis du får deg en ny kjæreste, så mener du i fullt alvor at det er skadelig for barna at han henter de på skolen eller håndballtreningen eller hva som helst? Tviler på det. Men da er det vel greit,fordi det er du som har bestemt det og din kjæreste. Skjerp deg! 

Jeg har kjæreste og han tilbringer mye mye mer tid sammen med barna så derfor er det annerledes. At han henter de kan ikke sammenlignes 

Anonymkode: 7940e...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...