Gå til innhold

Passe hund, hvor mye ta betalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme om dagene. Har en hund på 4 år som går godt sammen med andre hunder. Kjenner jeg kunne godt passet en annen hund mens andre er på jobb ol.. Hvor mye tenker dere jeg kan ta betalt? Har fine turområder her og hunden vil være sammen med meg og min hund hele tiden. Dette er i Stavanger hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 42512...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Citydog daycare på Majorstuen tar 3000kr for å passe hund på 1-5kg tre dager i uken, og 4500kr for fem dager i uken. Hunder på 5-10kg koster 3500kr for tre dager i uken, og 5000 for fem dager i uken. Da leverer man dem der, og hundene er i hundebarnehagen hele arbeidsdagen til de blir hentet. Sovealkove pleier å ligge på ca samme pris. Ca 1000kr for en dag i uken, 2000kr for to dager i uken osv osv. Da er henting og levering inkludert i prisen. Du kan jo ta noe tilsvarende? 😊

Anonymkode: bf9a0...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dogwalking** Ikke sovealkove. J**la rettskriver! :P 

Anonymkode: bf9a0...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo har visst ville priser på hundepass som på det meste annet :-) En hundebarnehage i Østfold tar 3000 kr./mnd for full plass. Enkeltdager koster 150 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt sinnsyke priser i Oslo... Tror jeg gir opp ingeniørjobben min og starter som hundelufter istedenfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...