Gå til innhold

Kan du bli stormende forelsket selv om mannen ikke har utseende med seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. 
Når det gjelder eksen min så var det definitivt ikke utseendet jeg falt for, men personligheten. Etterhvert som jeg ble forelsket i personligheten hans, ble han også i mine øyne mer attraktiv utseendemessig, men ikke på det nivået at jeg noen gang i løpet av de tre årene vi var sammen tenkte "wow" når jeg så på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bli sterkt betatt selv om mannen ikke har utseende med seg? Altså han kan være trent, slank, og flott, men ikke "drømmeansikt". Men en fin personlighet.

Anonymkode: da46d...894

Personligheten er den viktigste. Det er jo en del av forelskelsen. 

Endret av AgnesSong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Det er vanskelig for meg å svare på, for når jeg blir stormende forelska i noen, synes jeg han er den vakreste i verden uansett, men jeg har opplevd at venner ikke ser noe attraktivt i menn jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ja, det kan jeg. Jeg faller ikke for menn med perfekte ansikt uansett, men jeg synes jo de jeg faller for er veldig kjekke selv om ingen andre synes det :) Ikke trenger han å være trent heller.

I tillegg kommer jo ting som personlighet og utstråling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Linaria skrev:

Det er vanskelig for meg å svare på, for når jeg blir stormende forelska i noen, synes jeg han er den vakreste i verden uansett, men jeg har opplevd at venner ikke ser noe attraktivt i menn jeg liker.

Tenk om alle damer skulle like den samme mannen og motsatt. Da hadde det vært kjedelig her i livet 😊

Jeg møtte en og han er ikke "attraktiv" egentlig. Det var også min tanke i flere mnd. Etterhvert som jeg lærte han å kjenne så ble han bare bedre og bedre. Personligheten er helt super ig da kom utseende etter. Nå idag synes jeg han er kjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...