Gå til innhold

Aktivere skriver etter oppgrad.til win 10.


Sangsvane

Anbefalte innlegg

Etter at maskinen min ble "tvangsoppgradert" med Windows 10 har jeg problemer med å få koblet til min gamle skriver som fortsatt funker. Jeg har fått meldingen om å passe på at "Toveis støtte" er aktivert i dialogboksen for skriveregenskaper

Omsider fant jeg frem til vedkommende dialogboks (Ukjent med windows 10 og er ikke særlig sterk på data) og krysset av for "Toveis støtte". Men avhukingen ville ikke "sitte".

Min maskin er en ASUS ca. 5 år gml.

Skriver er Canon Inkjet MP510 (Gammel men virker fortsatt).

Er det noen som har erfaring med dette? Er skriveren kanskje ikke kompatibel for Windows 10?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Sangsvane skrev:

Etter at maskinen min ble "tvangsoppgradert" med Windows 10 har jeg problemer med å få koblet til min gamle skriver som fortsatt funker. Jeg har fått meldingen om å passe på at "Toveis støtte" er aktivert i dialogboksen for skriveregenskaper

Omsider fant jeg frem til vedkommende dialogboks (Ukjent med windows 10 og er ikke særlig sterk på data) og krysset av for "Toveis støtte". Men avhukingen ville ikke "sitte".

Min maskin er en ASUS ca. 5 år gml.

Skriver er Canon Inkjet MP510 (Gammel men virker fortsatt).

Er det noen som har erfaring med dette? Er skriveren kanskje ikke kompatibel for Windows 10?

 

 

Du må nesten søke på nett og finne ut om det kan være en helt ny oppdatering til din skriver der. (om du ikke har gjort det da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket på hjemmesiden til Canon og offisielt støttes ikke drivere til Windows 10 for skriveren din. Allikevel kan du laste ned en litt eldre driver for Windows 7/8 som kanskje fungerer med begrenset funksjonalitet. Denne kan lastes ned her.

Dersom skriveren fortsatt ikke fungerer etter installering av driver, så kan det tenkes at du i verste fall må bytte skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...