Gå til innhold

Livredd for at han skal miste følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har aldri ment å gi deg råd i forhold til at jeg har hatt det sånn selv. Men fordi jeg har mista interessen mange ganger for jenter som blir sånn som du er nå.

Og du ber om råd først, så det var ikke så lett for meg å vite at du ikke ville ha det.

Anonymkode: d2e92...b88

Men du er kanskje veldig ung? Ute etter lek og moro, ikke ute etter noe seriøst? Jeg tror han liker at jeg viser at jeg er forelsket, men det er såklart en grense for alt. Jeg må prøve å være litt mer tilbakeholden, og trenger å vite hvordan jeg skal tenke på andre ting. Synes rådet med å la det gå en time uten at jeg ser på telefonen. Jeg klarte faktisk å la en snap ligge en time uten å åpne den!

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angst er ikke så veldig tiltrekkende..når man merker at den andre legger seg på et annet nivå, er det naturlig å justere seg etter personen...Vet i alle fall med meg selv, at desperate typer kan drive meg vekk fordi jeg føler meg overkjørt av nervene deres..som egentlig ikke er noen benefit for min del..Jeg hadde kunnet utviklet følelser for personen hvis de hadde roet seg ned, men når de ikke gjør det, så ser jeg egentlig på de som egoister, som spinner rundt i sitt eget følelsesliv. Når andre ignorerer mine tegn, da trekker jeg meg unna for å beskytte meg selv. 

Anonymkode: 3f091...08e

Angst har jeg vel ikke. Men det er endel uroligheter og sommerfugler i magen som gjør meg usikker. Du sier noe. Jeg bør nok være litt forsiktig. Han har forresten følelser for meg, det vet jeg. Han er bare ikke like glad i SMS og sånt som jeg er. Han viser klart og tydelig at han har følelser for meg når vi er sammen. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er kanskje veldig ung? Ute etter lek og moro, ikke ute etter noe seriøst? Jeg tror han liker at jeg viser at jeg er forelsket, men det er såklart en grense for alt. Jeg må prøve å være litt mer tilbakeholden, og trenger å vite hvordan jeg skal tenke på andre ting. Synes rådet med å la det gå en time uten at jeg ser på telefonen. Jeg klarte faktisk å la en snap ligge en time uten å åpne den!

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Nei aldeles ikke. Jeg synes det virker motsatt, det virker som det er du som ikke helt forstår alvoret.

Dette er det jeg mener

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angst er ikke så veldig tiltrekkende..når man merker at den andre legger seg på et annet nivå, er det naturlig å justere seg etter personen...Vet i alle fall med meg selv, at desperate typer kan drive meg vekk fordi jeg føler meg overkjørt av nervene deres..som egentlig ikke er noen benefit for min del..Jeg hadde kunnet utviklet følelser for personen hvis de hadde roet seg ned, men når de ikke gjør det, så ser jeg egentlig på de som egoister, som spinner rundt i sitt eget følelsesliv. Når andre ignorerer mine tegn, da trekker jeg meg unna for å beskytte meg selv. 

Anonymkode: 3f091...08e

Anonymkode: d2e92...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei aldeles ikke. Jeg synes det virker motsatt, det virker som det er du som ikke helt forstår alvoret.

Dette er det jeg mener

Anonymkode: d2e92...b88

Hvilket alvor? Hva mener du skal skje? Han er jo forelsket i meg tilbake, så er jo ikke helt krise at jeg er forelsket. Han er ikke typen som backer ut fordi man viser følelser. Men som sagt, trenger litt tanketeknikker for å lære meg å være litt laid back. Bortsett fra å si at jeg har dårlig selvbilde, så har du ikke akkurat kommet med noen råd. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket alvor? Hva mener du skal skje? Han er jo forelsket i meg tilbake, så er jo ikke helt krise at jeg er forelsket. Han er ikke typen som backer ut fordi man viser følelser. Men som sagt, trenger litt tanketeknikker for å lære meg å være litt laid back. Bortsett fra å si at jeg har dårlig selvbilde, så har du ikke akkurat kommet med noen råd. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Det at han er forelsket i deg er da ingen garanti for at han skal fortsette å være det for evig tid uansett hvordan du oppfører deg. Han har allerede utsatt å åpne meldinger og svare deg, og du ser selv at du oppfører deg sprøtt. Hvor mange tegn trenger du?

Anonymkode: d2e92...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at han er forelsket i deg er da ingen garanti for at han skal fortsette å være det for evig tid uansett hvordan du oppfører deg. Han har allerede utsatt å åpne meldinger og svare deg, og du ser selv at du oppfører deg sprøtt. Hvor mange tegn trenger du?

Anonymkode: d2e92...b88

Han utsetter jo ikke meldinger, når han er på jobb. Det er jo bare derfor. Ellers åpner han når han får dem. Sender jeg ikke på noen timer sender han "send meg en snap da" til meg. Jeg ser ingen tegn, enda. Men såklart, holder jeg meg ikke i skinnet, så kan det føre til at han mister følelser. Men hvis du leser tråden, så har jeg sagt at jeg er koko og forelsket, MEN at jeg ikke sender alt det jeg har lyst til. Jeg trenger råd og tips til å fortsette dette, og ikke gi meg helt hen i å sende alt som faller meg inn. 

Noen andre som har kjent på følelsene og kan gi meg noen råd? :) 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han utsetter jo ikke meldinger, når han er på jobb. Det er jo bare derfor. Ellers åpner han når han får dem. Sender jeg ikke på noen timer sender han "send meg en snap da" til meg. Jeg ser ingen tegn, enda. Men såklart, holder jeg meg ikke i skinnet, så kan det føre til at han mister følelser. Men hvis du leser tråden, så har jeg sagt at jeg er koko og forelsket, MEN at jeg ikke sender alt det jeg har lyst til. Jeg trenger råd og tips til å fortsette dette, og ikke gi meg helt hen i å sende alt som faller meg inn. 

Noen andre som har kjent på følelsene og kan gi meg noen råd? :) 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Jeg har lest tråden.

Anonymkode: d2e92...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest tråden.

Anonymkode: d2e92...b88

Da er du bare kranglete da. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da er du bare kranglete da. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Jeg er en av de få som har bidratt her, jeg har gjort så godt jeg kan for at du skal slippe å oppleve at den du er forelska i skal miste følelsene sine, jeg har gjentatte ganger fått beskjed om at de tingene jeg bidrar med ikke er bra nok for deg, eller jeg må lese tråden eller jeg er kranglete.

Om ikke annet, så er det godt å vite at de jentene jeg først har syntes var kule, men som har begynt å oppføre seg på den måten som du gjør, mest sannsynlig ikke ville ha tatt seg i det bare fordi noen hadde forbarmet seg over dem og forsøkt å vise dem en alternativ vei.

Anonymkode: d2e92...b88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje b88 vil oppleve større lykke i eget liv om han slutter med å krisemaksimere og overanalysere, og i stedetfor å dumpe, så heller setter pris på det om noen skulle bli så forelsket i ham at de har lyst til å vise det hele tiden. Det er lett for å bli sittende alene og bitter fordi prinsippene alltid kom først. Lure tips har TS fått, som å la det gå en time, bestemme seg for at han skal svare først, eller rett og slett sitte på hendene sine eller teipe på boksehansker;-) Men ikkeFOR stille, da blir jo HAN engstelig!  

Anonymkode: 71fa7...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje b88 vil oppleve større lykke i eget liv om han slutter med å krisemaksimere og overanalysere, og i stedetfor å dumpe, så heller setter pris på det om noen skulle bli så forelsket i ham at de har lyst til å vise det hele tiden. Det er lett for å bli sittende alene og bitter fordi prinsippene alltid kom først. Lure tips har TS fått, som å la det gå en time, bestemme seg for at han skal svare først, eller rett og slett sitte på hendene sine eller teipe på boksehansker;-) Men ikkeFOR stille, da blir jo HAN engstelig!  

Anonymkode: 71fa7...c1a

Nå har jeg "råd til" å dumpe de mest egoistiske jentene også da. For som den personen som snakket om angst var inne på, så dreier dette seg til syvende og sist om en form for egoisme som man ikke ønsker å la seg rive med av. Jeg ser også her hvordan måte man snakker til hverandre på. Jeg tror tvilsomt det ligger noen større lykke i sånn type forelskelse. Dessuten finnes nok av andre jenter som ikke blir sånn.

Anonymkode: d2e92...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ikkeFOR stille, da blir jo HAN engstelig!  

Anonymkode: 71fa7...c1a

Er det så farlig om han blir engstelig?

Anonymkode: d2e92...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje b88 vil oppleve større lykke i eget liv om han slutter med å krisemaksimere og overanalysere, og i stedetfor å dumpe, så heller setter pris på det om noen skulle bli så forelsket i ham at de har lyst til å vise det hele tiden. Det er lett for å bli sittende alene og bitter fordi prinsippene alltid kom først. Lure tips har TS fått, som å la det gå en time, bestemme seg for at han skal svare først, eller rett og slett sitte på hendene sine eller teipe på boksehansker;-) Men ikkeFOR stille, da blir jo HAN engstelig!  

Anonymkode: 71fa7...c1a

Takk! Ja, enig. Jeg tror nok han jeg er forelsket i setter pris på at jeg er forelsket i ham, og på måten jeg viser det på. Likevel bør det være en liten balanse, så jeg må forsøke å ikke svare med en gang og å ikke alltid sende først. Det er bare så utrolig vanskelig! Kanskje jeg skulle få meg boksehansker. Hehe. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir litt gal når man er forelsket! Jeg, som kan være tidenes mest kalde når jeg ikke er interessert i noen, blir innpåsliten når jeg er forelsket. Heldigvis har jeg innsett at dette må holdes inne, uansett hvor vanskelig det er. Det handler ikke om å spille et spill, men å være for tilgjengelig vil av de fleste bli sett på som litt lite tiltrekkende. De fleste vil "jakte" litt, enten man er mann eller kvinne. Jeg har hatt menn etter meg, som har gitt altfor mye av seg selv - altfor tidlig. Teksting flere ganger daglig, spørsmål om vi skal henge sammen sånn ca. altfor ofte og altfor mye klenging da vi har hengt sammen. Det kan selvfølgelig ha blitt oppfattet mer sånn, da jeg ikke var særlig interessert i de, men jeg kan huske at de menn jeg har vært riktig interessert i, har gjerne vært litt mer "tilbakeholden". For tilbakeholden er like negativt som for klengete, men det er denne balansen. Å være så på'n gjør alt veldig forutsigbart, og forutsigbarhet er kjedelig i lengden. Å være for utilgjengelig kan skape forvirring og ikke minst få en til å tro at personen ikke er interessert. 

For min del skal man ikke være så tilgjengelig at jeg begynner å kjede meg, men ikke så "hard to get" at jeg ikke gidder mer. 

Du MÅ bare holde litt igjen, hvis ikke kan han definitivt gå lei/miste interessen. Jeg vet det er skikkelig hardt, men prøv for en periode om ikke annet.

Anonymkode: 8277b...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så sinnsykt forelsket. Jeg tenker på han hele tiden, det første og siste som popper inn i hodet mitt før jeg sovner og når jeg står opp, er han. I det siste har han svart mindre på SMS, han åpner snaps uten å svare, han er pålogget på face uten å si noe. Vi har jevnlig kontakt gjennom dagen, men det er alltid meg. Jeg tror jeg er for på og for tilgjengelig. Han synes nok jeg virker nærmest desperat til tider. Jeg får aldri nok. Hvordan skal jeg klare å la tanken om han ligge litt, slik at han får sjansen til å faktisk savne meg også. Hvordan legge bort tanken slik at jeg faktisk kan fokusere på meg selv, og ikke skyve ham bort. Jeg blir gal av det her. Jeg har allerede sendt to snaps i dag, og jeg har sjekket i hvert fall seks ganger om han har åpnet dem, i tillegg sjekket Facebook om han er aktiv. Jeg er jo syk! Hva skal jeg gjøre. Hjelp!

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Du er ikke alene om denne følelsen... Har hatt det sånn utallige ganger selv, og da har jeg ikke engang vært forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var kjempe forelska i typen min - husker jeg tenkte på han uansett hva jeg gjorde! Var jeg i bursdag, så tenkte jeg på han, var jeg på jobb, ute med venner eller hva enn det nå var så tenkte jeg så mye på han fordi jeg var stup forelska :fnise:

Men en ting som er viktig, som andre her nevner Ts; er at du må bare prøve å styre deg. Jeg sjekket mobilen omtrent hele tiden for å se om jeg hadde fått melding, men det er viktig at man ikke svarer med en gang så fort man får en melding, ikke sender en haug av meldinger og slikt - det gjør heler at personen drives fra deg enn til deg.

Veldig slitsomt å være i den "forelskelsens" fasen - vi har vel alle vært er :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Joda, dette er nok et godt råd, hadde jeg hatt dårlig selvfølelse. Jeg har imidlertid god selvtillit og godt selvbilde. Jeg liker mitt eget utseende og min personlighet. Det er ikke det som er problemet mitt. Jeg vet at jeg har mye å by på, og jeg vet at han liker mange sider av meg, samtidig så blir jeg så ekstremt på når jeg er forelsket. Jeg blir helt obsessed. Han er så fin og god, jeg vil snakke med han hele tiden. Det må jo være slitsomt for han i lengden, derfor er jeg redd for at han skal miste interessen. Hva kan jeg gjøre for å fokusere mindre på han. 

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Det er galskap å holde på slik som du gjør. Du legger deg flat for han og gir han mye makt over deg. Får håpe han ikke misbruker den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mrrte skrev:

Husker når jeg var kjempe forelska i typen min - husker jeg tenkte på han uansett hva jeg gjorde! Var jeg i bursdag, så tenkte jeg på han, var jeg på jobb, ute med venner eller hva enn det nå var så tenkte jeg så mye på han fordi jeg var stup forelska :fnise:

Men en ting som er viktig, som andre her nevner Ts; er at du må bare prøve å styre deg. Jeg sjekket mobilen omtrent hele tiden for å se om jeg hadde fått melding, men det er viktig at man ikke svarer med en gang så fort man får en melding, ikke sender en haug av meldinger og slikt - det gjør heler at personen drives fra deg enn til deg.

Veldig slitsomt å være i den "forelskelsens" fasen - vi har vel alle vært der! :)

Oida skulle ikke sitere meg selv, uups.

Endret av mrrte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så sinnsykt forelsket. Jeg tenker på han hele tiden, det første og siste som popper inn i hodet mitt før jeg sovner og når jeg står opp, er han. I det siste har han svart mindre på SMS, han åpner snaps uten å svare, han er pålogget på face uten å si noe. Vi har jevnlig kontakt gjennom dagen, men det er alltid meg. Jeg tror jeg er for på og for tilgjengelig. Han synes nok jeg virker nærmest desperat til tider. Jeg får aldri nok. Hvordan skal jeg klare å la tanken om han ligge litt, slik at han får sjansen til å faktisk savne meg også. Hvordan legge bort tanken slik at jeg faktisk kan fokusere på meg selv, og ikke skyve ham bort. Jeg blir gal av det her. Jeg har allerede sendt to snaps i dag, og jeg har sjekket i hvert fall seks ganger om han har åpnet dem, i tillegg sjekket Facebook om han er aktiv. Jeg er jo syk! Hva skal jeg gjøre. Hjelp!

Anonymkode: 5f2cc...7b6

Jeg var veldig forelsket i en fyr som også hadde det sånn som du beskriver, i nærheten hvertfall. 

Problemet mitt var ikke å savne han eller få tid til det, for det gjorde jeg uansett hvor ofte jeg tok kontakt og hvor opptatt jeg var. Han var i tankene mine hele tiden selvom det ikke var like tydelig hele tiden. Men når han begynte å bli lei seg for det du nevner så var det verre med den dårlige samvittigheten jeg fikk, for jeg ville jo vise han at jeg elsket han og savnet han. På samme måte som han synes det var tungt at jeg ikke følte det samme som han (vondt å ikke ha kontakt) skulle jeg ønske at han kunne ha det like fint som meg (være lykkelig forelsket og glede seg til å se hverandre igjen istedet). Oppfattet at vi hadde litt forskjellig kjærlighetsspråk.

Anonymkode: 55fcd...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du TS fortelle litt om denne typen din ( uten at han gjenkjennes så klart), hvordan han får deg til å føle deg? beskriv ham til oss da!!:wow: 

Anonymkode: 0b8e5...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...