Gå til innhold

Hva elsker du mest med kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva elsker du mest og hva elsket du først? Vil ha rn positiv tråd :)

Anonymkode: c305a...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falt pladask for to vakre øyne og et nydelig smil. Elsker henne fordi hun er god tvers igjennom. Snill, omsorgsfull, raus og har en herlig humor. Hun er den vakreste dama jeg vet om :rodmer:

Anonymkode: 0d533...703

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

At han er trygg, stabil og 100% til å stole på. Min beste venn i tillegg til kjæresten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han alltid får meg til å le og smile, uansett :)

Er det jeg elsket først og det jeg elsker mest.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelsen hans for hvordan mennesker og verden fungerer, for å si det slik. Hans innsikt i virkeligheten er sjelden

Anonymkode: 7794c...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adipose

Stemmen hans :P Han har sånn skikkelig behagelig og sexy buldrerøst. Ble helt mo i knærne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er han . Uavhengig i hva andre måtte mene . Utrolig snill og omtenksom , på ordentlig . I tillegg til og være dødskjekk i mine øynene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg elsket først var faktisk humoren..  Det var det jeg falt for..  Nå er det i tillegg til dette også en del andre kvaliteter, blant annet rausheten og selvstendigheten. Samtidig som han hele tiden viser kjærlighet i form av nærkontakt og ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg falt for først var at han var så kulturell og smart, så annerledes enn alt annet jeg hadde opplevd. Jeg elsker fortsatt det, men nå har han flere ting på lista - han er utrolig morsom, har et stort hjerte og ikke minst så er han kjempekjekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg falt for, var utseendet, stilen og den generelle fremtoningen hans. Det beste nå er at han har et indre som gjenspeiler hans kompromissløse ytre. 

Anonymkode: 3763b...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er så naiv at hun tror at jeg er trofast mot henne.

Anonymkode: 13cce...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt først for den tiltrekningen til han. Han virket så real og snill. Og sånn har vi det idag, han er real og snill mot meg. Fornuftig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt først for hans utstråling, trygghet og fine væremåte. Men også hans fine holdning.

Elsker mest at han er ærlig og til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som først tiltrakk meg var at han er kunnskapsrik og at vi har akkurat samme humor. Har aldri møtt noen som har forstått meg og min over kanten humor, men så møtte jeg en som var min tvillingsjel:laugh:
Jeg elsker at han er tvers gjennom snill, han vil meg bare godt, og at han er til å stole på. Det skader heller ikke at han er den deiligste mannen jeg har møtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg elsker aller mest må være måten han tar vare på meg. Han har så stor omsorg for meg, stuller og steller, stryker på meg og er kjærlig, og er generelt opptatt av at jeg skal ha det godt. Alle disse små (og store) tingene i hverdagen som får meg til å føle meg som ei prinsesse :ler: Jeg føler meg så elska og ivaretatt av ham, og det er fantastisk fint. 

Elsker også humoren hans, at han får meg til å le så jeg har vondt i magen, og at vi ler mye sammen. Han er min bestevenn, og vi trives så godt sammen selv om vi egentlig ikke gjør noe spesielt. 

..og så er han dritfin. Liker det og! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er så omtenksom, tar vare på meg som en prinsesse og i hvert fall nå som jeg går gravid! Får ikke engang lov til å støvsuge, hvile er det jeg må sier han. Han tror han skylder meg dette, noe han ikke gjør i det hele tatt.

Falt pladask for de vakre gul/grønne øynene, og rett og slett mystikken rundt han 😍

Anonymkode: 1ce68...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg falt for tror jeg må være øynene hans, og hans rolige væremåte. 

Nå - etter et år er det masse, men for eksempel det at når jeg dytter borti ham om natta fordi han snorker, så kysser han meg i nakken før han snur seg og sover videre. 

Anonymkode: 03764...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er oppmerksom og omtenksom. Utrolig god samtalepartner og setter andres behov foran sine egne. Han viser at han virkelig bryr seg om meg og datteren min:) han er ærlig, tålmodig og snill som dagen er lang. Og det skader ikke at vi har den deiligste sexen jeg noen sinne har hatt. Og det gjelder fra første gang vi hadde det. Min første gang med han var langt over mine beste med exene mine. Han viser at han synes jeg er råsexy og vil ha meg, både ved handling og med ord. Og for meg sier det mye:) 

Han er også utrolig flink meg komplimenter og er en ekte gentleman sånn som man ser på film. Trodde ikke det fantes sånne menn i virkeligheten så hadde gitt opp det håpet. Men så feil kan man ta ❤️ 

Forelska opp etter ørene jeg 😍

Anonymkode: 34375...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...