Gå til innhold

Seksuelt forhold til venn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Har en venn som står veldig nær, og vi er begge tiltrukket av hverandre, men et forhold er for begge parter helt uaktuelt. 

Har veldig lyst å ta det videre, men vil det ødelegge vennskapet? 

Setter pris på erfaringer 

Anonymkode: 23639...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Det er ikke sikkert det vil "ødelegge" vennskapet, men det vil kompliserer det og/eller vil forandre ting mellom dere. 

Dersom dere begge ikke ønsker å gå videre til et seriøst forhold så tror jeg følelser vil komme i veien for at dere skal ha det så bra som dere hadde det før. Hva skjer den dagen en av dere finner en ny, kjæreste eller sexpartner? - Tenker at det kan være en felle å gå i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere står veldig nær, dere er tiltrukket av hverandre, et seksuelt forhold kommer til å forsterke deres følelser og en av dere kommer til slutt til å ende opp med kjærlighetsfølelser. 

Det kan jo selvfølgelig gå bra, og at vennskapet kommer til å fungere som før, men når dere starter med å være tiltrukket av hverandre så synes jeg ikke at å ha sex er en god idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OxBall

Synes det høres rart ut at dere er tiltrukket av hverandre, men ikke vil ha et forhold. Jeg tror også at ved å pule og andre sengeaktiviter, så får en av dere kjærestefølelser. Er dere heldige så får begge det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Det er dessverre uaktuelt, siden han har barn med son eks, og et veldig konfliktfylt forhold til henne. I tillegg bor vi i samme kommune, men ikke i samme by. 

Jeg kan rett og slett ikke se for meg en fremtid med ham. Han vet dessuten at han ikke kan gi meg det jeg ønsker. Synes ikke det er riktig å involvere meg når det er mange konflikter her. 

Anonymkode: 23639...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juami
7 timer siden, frk91 skrev:

Dere står veldig nær, dere er tiltrukket av hverandre, et seksuelt forhold kommer til å forsterke deres følelser og en av dere kommer til slutt til å ende opp med kjærlighetsfølelser. 

Det kan jo selvfølgelig gå bra, og at vennskapet kommer til å fungere som før, men når dere starter med å være tiltrukket av hverandre så synes jeg ikke at å ha sex er en god idè.

Dette er min erfaring også. Og da er det ganske kjipt å miste vennskapet om dere står hverandre nære. Vennskapet vil nok sannsynligvis endre seg på en eller annen måte uansett om dere begynner å ha sex. Kan bli ekstra problematisk om en av dere faktisk får seg kjæreste oppi dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...