Gå til innhold

Kaloriteller nettside og/eller app?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefalle en nettside som også har app man kan skrive inn måltider og trening på?
Liker best å legge inn via pc, men når jeg er på jobb osv må jeg bruke mobilen. Glemmer ellers å logge når jeg kommer hjem.

Helst norsk app fordi jeg bruker spesielle varer pga allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde å Google søkeordene i trådtittelen, og dette var det første treffet jeg fikk. Var ikke noen av de aktuelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både myfitnesspal og lifesum har støtte både for app og nettside. Ingen problemer med å finne den norske maten der.

Anonymkode: a49b7...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Prøvde å Google søkeordene i trådtittelen, og dette var det første treffet jeg fikk. Var ikke noen av de aktuelle?

Klart man finner mye når man googler, meg jeg spør om anbefallinger og erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Teardrop skrev:

Klart man finner mye når man googler, meg jeg spør om anbefallinger og erfaringer!

Hadde du klikket på linken så hadde du sett at det jeg linket til var en tråd på dette forumet, hvor flere brukere har kommet med sine anbefalinger og erfaringer. Beklager om det ikke var det du var på jakt etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker MyFitnessPal kombinert med Endomondo og er veldig fornøyd med den.. Har enda ikke opplevd å ikke finne en matvare der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...