Gå til innhold

Sex med flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endt opp med å ha sex med to gutter med bare noen dager mellomrom og føler meg ganske dum (kjenner begge fra før). Har aldri gjort noe sånt før men har hatt en i ett år som har fått meg til å føle meg som lite verdt, pen etc, og tror det er derfor dette skjedde. Hva ville dere tenkt om noen som gjorde noe sånt? Er jo ikke slik jeg gjør til vanlig og kommer nok ikke til å skje igjen men føler meg ganske "løs" selv om jeg vet jeg ikke er det. 

Anonymkode: c34ef...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klopp

Bryr meg ikke når det skjer sjelden. Synes mer de som gjør det ofte, med forskjellige er løsere. F.eks meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært nummer 2 så hadde jeg brydd meg. Ellers ok

Anonymkode: 2db3b...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare tenkt at du er ei heldig dame som har draget. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i samme situasjon, og det som verre er. Der og da føles det fælt, men etter ei stund blir det til en morsom historie. Så lenge ingen ble såret, vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ille. Tror veldig mange har sex med flere på kort tid, på et eller flere tidspunkter, i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle så lenge det ikke skjer hele tiden. Du er helt innafor! Så fint for deg med litt erfaring da! Dropp skyldfølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du brukte kondom, så er det ikke noe å si på det. Men om du hadde ubeskyttet sex, så kan du ha vært med på å spre kjønnssykdommer. Det er lurt å teste seg før man har sex med en ny. Og ikke bare for klamydia.

Anonymkode: 86dc9...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...