Gå til innhold

hvor trondheim


hamsterfor

Anbefalte innlegg

hvor går man viss man foretrekker det motsatte kjønn i trondheim? er me eneste? gaycommunitien hær er jo latterlig sammenligna med oslo ...ånei kan ikke flytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, bør ikke drive med gaycommunication om du vil møte det motsatte kjønn, uansett hvor du befinner deg. Hjelper i alle fall lite ;)

Anonymkode: 583ba...0aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, hamsterfor skrev:

tror du misfårstår litt.

Det du sier er noe jeg har mistenkt lenge.....at alle trøndere er gay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hamsterfor skrev:

hvor går man viss man foretrekker det motsatte kjønn i trondheim? er me eneste? gaycommunitien hær er jo latterlig sammenligna med oslo ...ånei kan ikke flytte

Hvis du foretrekker det motsatte kjønn så bør du vel ikke drive gaycommunication?

Anonymkode: beb2d...820

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det noen år siden jeg bodde i Trondheim, men mener å huske at det var en gay bar i kjøpmannsgata. Mulig den har stengt nå

Anonymkode: 3ea9e...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker man samme kjønn har jeg hørt at Bakklandets skysstasjon kan være et sted. Samme har jeg hørt om svømmehallen på Royal Garden. Ut over det er vel plassen i Kjøpmannsgata nedlagt.

Skal man møte motsatt kjønn så møter man dem på alle utesteder i Trondheim, og på alle byens kafeer. 

Anonymkode: 8efa0...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hamsterfor skrev:

det er kleint hvor lite dere forstår, unnskyld meg.

Alternativt bør du lese over det du skriver, for du skriver at du vil møte det motsatte kjønn, og dermed er det ikke rart at the gay community i Trondheim blir dårlig for nettopp dét.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...