Gå til innhold

Mann med mye kroposhår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del hår på brystet og armene, litt på magen og bittelitt på korsrtggen og skuldrene. Jeg orker ikke å shave alt. Har prøvd hårfjerningskrem, men håret kommer tilbake etter 4-6 dager. Ser det unaturlig ut pm jeg shaver magen og ikke brystet? Kan jeg la håret være? Det eneste jeg barberer nå er skrittet. 

Anonymkode: 290c6...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes håret bare skal være. Jeg synes det er litt sexy. Hvis det plager deg veldig, kan du jo barbere, men det er ikke vits å gjøre det for å imponere damene. Om du vil gjøre det likevel kan du jo prøve voksing? Det er vondt, men hårene er borte lengre og noen rapporterer om mindre hårvekst etter gjentatte voksinger.

Anonymkode: b022c...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "en del hår"? :-)

Jeg foretrekker menn med kroppshår. Stuss gjerne skrittet, men la resten være i fred.

kvinne 33

Anonymkode: 16c33...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen damer foretrekker mye hår, noen foretrekker mindre. Hvorfor ikke bare la det være som det er. Når de får se håret er det for sent uansett:lur::lur::lur::lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er hårete, og det bryr meg midt på ryggen. Jeg synes det ser mye verre ut med glatt, vokset kasse enn med masse hår. 

Anonymkode: cfc90...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær som du er!! Grusomt med shavet gutte kropper. Dessuten stikker det 90 % av tiden.....når man feks sover sammen eller koser. Både au og irriterende. Da ville jeg  heller hatt mannen med hår! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor barberer du magen? Det er sexy med kroppshår på menn, både på magen og brystet. Blir så lei meg når jeg ser menn som barberer eller vokser seg. Det er meningen at dere skal være hårete kjære deg! Og da spesielt armene, beina osv også!

Anonymkode: d50b4...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del hår på brystet og armene, litt på magen og bittelitt på korsrtggen og skuldrene. Jeg orker ikke å shave alt. Har prøvd hårfjerningskrem, men håret kommer tilbake etter 4-6 dager. Ser det unaturlig ut pm jeg shaver magen og ikke brystet? Kan jeg la håret være? Det eneste jeg barberer nå er skrittet. 

Anonymkode: 290c6...b5f

Jeg mener at det er helt greit at en mann har hår på brystet og hår på kroppen. Det er andre ting som teller. Om han vil shave alt er det også greit. Det betyr ikke noe for meg om han er shavet eller ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær som du er! Mange kvinner liker menn med mye kroppshår, flertallet bryr seg ikke. Det er jo helt normalt. Du bør ikke barbere hele kroppen din fordi et mindretall ikke liker kroppshår. Blir oppgitt når folk er så innmari usikre og opptatt av å tilfredsstille alle... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del hår på brystet og armene, litt på magen og bittelitt på korsrtggen og skuldrene. Jeg orker ikke å shave alt. Har prøvd hårfjerningskrem, men håret kommer tilbake etter 4-6 dager. Ser det unaturlig ut pm jeg shaver magen og ikke brystet? Kan jeg la håret være? Det eneste jeg barberer nå er skrittet. 

Anonymkode: 290c6...b5f

Jeg synes ikke du bør barbere magen. I det hele tatt synes jeg man skal være forsiktig med å barbere seg noe sted som helst hvis man er hårete ellers, for det ser fort veldig uharmonisk ut å være helt glatt noen steder og hårete andre steder. Naturlig er i de aller fleste tilfeller best. I skrittet bør du også være forsiktig etter min smak. Det er greit å barbere pungen, men ikke så mye mer enn det.

Eksen min var naturlig hårløs over det meste av kroppen, og da syntes jeg det var det deiligste som kunne tenkes. Nå er jeg sammen med en som har masse hår på brystet, en del på ryggen etc., og nå synes jeg det er deilig å kjenne håndflatene kiles av håret hans. Moralen er at den beste behåringen stort sett er slik den beste personen du vet har!

Jeg håper du finner noe du er komfortabel med i alle fall, og ikke steller deg på en måte som bare er pes for deg. Det er viktig at man finner en balanse mellom det man genuint trives best med selv, og det andre forventer og ønsker av en.

Anonymkode: df83e...23b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ok med kroppshår, men jeg ville nok foretrukket om han vokset det bort. Ikke shavet eller annet, da vokser det for raskt ut igjen og hårene vil stikke.

Anonymkode: 969f3...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OxBall

Enten så tar du alt eller ingenting. Og få det fjernet med voks, så holder det seg borte litt lenger.

Det fine med hår på kroppen, er at det kommer tilbake. Så hvis du ikke liker å være hårløs, så bare lar du det gro ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår er helt greit på menn, så la det være. Men at du tar litt nedentil er supert!

Anonymkode: d6bb5...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...