Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Forstår jeg godt!

Sånn katteskriking er helt forferdelig. Høres ut som om noen blir alvorlig mishandlet. 

Bøtte med vann kan kanskje være tingen? Effektiv stopper for konserten hvis de sitter nedenfor vinduet og bæljer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor de er.  Men på min side av huset,  alltid på min side,  for naboen hører de aldri.  

Nå har jeg spist sjokolade og er kvalm.  

*surere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og kaffe er godt! 

Nå fikk jeg lyst på sjokolade også. 

Hadde jeg forsåvidt lyst på i går kveld også, men da jeg raidet skapene så var det skrapet. Garantert ungene som har vært på tjuvtokt, jævlorna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jeg har raidet snopet til teensen.  Jeg er en slem mor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har jeg gjort flere ganger også!

Helt uforståelig for yngstejenta, men eldstejenta har den egenskapen at hun sparer på godteri! Julestrømpa og påskeegget hadde hun i evigheter. 

I mine mest svake sukkerøyeblikk så lusker jeg rundt på rommet hennes på snopejakt. Med vellykket funn hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thank you.  😁 Nå er jeg så høy på kiwi redbull og sjokkis at jeg tror jeg får anfall snart.  Jeg er jo vanligvis en no sugar redbulldrikker. Men den kiwien,  som er årets sommersmak,  er så insanely god.  Så to stk til eksamen og voosj,  ferdig på halvannen time.  Gawd,  jeg hopper ut av mitt gode skinn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det MULIG å være så trøtt. Kattejamring, eksamen og en lang tur på Ulriken. Jeg fikk låne meg en hund (takk) og det var koselig å gå på tur med en spretten krabat. Brukte 48 minutter opp fra Montana, den korte veien opp elveleiet eller hva det nå er den der steinrøysen. Tok det easy og hunden skulle jo ha sin snusetissepauser, så vet ikke hvor lang tid jeg kunne brukt. Forresten; hvor mye tiss er det inni en liten hund egentlig? omg, markering deluxe. Tiss meg her og tiss meg der. Anyways, møtte en dame på toppen med en olm hundesak og hun spurte meg tiden opp og hun dånedippet og sa de hadde brukt to timer. Kan ikke skjønne det.

Enda morsommere var da eldst spurte meg hvor lang tid jeg brukte på Stolzen hvorpå jeg sier at det var ikke akkurat raskt med mine 26 minutter, så har nok litt å gå på. Ka faen smeller det fra henne, det e raskare enn meg! Haha, jeg holdt på å le meg ihjel, snakk om mobbegrunn. :Knegg:

Neida, det er ikke så nøye med tid, men litt artig å se hvor lang tid jeg bruker. Brukte mye lengre tid ned fra Ulriken, tror jeg endte på 2 timer totalt, veien rundt ned igjen virket eeeeeevig lang i forhold til sist uke da jeg gikk den for første gang. Trodde jeg hadde gått meg vill femten ganger, kjente meg ikke litt igjen. Dritskummelt når jeg plutselig ikke så mennesker på minst et kvarter og jeg trodde at jeg var det eneste mennesket igjen i verden. Jeg og bikkjekreket. Eeek!

Show off:

 

 

1.jpg

2.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forresten turlisten som følger:

16. mai: Ulriken
23. mai: Stoltzen
24.mai: Løvstakken
25.mai: Stoltzen
26.mai: Ulriken

Så jeg er ganske ny på å gidde å lette ræven fra sofaen, men det er fint vær og det er digg. :nigo:


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Gøy!! 

Kjempeflotte bilder av deg og natur :blomst:

Leser sjeldent bloggene her, men denne vil jeg følge med på :) Liker hvordan du skriver, og du kan da neppe være lat med de turene dine :o Hallo!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kronisk lat. Men jeg kjeder meg så inni helvete. Og så har jeg begynt å spise sjokolade. Og så er rumpen min borte og jeg har skjønt det slik at trapper og oppovertinggreier får rumper på plass. Sånn uten at jeg trenger gjøre squats. Dessuten så liker jeg utsiktene. Så da blir summen slik at man må ut og gå for å holde på med sjokkis og rumpe og gode greier. Og alkohol! Selv om jeg drikker Skinny bitches så er det jo kalorier, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,  nå ble jeg glad! Fikk lyst til å gå på fjelltur. Du inspirerer, og herlighet så flott du er.  Forbilde, ass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Døh, det er fullt mulig at du var kronisk lat, det skal jeg ikke si så visst at jeg vet at du ikke var, men den kroniskiteten (eller sammasøren), den er hvertfall borte nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være lat, så det så. Nå skal jeg forresten gå og legge meg. Når jeg orker å reise meg fra sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg vil bli inspirert til fjellturer, så jeg følger med her jeg! Og fin bikkje, fin Silf, fin natur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en søt hund :) Litt mindre enn hva jeg er vant til, men søt likevel. 

(hadde ikke vært bikkja mi som hadde gått opp der i et sånt jevnt tempo, tror jeg måtte ha utført berner-HLR halvveis...)

Ha en flotters fredag Silfen!

Jeg skal på jakt etter kiwi-redbull. Har bodd på hotell i natt, og jøje meg for et støynivå. Hvorfor tror folk at de blir den neste sangstjerna i fylla liksom.. Også på trøndersk da.. rai-rai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haja,  trønderyll er det verste!  Kiwiredbull...   Mhmmm...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en i hver fot etterpå.. 

Og mulig en tredje for å være helt sikker. 

(jeg blir ikke så hyggelig å være sammen med når jeg er trøtt uten et akseptabelt koffeinnivå innabords..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottehund :P Lille rottå sov godt da, i og med at vi alle kubbet vel og ve etter at jeg plukket han opp og sov frem til jeg skulle på jobb.. Så hadde han faktisk null og nada ulykker inne :danse:

Bare å skrike ut om du vil låne han igjen, ser ut til at min er bedre på labben og, ingenting er vel bedre .. enn 2? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...