Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg valgte å ikke legge denne under trening, da jeg har antipati mot trening. Derimot så blir den generell, for da kan jeg fylle den med annet piss også.

Greien er den at jeg har blitt litt bitt av ut på tur-basillen. Og som den spamhoren jeg er så tenkte jeg som så at jeg heller kan ha egen blogg enn å spamme fb og snap og andre steder. Lurt?

Anyways, greien er den at jeg har en kropp som er litt boss. Så jeg bør gå. Nå har jeg siste halvannen uken gått på Ulriken, Løvstakken og Stoltzen hele to ganger. UTEN å dø. Til og med gått ALENE to ganger. Jeg hater aleneaktiviteter. Men det er enten gå eller betale i dyre dommer for yoga. Jeg er kronisk blakk med kroniske muskelsmerter, så gå tur virker som en lur ting. Jeg har jo visst om det før. Men jeg er også kronisk lat og en prokrastinator av rang ... Summen her sier vel seg selv?  Egentlig så gjør jeg bare alt dette fordi jeg ikke gidder lese til eksamen og jeg kan jo ikke lese når jeg ikke er hjemme, så da går jeg jo ut, hallo lissom.

Men altså, selfier. Seff.

Første tur opp Stoltzen hin dagen. Jeg mener at sminkeregimet heretter må bli at man matcher tøyet. Jeg har skjønt at matching er in, så jeg slår et slag for råsa.

8.jpg

Utsikt fra Stolzen i dag.

7.jpg

Viktig å ha inspirasjon på turen. Her på vei opp Løvstakken.

10.jpg

Viktig å ha inspirasjon etter turen. Her med kiwiepleburn mens maten grilles.

4.jpg'

 

På vei ned fra Ulriken 16. mai.

9.jpg

 

Utsikt fra Stoltzen i dag.

6.jpg

Utsikt fra Løvstakken i går.

11.jpg

Endret av Silfen
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle skrive litt om datingtanker, men jeg må spise før jeg dør. Sånn faktisk dør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyhow. Eksamen i morgen, men who cares. Jeg skal bare ikke gjøre samme feil som forrige torsdag og forrige eksamen, hvor jeg glemte boken. Glemte boken sier du, det gjør vel ingenting? Joda, det gjør det, når man har åpen bok eksamen. Så jeg hadde med meg alle bøkene, unntatt den boken som emnet vi hadde eksamen i var i. Smart? Not so much. Men det gikk nok greit likevel. Og det går sikkert greit i morgen, skal ta å klippe og lime litt etterpå.

Men det er ikke det jeg hengte meg opp i, det var derimot @Katten.2.0 sin kommentar om endring av personlighet og at det tar et år å endre personlighetstrekk.

Nå har jeg, nå som jeg ikke lenger er en amerikadundre, fått dater både titt og ofte. Og det blir ALLTID med en date. Greit nok det, men jeg har funnet ut av det må være personligheten min det er noe i veien med. For pulings er jo enkelt å få til. Joda, jeg har fått noen tilbakemeldinger, som at jeg er for intens, for direkte, for mye, skremmer vel rett og slett disse stakkars mannfolkene på flatmark. Så har det vært et par hvor det ikke er noen tenning og ikke noen kjemi, som jeg tolker som at jeg hadde ikke pult deg om du var siste kvinnen på jorden. En bekjent som jeg flørter litt med innimellom påstår at jeg er gal, men han har ikke ennå funnet ut hvor gal jeg er og ikke helt på hvilken måte, et mysterie som han sier.

Så, når det da altså er slått fast at man er et personlighetsmessig flykræsj, skal man da satse på at man treffer noen like teit, eller skal man ta Kattens versjon og forsøke å gjøre endringer. Joda, noen små endringer har jeg vel alltids gjort, men kan jeg forandre det som i kjernen er MEG? Vet ikke om jeg har lyst.

Forresten; hva er det med at de man treffer som vil ha en andre date ikke bor i Bergen? Joda, har tre stk som jeg har vært på Tinder/Happndate med i løpet av siste par mnd som bor andre steder i landet og som snapper og skriver daglig og det er ikke snakk om hvor fantastisk jeg er. Er det rett og slett slik av avstand skaper tøffhet? At det ikke er så vanskelig å kurtisere noen som bor langt fanden i vold unna, fordi sjansen for at det blir noe mer enn en pulings om de er i byen er liten? For the record så er to av de upult og de er fremdeles keen.

Jah, dagens personlighetssukk.

 

Ryddet for persondebatt.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke nødvendigvis om å endre hele seg selv, men små deler som eksempelvis måten man ser på seg selv.

Og selvfølgelig er du sprøyte gal og potensielt fette skummel for svakere mannfolk. Det er sjarmen ved deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Jeg minnes å ha sett et bilde av leggen din for lenge siden her på KG og du var da overvektig? (korriger meg om jeg tar feil)

Har du virkelig slanket deg så mye? Respekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg er uenig med katten. Det at du er direkte, intens, smågal og litt for mye er jo det som gjør Silfen til Silfen! :hoppendeglad: Forandrer du på dette forandrer du også for mye på det som gjør deg til deg. Synes at du fortjener et flykrasj som er like awesome som deg :kyss: 

Også synes jeg du er vanvittig flink! Mye sprekere enn meg som er hundre år yngre! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Handler ikke nødvendigvis om å endre hele seg selv, men små deler som eksempelvis måten man ser på seg selv.

Og selvfølgelig er du sprøyte gal og potensielt fette skummel for svakere mannfolk. Det er sjarmen ved deg.

Hahaha, selvfølgelig er jeg det. @Stjerner og planeter og planeter mente vel jeg var klin gærn også, før hun ble kjent med meg. Poenget er altså å treffe noen lenge nok til at de innser at jeg ikke er helt på bærtur. Noe som ikke skjer siden folk løper lenge før det. Noe som på en måte er litt morsomt. Foreløpig. :Knegg:

2 minutter siden, mellimassi skrev:

WOW!

Jeg minnes å ha sett et bilde av leggen din for lenge siden her på KG og du var da overvektig? (korriger meg om jeg tar feil)

Har du virkelig slanket deg så mye? Respekt!

Blitt noen kilo etter hvert. Men jeg har begynt å spise sjokolade igjen, så nå må jeg gå på et fjell hver dag for å opprettholde min nye hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Men jeg har begynt å spise sjokolade igjen, så nå må jeg gå på et fjell hver dag for å opprettholde min nye hobby.

Haha :)

Uansett er du kjempeflink. Jeg liker å gå tur når jeg blir dratt med av andre. Alene gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, gåstaver. Noen som sa en eller annen gang at de var bra å gå med når man er fucket i rygg. Etter jeg gikk de 908 trappetrinnene i dag, og da altså gikk og så i bakken hele veien for ikke å tryne, som jeg likevel holdt på å gjøre ved noen anledninger siden jeg ikke helt vet hvordan man skal løfte beina sine, så var jeg helt stiv i nakke/skuldre med en dundrende hodepine og det med smertestillende innabords fra før. Vil kanskje staver underlette slike ting, om jeg er mer aktiv i skulderpartiet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fan av i innleggene dine lenge, så hyggelig å så bilde av deg! Du virker som en utrolig kul dame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, RompeRusk skrev:

Mens jeg er uenig med katten. Det at du er direkte, intens, smågal og litt for mye er jo det som gjør Silfen til Silfen! :hoppendeglad: Forandrer du på dette forandrer du også for mye på det som gjør deg til deg. Synes at du fortjener et flykrasj som er like awesome som deg :kyss: 

Også synes jeg du er vanvittig flink! Mye sprekere enn meg som er hundre år yngre! 

Du må være med en dag. Ta veslerølpen på ryggen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok! Herlig!!

Nå ble den litt kjipe uka mi bedre når jeg oppdaget at en av favorittene mine her på forumet har opprettet dagbok :)

Ja, gåstaver, det skal være supert har jeg fått fortalt. Jeg har jo en ganske så fucked rygg selv, og tjo&hei i skog og mark er tingen. Men da med gåstaver i følge fysioterapauten min. Har ikke sullet meg til å teste det ut enda. Men er fortsatt under vurdering. 

Tror det vil ordne seg med et realt mannebein som vil sette pris på galskap og og herligheter jeg. Man må bare hoppe på noen frosker først. Ordna seg for meg (du kjenner jo ikke meg, men for å si det sånn: jeg var på det nivået at det var tett før jeg endte som gal kattedame som bodde alene i skogen og som ville skutt på alt som hadde rørt seg i nærheten. Pappa spurte meg i alvor om jeg kanskje foretrakk damer) og da er det håp for alle tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frøkengrapefrukt skrev:

Jeg har vært fan av i innleggene dine lenge, så hyggelig å så bilde av deg! Du virker som en utrolig kul dame!!

Jeg er dødskul. Selvsagt. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stolzen? Kjære vene! Gikk den forrige uke og døde innvendig. Hurra for sofahund! :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
6 minutter siden, Silfen skrev:

Hahaha, selvfølgelig er jeg det. @Stjerner og planeter og planeter mente vel jeg var klin gærn også, før hun ble kjent med meg. Poenget er altså å treffe noen lenge nok til at de innser at jeg ikke er helt på bærtur. Noe som ikke skjer siden folk løper lenge før det. Noe som på en måte er litt morsomt. Foreløpig. :Knegg:

Blitt noen kilo etter hvert. Men jeg har begynt å spise sjokolade igjen, så nå må jeg gå på et fjell hver dag for å opprettholde min nye hobby.

Ja, du var klin galen og eg tenkte no mitt 😂. Så fann me vel ut at me eigentleg er ganske like. Eg er veldig glad eg gav deg fleire sjanser. Eg har aldri hatt det så gøy med nokon andre veninner enn deg! Du er rett fram og det er det som er så flott med deg! Du har alltid tid til å hjelpa og du legg ikkje noko i mellom. Forfriskande! Gledat meg til ei sexy og ei normal skal it på byen att! Det er sårt sakna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mellimassi skrev:

Haha :)

Uansett er du kjempeflink. Jeg liker å gå tur når jeg blir dratt med av andre. Alene gidder jeg ikke.

Det er der jeg også har vært. Men så har jeg jo ingen venner. Eller, et par, og noen bekjente, og de er ute av stand/gidder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter
1 minutt siden, Silfen skrev:

Det er der jeg også har vært. Men så har jeg jo ingen venner. Eller, et par, og noen bekjente, og de er ute av stand/gidder ikke.

"Ute av stand" :smile:

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Stolzen? Kjære vene! Gikk den forrige uke og døde innvendig. Hurra for sofahund! :fnise:

 

Jeg gikk den i forgårs og i dag, men løvstakken mellom. Og nå spiser jeg sjokolade.

Et øyeblikk siden, Stjerner og planeter skrev:

Ja, du var klin galen og eg tenkte no mitt 😂. Så fann me vel ut at me eigentleg er ganske like. Eg er veldig glad eg gav deg fleire sjanser. Eg har aldri hatt det så gøy med nokon andre veninner enn deg! Du er rett fram og det er det som er så flott med deg! Du har alltid tid til å hjelpa og du legg ikkje noko i mellom. Forfriskande! Gledat meg til ei sexy og ei normal skal it på byen att! Det er sårt sakna!

Jaaah, gleder meg jeg og. Men vi må ha en date etter eksamen, du, jeg, mat, byn, vi trenger jo ikke rølpe oss på kveldstid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Jeg gikk den i forgårs og i dag, men løvstakken mellom. Og nå spiser jeg sjokolade.

Jaaah, gleder meg jeg og. Men vi må ha en date etter eksamen, du, jeg, mat, byn, vi trenger jo ikke rølpe oss på kveldstid. ;)

Når er siste eksamen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk den ofte før, aner ikke hvorfor egentlig, men er noen år siden. Etter at vi gikk den forrige uke så fant jeg ut at det der gjør jeg aldri igjen. Brukte sikkert 1 time opp :ler: Passe flaut når folk som er 70 bare jogger forbi deg, og nådde sikkert toppen ila 10 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...