Gå til innhold

Han er 13,5cm.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er 13,5cm i omkrets. Når jeg er veldig kåt er det mulig for kjæresten å ta penisen litt inn og så litt ut noen ganger før han kommer helt inn. Han er gjennomsnittlig lang. Det tar kanskje 4-5 jokk før det går.
Dersom han plasserer penis i åpningen uten å dra tilbake forhuden først, så kan han komme inn med ett jokk eller to. Liksom rulle inn med hjelp fra forhuden som står urørlig i åpningen. Da kjenner jeg det veldig godt, men det går.

Betyr det at jeg er løs da? Når det går så "lett"?

Jeg er en av de damene som tenner fort og som ganske raskt blir veldig våt. Han blir uvanlig våt på penishodet. Men jeg tenker at han som er 1 cm større enn gjennomsnittet for omkrets på menn burde hatt mye større problemer med å penetrere meg? Jeg er flink til å stramme musklene når vi har sex, så jeg vet han nyter det. Men jeg tenker jeg burde vært strammere nedentil når jeg ikke strammer? Hva er normalt?

Anonymkode: d06a5...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har for tidlig sædavgang. Det betyr ikke at du er vid, tvert i mot. Men problemet er uansett hos han, ikke deg.

Anonymkode: 7bcc0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han og finn deg en ekte mann.

Anonymkode: d1657...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en kar med tykk penis, så det du beskriver er helt normalt. Du er helt sikkert normal og deilig! ;)

Anonymkode: ac4c8...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 13,5 cm omkrets tykk?

 

Anonymkode: 88b7c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er heldig som har en kar med tykk penis, så det du beskriver er helt normalt. Du er helt sikkert normal og deilig! ;)

Anonymkode: ac4c8...c3d

Er 13,5 omkrets tykk?

Anonymkode: 88b7c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

fra er 13,5 cm omkrets tykk?

 

Anonymkode: 88b7c...de0

Ja. fra Dinside.no: "Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis er 12,9 til 15 centimeter, mens tykkelsen er 10 til 12,3 centimeter. 95 prosent av deltakerne i disse undersøkelsene lå innenfor disse intervallene."
 

Anonymkode: 25788...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OxBall

Trodde gjennomsnittsomkretsen var mer. Får være fornøyd med at jeg er over snittet da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler ikke helt på den gjennomsnittsmålingen der av omkrets. Rangerer selv mellom 11-12cm fra tynnest til tykkest. Ikke faen om 95% av deltakerne lå innenfor de intervallene. De må ha slitt med å få skikkelig reisning eller noe sånt. Jeg anser min som tynn og vil anta at de fleste jenter gjør det samme. Undersøkelsen må være flawed

Anonymkode: 420e3...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. fra Dinside.no: "Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis er 12,9 til 15 centimeter, mens tykkelsen er 10 til 12,3 centimeter. 95 prosent av deltakerne i disse undersøkelsene lå innenfor disse intervallene."
 

Anonymkode: 25788...f01

:tongue: er ikke snittet tykkere.......hehe ja da er jeg nok ettertraktet til :humpe::humpe::sengekos::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Er 13,5 omkrets tykk?

Anonymkode: 88b7c...de0

Vel, jeg har 15  cm omkrets 👌

Anonymkode: 88b7c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...