Gå til innhold

Sannheten om størrelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, satan skrev:

Ja. 18 og oppover er innafor.

Og du tror det er mange som har sånne meninger om penis? Veldig merkelig at du bare må ha over 18.

Du kunne altså pult en på 25+ lengde?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, satan skrev:

Tja, jeg tror at hvis jenter lyver om preferanse for mindre penis er det for å ikke bli kalt "løs" eller "vid". Typ "Jeg får kun tuppen av lillefingeren inn"

Men når det er sagt tror jeg ikke at damene i de her evigvarende penistrådene lyver. Jeg tror kvinner flest liker en gjennomsnittlig størrelse. Hva slags nytte skulle det hatt å lyve her? Man er anonyme, ingen vet hvem du er i virkeligheten, dermed har du ingen grunn til å lyve eller pynte på sannheten. 

Jeg ELSKER store, har aldri vært sammen med noen som har hatt mindre enn 18cm og har ingen planer om det. Jeg er ikke vid eller løs, jeg liker når den er så stor at den så vidt passer inni og at det gjør litt vondt. Det er ikke kun kvinnfolk som har født 7 barn som liker monsterkuker. Men det er helt garantert ikke i nærheten av hva gjennomsnittet av kvinner vil ha.

Hva hadde du gjort vis du møtte en på 12/10 da? latet som ingenting, eller ledd av ham..?

TS

Anonymkode: 4c285...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men så har jeg en lengde på 13. Vil du si jeg har en mikropenis med den str?

Anonymkode: 89906...37a

Nei! Den minste jeg har vært borti var 10 cm, "eieren" var flink til å bruke den. Null problem. :) 

9 minutter siden, Arabella skrev:

Ja, jeg er ærlig. Nå er ikke jeg jente, men en voksen kvinne som også har født flere barn. Mange menn tror at man får slarkete, vid vagina etter barnefødsler, men det er tull. For meg er sexen best med en mann som har penis på din størrelse, gjennomsnittlig i positiv betydning :).

Enig med Arabella her. 

Anonymkode: c3774...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror det er mange som har sånne meninger om penis? Veldig merkelig at du bare må ha over 18.

Du kunne altså pult en på 25+ lengde?

Anonymkode: 89906...37a

Som sagt, nei, det tror jeg absolutt ikke. Jeg representerer langt ifra kvinnen på gata, kvinner flest vil ikke ha monsterkuker. 

Absolutt. Tror ikke den hadde gått helt inn, men jeg er alltid klar for en utfordring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort vis du møtte en på 12/10 da? latet som ingenting, eller ledd av ham..?

TS

Anonymkode: 4c285...495

Passer på å spørre før jeg i det hele tatt er i situasjonen der jeg ser ham naken. Så det har aldri skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, satan skrev:

Som sagt, nei, det tror jeg absolutt ikke. Jeg representerer langt ifra kvinnen på gata, kvinner flest vil ikke ha monsterkuker. 

Absolutt. Tror ikke den hadde gått helt inn, men jeg er alltid klar for en utfordring. 

Men hvordan treffer du på menn som alltid har 18+ penis da? Tenk om du blir med en fyr som har 14 cm lang penis, hva gjør du da?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort vis du møtte en på 12/10 da? latet som ingenting, eller ledd av ham..?

TS

Anonymkode: 4c285...495

Får du ikke hatt sex med den str?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror det er mange som har sånne meninger om penis? Veldig merkelig at du bare må ha over 18.

Du kunne altså pult en på 25+ lengde?

Anonymkode: 89906...37a

Dude, hvorfor er det så interessant å høre hva hun mener? Hun har allerede svart, og du vet hvor hun står. Hvorfor grave videre?

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan treffer du på menn som alltid har 18+ penis da? Tenk om du blir med en fyr som har 14 cm lang penis, hva gjør du da?

Anonymkode: 89906...37a

Det har jeg svart på. Spør før jeg i det hele tatt havner i situasjonen hvor jeg ser ham naken. Da slipper jeg å bli skuffa, og han slipper å vise seg naken foran noen som ikke klarer å bli tent på ham. Win-win ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13/13 tenker jeg er fin størrelse jeg. 

Som det nevnes, tykkelsen er det viktigste. 13cm i omkrets er ganske så stort! 

Vi kvinner har ikke så mye nerver etter de første cm i skjeden uansett, så det er de første cm som gir oss nytelse. 13cm lengde er derfor langt nok. Bare pass på så du ikke trekker deg for langt ut når du har sex, for da kan du trekke deg helt ut og bomme på hullet på vei inn igjen. Når du gjør dette i en opphetet situasjon og du har god fart, så kan du brekke penis.

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du ikke hatt sex med den str?

Anonymkode: 89906...37a

Noen ganger, men de fleste gangene er jenta svært lite motivert og man kan se på hun at hun vil jeg skal bli ferdig, og da stresser jeg...."her er hun med skipe meg, mens hun vil ha noe bedre"....stresser ENDA mer og så klarer jeg ikke å fullføre....også er hun bort med " hade da"

TS

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, satan skrev:

Det har jeg svart på. Spør før jeg i det hele tatt havner i situasjonen hvor jeg ser ham naken. Da slipper jeg å bli skuffa, og han slipper å vise seg naken foran noen som ikke klarer å bli tent på ham. Win-win ;) 

Okey skjønner. Hva syns du om omskjært da? :)

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

13/13 tenker jeg er fin størrelse jeg. 

Som det nevnes, tykkelsen er det viktigste. 13cm i omkrets er ganske så stort! 

Vi kvinner har ikke så mye nerver etter de første cm i skjeden uansett, så det er de første cm som gir oss nytelse. 13cm lengde er derfor langt nok. Bare pass på så du ikke trekker deg for langt ut når du har sex, for da kan du trekke deg helt ut og bomme på hullet på vei inn igjen. Når du gjør dette i en opphetet situasjon og du har god fart, så kan du brekke penis.

Anonymkode: fe580...e30

13 cm omkrets mye? Er vel akkurat gj.snitt det.

Anonymkode: 89906...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, satan skrev:

Passer på å spørre før jeg i det hele tatt er i situasjonen der jeg ser ham naken. Så det har aldri skjedd.

Seriøst?? Du må være tøff da...herregud, hehe hadde ikke tørd å spørre en jente om noe... men hvordan går du frem for å finne det ut? bare rett fram " har du stor eller liten penis?"

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Du må være tøff da...herregud, hehe hadde ikke tørd å spørre en jente om noe... men hvordan går du frem for å finne det ut? bare rett fram " har du stor eller liten penis?"

Anonymkode: 4c285...495

Spør bare rett ut, ja. Blir for dumt å kaste bort både min egen tid og tiden til fyren :P 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey skjønner. Hva syns du om omskjært da? :)

Anonymkode: 89906...37a

Har ingen preferanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13 cm omkrets mye? Er vel akkurat gj.snitt det.

Anonymkode: 89906...37a

Du stiller ikke like dårlig som folk som har mindre enn det akkurat. Er menn der ute som er tynnere, inkludert meg. Hadde jeg hatt 1cm mer i omkrets hadde jeg følt meg mye bedre

Anonymkode: bf194...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, størrelse betyr noe. En penis som er 10 cm og 10 cm i omkrets er lite og den vil ikke treffe "Go stedene" jeg har hatt sex med menn jeg ikke har kjent at har vært inni meg. Men veldig stor penis er heller ikke favoritten, det gjør ofte vondt om han søtet for hardt. Perfekt penis størrelse for meg er 15 cm i lengde og 13 cm i omkrets, gjerne litt bøyd opp mot magen :) 

Anonymkode: 7530d...170

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, størrelse betyr noe. En penis som er 10 cm og 10 cm i omkrets er lite og den vil ikke treffe "Go stedene" jeg har hatt sex med menn jeg ikke har kjent at har vært inni meg. Men veldig stor penis er heller ikke favoritten, det gjør ofte vondt om han søtet for hardt. Perfekt penis størrelse for meg er 15 cm i lengde og 13 cm i omkrets, gjerne litt bøyd opp mot magen :) 

Anonymkode: 7530d...170

Hva hvis den er 15cm og 11-12cm i omkrets?

Anonymkode: bf194...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, satan skrev:

Spør bare rett ut, ja. Blir for dumt å kaste bort både min egen tid og tiden til fyren :P 

Har ingen preferanse.

Hva er minste str du har hatt sex med?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stiller ikke like dårlig som folk som har mindre enn det akkurat. Er menn der ute som er tynnere, inkludert meg. Hadde jeg hatt 1cm mer i omkrets hadde jeg følt meg mye bedre

Anonymkode: bf194...605

Hva har du?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...