Gå til innhold

Sannheten om størrelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Loverdose 2.0 skrev:

Internett er noe jævelskap, skal du tro på alt du leser på nettet så blir du gal før eller senere. Kompleksene dine blir bare forsterket om du velger å ta innover deg det negative fremfor det positive. KG snakker ikke for hele verdens kvinnebefolkning men det gjør ikke noen artikler eller debatter ellers på nettet heller. Linken som står i hovedinnlegget er tydelig skrevet kun for å manipulere menn til å kjøpe piller eller produkter som liksom skal gjøre at penisen blir større og for å tråkke på de som har en penislengde under gjennomsnittet.

Størrelsen på utstyret betyr ikke alt. Enkelt og greit. Om noen mener noe annet så er de i høyere grad overfladiske og greier ikke verdsette de tusen andre positive kvalitetene en mann kan ha. Hadde aldri i livet dumpet "drømmemannen" bare fordi han hadde en liten penis.  

Hva gjør at KG skal være mer troverdig enn andre fora? Sett artikler på fb med tusenvis av kommentarer, hvor de fleste bekrefter mitt inntrykk. Hvorfor skal jeg tro mer på hva som sies her?

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loverdose 2.0
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at KG skal være mer troverdig enn andre fora? Sett artikler på fb med tusenvis av kommentarer, hvor de fleste bekrefter mitt inntrykk. Hvorfor skal jeg tro mer på hva som sies her?

Anonymkode: bf194...605

Jeg har ikke sagt at KG er mer troverdig enn andre fora, men Internett generelt skal du ta med en klype salt og heller se individuelle mennesker an. Det er ikke alle som har den samme meningen og den samme preferansen. Hvorfor henge seg oppi hva mennesker som ikke betyr noe for deg syns? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at KG skal være mer troverdig enn andre fora? Sett artikler på fb med tusenvis av kommentarer, hvor de fleste bekrefter mitt inntrykk. Hvorfor skal jeg tro mer på hva som sies her?

Anonymkode: bf194...605

Jeg vet ikke. Kanskje de fleste kvinner liker store peniser? Jeg gjør det ikke. Kvinne 46 år.

Anonymkode: 8ee0c...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Loverdose 2.0 skrev:

Jeg har ikke sagt at KG er mer troverdig enn andre fora, men Internett generelt skal du ta med en klype salt og heller se individuelle mennesker an. Det er ikke alle som har den samme meningen og den samme preferansen. Hvorfor henge seg oppi hva mennesker som ikke betyr noe for deg syns? 

Det er bare naivt å ikke tro at størrelsepreferanse er en av de mer utbredte preferansene der ute. Hvorfor nekte for dette? Vi har alle preferanser, kvinner også. 

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Loverdose 2.0 skrev:

Internett er noe jævelskap, skal du tro på alt du leser på nettet så blir du gal før eller senere. Kompleksene dine blir bare forsterket om du velger å ta innover deg det negative fremfor det positive. KG snakker ikke for hele verdens kvinnebefolkning men det gjør ikke noen artikler eller debatter ellers på nettet heller. Linken som står i hovedinnlegget er tydelig skrevet kun for å manipulere menn til å kjøpe piller eller produkter som liksom skal gjøre at penisen blir større og for å tråkke på de som har en penislengde under gjennomsnittet.

Størrelsen på utstyret betyr ikke alt. Enkelt og greit. Om noen mener noe annet så er de i høyere grad overfladiske og greier ikke verdsette de tusen andre positive kvalitetene en mann kan ha. Hadde aldri i livet dumpet "drømmemannen" bare fordi han hadde en liten penis.  

"Hadde aldri i livet dumpet drømmemannen bare fordi han hadde en liten....."  Her tror jeg mye av kjernen av den store forskjellen mellom kvinners og menns oppfatninger ligger.

Vi menn oppfatter den type utsagn som at egenskaper som medgjørlighet, økonomi, empati, evne til omsorg, osv. ( altså oppskriften på en tøffelhelt) er såpass viktige for damene, at de forsåvidt kan ha sex med oss, til tross for gjennomsnittlig eller liten penis. Sexen er liksom mindre viktig enn de andre tingene mannen bidrar med, og dermed mister mannen den seksuelle selvtilliten.

Den optimale Drømmen for mange menn, derimot, er å være i stand til å knulle dama slik hun aldri før har blitt knullet. Knulle henne til hun mister tellingen over orgasmen, til hun ikke er i stand til å stå på bena, til hun sier "fy faen,  jeg har aldri hatt så rå og bra sex før, jeg er helt skjelven....." Og dermed ha et så sterkt seksuelt "overtak" på dama at hun rett og slett glemmer mase om alt mulig annet mannen skal gjøre for henne.

Nå vet vi jo alle at sånn fungerer det alt for sjelden, men det forandrer jo ikke på hvordan menn innerst inne skulle ønske å ha det. Men de fleste vet jo at de ikke er i nærheten en gang, og blir jo da fort usikre på seg selv og på om de strekker til. Det er jo ikke det samme når dama sier "du er deilig, selv om du aldri er i nærheten av å få meg til å komme. Jeg skal en tur med jentene på byen, du passer vel ungene, og tar fredagsvasken kjære ?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det menn derimot ikke har skjønt da, Resignert, er at den intense orgasmelykken fint kan presteres av en mann med mindre penis. Blant annet så kan man trekke frem bøyen, er penis bøyd slik at den treffer akkurat riktig, er liten og steinhard (slik man ikke oppnår med svære pikker, etter min, og andres, erfaring), så kan himmelriket være rett rundt hjørnet. For min del har de beste knullene, der jeg har lagt utmattet igjen med et smil aldri innebært en stor kuk.

Men det er så lite vits i å skrive dette, da det ikke går inn en plass anyways.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Silfen skrev:

Det menn derimot ikke har skjønt da, Resignert, er at den intense orgasmelykken fint kan presteres av en mann med mindre penis. Blant annet så kan man trekke frem bøyen, er penis bøyd slik at den treffer akkurat riktig, er liten og steinhard (slik man ikke oppnår med svære pikker, etter min, og andres, erfaring), så kan himmelriket være rett rundt hjørnet. For min del har de beste knullene, der jeg har lagt utmattet igjen med et smil aldri innebært en stor kuk.

Men det er så lite vits i å skrive dette, da det ikke går inn en plass anyways.

Jeg har forsåvidt klart å gi noen kvinner det du beskriver, og er vel og ikke mer enn knapt gjennomsnittlig, men litt oppoverbøy , og skikkelig hard (iallefall når jeg har troen på at damene nyter, dessverre sjelden nå for tiden). Så jeg er ikke på noe vis uenig i det du sier ☺. Men så er det alle de kvinnene som man ikke klarer å gi orgasme. Da slår "størrelsesspøkelset" inn ganske fort......Særlig i de tilfellene der f.eks en større dildo gir henne orgasme...

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg oppnår lettest orgasme selv med en vibrator, utenpå. Blir som å si at fordi jeg gjør det best selv så er det ikke vits med en mann i det hele tatt. Noe som ikke kunne vært mer feil. Jeg ville byttet ut orgasmer med mann any day.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å lese alle innleggene i tråden så svarer ut i fra hovedinnlegget. 

Jeg har hat sex med rundt 100 menn. Gjennomsnittet på de ligger rundt 12 cm. Har ikke målt, men vet hvor stor hånda mi er. Jeg har møtt på mikropenis og gigapenis. Mikropenis var rundt 4-5cm erigert og ganske tynn. Han var utrolig god i senga siden han benyttet fingre og munn på en bra måte, samt at han fikk til stillinger der penis traff g-punktet. Ikke hatt noe i mot å ende opp med han. Store peniser er ikke godt i doggy siden de dytter mot livmorstappen og det gjør vondt. Store peniser kreves også mye mer forberedelse og oppvarming til analsex. Jeg synes det er vanskelig å suge store/brede peniser, foretrekker å suge mindre. 

Konklusjonen min er at peniser i alle størrelser fungerer, det krever bare forskjellig tilnærming. Det er også normalt å ha en penis på 11-14cm, det er det jeg i hovedsak har truffet på. Dildoen jeg bruker mest har en omkrets på 11cm og er 12cm lang. Jeg er ikke trang, vil tro jeg er gjennomsnittlig vid nedentil. 

Anonymkode: 7b6ef...10b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke å lese alle innleggene i tråden så svarer ut i fra hovedinnlegget. 

Jeg har hat sex med rundt 100 menn. Gjennomsnittet på de ligger rundt 12 cm. Har ikke målt, men vet hvor stor hånda mi er. Jeg har møtt på mikropenis og gigapenis. Mikropenis var rundt 4-5cm erigert og ganske tynn. Han var utrolig god i senga siden han benyttet fingre og munn på en bra måte, samt at han fikk til stillinger der penis traff g-punktet. Ikke hatt noe i mot å ende opp med han. Store peniser er ikke godt i doggy siden de dytter mot livmorstappen og det gjør vondt. Store peniser kreves også mye mer forberedelse og oppvarming til analsex. Jeg synes det er vanskelig å suge store/brede peniser, foretrekker å suge mindre. 

Konklusjonen min er at peniser i alle størrelser fungerer, det krever bare forskjellig tilnærming. Det er også normalt å ha en penis på 11-14cm, det er det jeg i hovedsak har truffet på. Dildoen jeg bruker mest har en omkrets på 11cm og er 12cm lang. Jeg er ikke trang, vil tro jeg er gjennomsnittlig vid nedentil. 

Anonymkode: 7b6ef...10b

Tror ikke du er representativ for å svare da du dessverre virker som om du ikke er så pen og tar imot litt stygge menn.? kan ta feil og. 

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100? jøsses! Stakkars deg. Er du prostituert og har du kommet deg ut av det nå? Det er bra at proffer sier slikt da for alle de menn som faktisk er gjennomsnittlige.

Anonymkode: 5cd2c...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du er representativ for å svare da du dessverre virker som om du ikke er så pen og tar imot litt stygge menn.? kan ta feil og. 

Anonymkode: 4c285...495

Sa bøtta med varmt vann...Det virker som du har pepret denne tråden med hatposter som gjør alt for å motbevise at noen kan ha glede av noe annet enn enn hestkuk. Du må være en veldig hatsk person. Javel, så liker du stort da, men ikke døm flertallet av verdens menn som ubrukelig søppel bare fordi de er født med et visst sett gener. Det er totalt absurd!

Anonymkode: 5cd2c...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100? jøsses! Stakkars deg. Er du prostituert og har du kommet deg ut av det nå? Det er bra at proffer sier slikt da for alle de menn som faktisk er gjennomsnittlige.

Anonymkode: 5cd2c...66e

100 er vel ingenting. Det finnes noen her som har hatt 1200.

Anonymkode: 617aa...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke å lese alle innleggene i tråden så svarer ut i fra hovedinnlegget. 

Jeg har hat sex med rundt 100 menn. Gjennomsnittet på de ligger rundt 12 cm. Har ikke målt, men vet hvor stor hånda mi er. Jeg har møtt på mikropenis og gigapenis. Mikropenis var rundt 4-5cm erigert og ganske tynn. Han var utrolig god i senga siden han benyttet fingre og munn på en bra måte, samt at han fikk til stillinger der penis traff g-punktet. Ikke hatt noe i mot å ende opp med han. Store peniser er ikke godt i doggy siden de dytter mot livmorstappen og det gjør vondt. Store peniser kreves også mye mer forberedelse og oppvarming til analsex. Jeg synes det er vanskelig å suge store/brede peniser, foretrekker å suge mindre. 

Konklusjonen min er at peniser i alle størrelser fungerer, det krever bare forskjellig tilnærming. Det er også normalt å ha en penis på 11-14cm, det er det jeg i hovedsak har truffet på. Dildoen jeg bruker mest har en omkrets på 11cm og er 12cm lang. Jeg er ikke trang, vil tro jeg er gjennomsnittlig vid nedentil. 

Anonymkode: 7b6ef...10b

Så en penis på 13 lengde og 13 bredde er ikke altfor lite for deg?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du er representativ for å svare da du dessverre virker som om du ikke er så pen og tar imot litt stygge menn.? kan ta feil og. 

Anonymkode: 4c285...495

Jeg har hatt sex med menn som jeg har følt meg tiltrukket av, og kun de. Han med den minste penisen var vakker, det var også han med den største penisen. Jeg er pen, og har null problemer med å få meg menn. Har nok hatt problemer med å forplikte meg, derfor det store antallet. Poenget mitt var ikke å komme med et fasitsvar, det var å komme med en personlig betraktning. Jeg er kravstor i sengen, men det er ikke størrelsen jeg er kravstor på. 

Jeg visste heller ikke at penisstørrelse hadde en positiv korrelasjon med utseendet på mannen som det virker du sikter til...

 

Anonymkode: 7b6ef...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100? jøsses! Stakkars deg. Er du prostituert og har du kommet deg ut av det nå? Det er bra at proffer sier slikt da for alle de menn som faktisk er gjennomsnittlige.

Anonymkode: 5cd2c...66e

Jeg er ei voksen dame med tidligere forpliktelseproblemer som er glad i sex. Høyt teknisk utdannet, aldri vært prostituert.

Anonymkode: 7b6ef...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med menn som jeg har følt meg tiltrukket av, og kun de. Han med den minste penisen var vakker, det var også han med den største penisen. Jeg er pen, og har null problemer med å få meg menn. Har nok hatt problemer med å forplikte meg, derfor det store antallet. Poenget mitt var ikke å komme med et fasitsvar, det var å komme med en personlig betraktning. Jeg er kravstor i sengen, men det er ikke størrelsen jeg er kravstor på. 

Jeg visste heller ikke at penisstørrelse hadde en positiv korrelasjon med utseendet på mannen som det virker du sikter til...

 

Anonymkode: 7b6ef...10b

Hva er din alder?

Anonymkode: 4c285...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din alder?

Anonymkode: 4c285...495

Ikke fylt 40 enda. 

Anonymkode: 7b6ef...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en penis på 13 lengde og 13 bredde er ikke altfor lite for deg?

Anonymkode: 89906...37a

Nei det er det ikke. 

Anonymkode: 7b6ef...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror størrelsen har mindre å si om man har følelser for personen da. Vet alle jeg kjenner liker one night stands med de som har store, men er alltid han man virkelig liker som man ender opp med. Til tross for at de feks er normale/litt over gjennomsnittet :)

Anonymkode: 9d316...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...