Gå til innhold

Sannheten om størrelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.penissizedebate.com/page14_physical-pleasures.htm

 

Er dette virkelig sant? stemmer det fra naturens side, at det EGENTLIG er slik at størrelsen teller, sier kvinner noe annet for å unngå konflikt ( bli kalt hore/løs/pervers/gris)? 

Del deres mening. 

WARNING: nakenhet

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siden du linket til, er utvilsomt skrevet for å gjøre menn usikre, og dermed potensielle kunder for diverse produkter og kirurgiske inngrep. Rett og slett sleip markedsføring. Nå er det nok likevel sånn at  noen damer syns de store er best, det har jeg selv erfart i forbindelse med trekanter og firkanter opp gjennom livet. Ikke noe tvil om at noen av de damene satte pris på en stor kuk. Så sannheten er ikke sort/hvit, mange damer bryr seg ikke om størrelsen, iallefall så lenge den ikke er svært stor eller liten, mens noen syns de store er litt bedre.

Anonymkode: 6ce99...3b8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siden du linket til, er utvilsomt skrevet for å gjøre menn usikre, og dermed potensielle kunder for diverse produkter og kirurgiske inngrep. Rett og slett sleip markedsføring. Nå er det nok likevel sånn at  noen damer syns de store er best, det har jeg selv erfart i forbindelse med trekanter og firkanter opp gjennom livet. Ikke noe tvil om at noen av de damene satte pris på en stor kuk. Så sannheten er ikke sort/hvit, mange damer bryr seg ikke om størrelsen, iallefall så lenge den ikke er svært stor eller liten, mens noen syns de store er litt bedre.

Anonymkode: 6ce99...3b8

Det gjør meg svært usikker i min møte med jenter, det nok fra før av at jeg er sjenert fyr, men å bli født med liten penis er unødvendig, det er som om det ikke er verdt å leve, jeg sliter som det er fra før av. skjønner ikke hva en får ut av å snakke nedsettende om andres peniser heller.....

Anonymkode: 4c285...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

For min del er ikke jo større, jo bedre. Jeg ønsker ikke å ha sex med noen som har veldig stor penis, og jeg har født flere barn. Store peniser skremmer meg da jeg ikke tør å ha røff sex med eierne av disse.

Nei, takke meg til en fyr som vet hva han gjør, selv med en gjennomsnittlig/under snittet penis😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeahJames skrev:

For min del er ikke jo større, jo bedre. Jeg ønsker ikke å ha sex med noen som har veldig stor penis, og jeg har født flere barn. Store peniser skremmer meg da jeg ikke tør å ha røff sex med eierne av disse.

Nei, takke meg til en fyr som vet hva han gjør, selv med en gjennomsnittlig/under snittet penis😊

Jeg er glad det finnes sånne jenter som deg, selv om det ikke er mange :)

TS

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm og 15 I omkrets er greit?? 

Anonymkode: 93ae8...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

18 cm og 15 I omkrets er greit?? 

Anonymkode: 93ae8...ea4

Det er veldig stort!

Anonymkode: fe580...e30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad det finnes sånne jenter som deg, selv om det ikke er mange :)

TS

Anonymkode: 4c285...495

Hvordan kan du være glad for det?

Hadde alle jenter foretrukket store peniser, ville menn med små peniser vært utryddet og dagens menn ville alle gått rundt med peniser de kunne være stolte av.

Det er en liten gruppe kvinne som til enhver tid hindrer evulosjonens gang, og den naturlige seleksjonen som vi menn ville hatt nytte av i dag.

Anonymkode: 69cfb...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du være glad for det?

Hadde alle jenter foretrukket store peniser, ville menn med små peniser vært utryddet og dagens menn ville alle gått rundt med peniser de kunne være stolte av.

Det er en liten gruppe kvinne som til enhver tid hindrer evulosjonens gang, og den naturlige seleksjonen som vi menn ville hatt nytte av i dag.

Anonymkode: 69cfb...a67

Godt mulig du har over snittet penis, men om du mener dette utsagnet, er du under snittet smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, LeahJames skrev:

For min del er ikke jo større, jo bedre. Jeg ønsker ikke å ha sex med noen som har veldig stor penis, og jeg har født flere barn. Store peniser skremmer meg da jeg ikke tør å ha røff sex med eierne av disse.

Nei, takke meg til en fyr som vet hva han gjør, selv med en gjennomsnittlig/under snittet penis😊

Så en penis på 13 cm lang og 13 bredde er veldig lite for deg? :)

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stort!

Anonymkode: fe580...e30

Ikke for stort håper jeg 😅 Har aldri tenkt på størrelsen min jeg. Føler ikke det er så viktig 

Anonymkode: 93ae8...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for stort håper jeg 😅 Har aldri tenkt på størrelsen min jeg. Føler ikke det er så viktig 

Anonymkode: 93ae8...ea4

er du mann?

Anonymkode: 89906...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke for min del. Etter min erfaring, og jeg kan jo kun gå etter den, så blir menn med skikkelig store pikker ikke like harde som de med gjennomsnittlige peniser. Jeg føler meg ikke mer fylt opp og tilfreds av en stor penis. Dessuten er de et mareritt å suge, det er for mye av dem og kjeven faller av fordi man må gape over svære greier.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er du mann?

Anonymkode: 89906...37a

Ja, gutt 21 ☺

Anonymkode: 93ae8...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for stort håper jeg 😅 Har aldri tenkt på størrelsen min jeg. Føler ikke det er så viktig 

Anonymkode: 93ae8...ea4

Har det gått bra når du har hatt sex, så er den vel ikke for stor men veldig fin i størrelse. :)

Anonymkode: fe580...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er ikke særlig følsom (og godt er det, det er en fødselskanal). Det er bare 3-4 cm inn man kan kjenne seksuell nytelse, selve åpningen er mer sensitiv. Selvfølgelig kjenner man hele penisen når den er inni, men rent fysisk trenger den ikke være så lang for "å gjøre nytten". :) Det psykologiske aspektet, derimot, der spiller størrelsen oftere en rolle. Vi kan tenne på tanken på en stor penis, f.eks. Dessuten er det ikke mange kvinner som får vaginal orgasme uten stimulering av klitoris, og kvinner føler seg ofte dumme (eller at noe er feil med dem) når de ikke får det. Derfor er det noen som velger å late som de får orgasme, for at partneren skal føle seg flink. 

Anonymkode: c3774...e9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

18 cm og 15 I omkrets er greit?? 

Anonymkode: 93ae8...ea4

skal vi bytte?

TS

Anonymkode: 4c285...495

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har det gått bra når du har hatt sex, så er den vel ikke for stor men veldig fin i størrelse. :)

Anonymkode: fe580...e30

Har hatt sex 2 ganger :P hat gått bra, litt stram forhud da.. Gikk bra for jenta også 😊

Anonymkode: 93ae8...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gutt 21 ☺

Anonymkode: 93ae8...ea4

Og du har en på 18/15?

Anonymkode: 89906...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

skal vi bytte?

TS

Anonymkode: 4c285...495

Nei takk, hvorfor vil du det?

Anonymkode: 93ae8...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...