Gå til innhold

Er jeg stygg/tykk/overvektig/rar- tråden.


Gjest noe tilfeldig

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig

Dritlei av alle disse "se på meg og fortell meg om det er noe galt med meg" trådene så tenkte å lage en enkelt en, for å samle det under en fane. Versegod å poste hva enn du lurer på et galt med kroppen din og du vil få svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om alle mine feil og mangler, så jeg trenger ikke at andre påpeker de for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Dritlei av alle disse "se på meg og fortell meg om det er noe galt med meg" trådene så tenkte å lage en enkelt en, for å samle det under en fane. Versegod å poste hva enn du lurer på et galt med kroppen din og du vil få svar. 

Er så drittlei alle skrivefeilene og slurvete formuleringer, så tenkte å starte en tråd slik at vi bare holde dem her... men du kom meg i forkjøpet gitt.... Versegod....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
15 timer siden, Coolaid skrev:

Er så drittlei alle skrivefeilene og slurvete formuleringer, så tenkte å starte en tråd slik at vi bare holde dem her... men du kom meg i forkjøpet gitt.... Versegod....

"Bare holder dem her"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at endel av de som lager slike tråder er usikre på seg selv og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de da spør om meningen til folk her eller på nett generelt.

Flere vil jo da skrive stygge ting, noen vil jo bekrefte at de synes personen er stygg, feit osv og noen vil jo skrive at de ser bra ut. Det kan jo ikke være særlig bra for selvtilliten til noen som allerede er veldig usikker og jeg lurer jo på om alle er forberedt på det.

Jeg ville aldri laget en slik tråd. Tror jeg ville fokusert veldig på de negative kommentarene. Det er jo også slik at noen vil synes en er stygg og noen ikke, men jeg bare innbiller meg at mange av disse ønsker å høre at de ser bra ut.

Anonymkode: 2ea07...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 14.12, Raven.WritingDesk skrev:

Dritlei av alle disse "se på meg og fortell meg om det er noe galt med meg" trådene så tenkte å lage en enkelt en, for å samle det under en fane. Versegod å poste hva enn du lurer på et galt med kroppen din og du vil få svar. 

Og hva får deg til å tro at folk som oppretter disse trådene er redd for at det er noe galt med dem? Ja, har selv laget en slik tråd, og det var ikke i håp om fine kommentarer som vagt skulle duse over mindreverdighetskompleksene mine, men fordi jeg lurte på om jeg kledde et spesielt antrekk. 

Tjukk er i utgangspunktet et adjektiv, og mange (de aller fleste) ser seg blinde på seg selv, og lurer dermed på hvordan de egentlig ser ut. Vet at jeg ikke kan bruke min usle erfaring som taler for hele kvinneguidens befolkning, men "Er jeg tjukk?" er ikke synonymt med "Er jeg stygg?" eller "Burde jeg hate meg selv?". Føler slike holdninger ofte ligger hos slanke folk, mens mange tykke folk ikke nødvendigvis ser på overvekt som ufyselig. Er vel én av grunnene til at mange fremdeles er overvektige. 

Er selvfølgelig mange som sliter med selvbilde, og da syns jeg det bare er bra at de har guts nok til å spørre "Er jeg stygg?" i stedet for å falle samme i tusen knas, i troen om at de ser ufyselige ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.5.2016 at 14.12, Raven.WritingDesk skrev:

Dritlei av alle disse "se på meg og fortell meg om det er noe galt med meg" trådene så tenkte å lage en enkelt en, for å samle det under en fane. Versegod å poste hva enn du lurer på et galt med kroppen din og du vil få svar. 

Da er det ikke rart at dem kaller deg venneløs. :roll.

Anonymkode: a8d11...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke rart at dem kaller deg venneløs. :roll.

Anonymkode: a8d11...99e

Hvem er "dem" som du snakker om? Stemmer du har i hodet ditt? Aliens? spøkelser? Du aner jo ikke om jeg er Venneløs eller ei så hva skulle poenget her være? At jeg skulle føle meg ille eller noe? Sorry men da må du prøve hardere. 

 

Den 27. mai 2016 at 17.48, fullkornspasta skrev:

Og hva får deg til å tro at folk som oppretter disse trådene er redd for at det er noe galt med dem? Ja, har selv laget en slik tråd, og det var ikke i håp om fine kommentarer som vagt skulle duse over mindreverdighetskompleksene mine, men fordi jeg lurte på om jeg kledde et spesielt antrekk. 

Tjukk er i utgangspunktet et adjektiv, og mange (de aller fleste) ser seg blinde på seg selv, og lurer dermed på hvordan de egentlig ser ut. Vet at jeg ikke kan bruke min usle erfaring som taler for hele kvinneguidens befolkning, men "Er jeg tjukk?" er ikke synonymt med "Er jeg stygg?" eller "Burde jeg hate meg selv?". Føler slike holdninger ofte ligger hos slanke folk, mens mange tykke folk ikke nødvendigvis ser på overvekt som ufyselig. Er vel én av grunnene til at mange fremdeles er overvektige. 

Er selvfølgelig mange som sliter med selvbilde, og da syns jeg det bare er bra at de har guts nok til å spørre "Er jeg stygg?" i stedet for å falle samme i tusen knas, i troen om at de ser ufyselige ut. 

Om noen sliter med selvbildet tror jeg virkelig ikke at å poste det du anser som mest sårbart om degselv på det store Internett og be om svar, hjelper. Av 10 bra kommentarer kan det være den ene kjipe som man sitter igjen å dveler på.. Det er også synd fordi mange av de som ber om tilbakemelding har ingen årsak til å være så kritisk til eget utseendet. Ingen pukkelrygg eller klumpfoter så langt som jeg har sett.. Denne tråden hadde som formål å være sarkastisk ovenfor akkurat dette, det er synd at så mange skal slite så mye med selvtillit grunnet utseendet sitt, det er åpenlyst at det florerer endel av det her på forumet, dessverre.  Forsøkte dermed å få frem det, men ut ifra kommentarene over her har jeg tydelig trampet flere på tærne, som ikke tok poenget. So be it. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvem er "dem" som du snakker om? Stemmer du har i hodet ditt? Aliens? spøkelser? Du aner jo ikke om jeg er Venneløs eller ei så hva skulle poenget her være? At jeg skulle føle meg ille eller noe? Sorry men da må du prøve hardere. 

 

Om noen sliter med selvbildet tror jeg virkelig ikke at å poste det du anser som mest sårbart om degselv på det store Internett og be om svar, hjelper. Av 10 bra kommentarer kan det være den ene kjipe som man sitter igjen å dveler på.. Det er også synd fordi mange av de som ber om tilbakemelding har ingen årsak til å være så kritisk til eget utseendet. Ingen pukkelrygg eller klumpfoter så langt som jeg har sett.. Denne tråden hadde som formål å være sarkastisk ovenfor akkurat dette, det er synd at så mange skal slite så mye med selvtillit grunnet utseendet sitt, det er åpenlyst at det florerer endel av det her på forumet, dessverre.  Forsøkte dermed å få frem det, men ut ifra kommentarene over her har jeg tydelig trampet flere på tærne, som ikke tok poenget. So be it. 

Føler meg ikke trampet på tærne, altså! :) Men syns innlegget var veldig svart/hvitt. Er greit det du sier her, om at det kanskje ikke hjelper å poste et innlegg om kroppen sin, men det betyr uansett ikke at alle spør for å få komplimenter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg tykk ut i denne ? Svar ærlig. 

image.jpg

Anonymkode: 11abc...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jeg tykk ut i denne ? Svar ærlig. 

image.jpg

Anonymkode: 11abc...58d

Næh.. Litt big boned kanskje.. Er du kraftig bygd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spiser normalt men er kraftig bygd fra naturen sin side. Vurderer å begynne med litt styrkeløft og squats, ikke for å slanke meg men bare strammet opp litt.  Takk for svar. 

Anonymkode: 11abc...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...