Gå til innhold

Asperger og hyperseksualitet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene. Og føler meg til tider ganske frustrert. Jeg har siden jeg var ca 5 år oppnådd orgasme, og fra 10 års alder vært ekstremt opptatt av seksualitet. Hadde mitt første samleie da jeg akkurat hadde rukket å bli 14. Jeg har hatt etter folk flest sin standar, alt for mange sexpartnere. Når jeg har vært i forhold har jeg villet ha sex opp til 7 ganger om dagen, hver dag. Jeg blir aldri "mettet" og mye vil ha mer. Jeg begynner å lure på om dette har en sammenheng med Asperger, som jeg har. Er det andre med Asperger som kjenner på en frustrasjon av å aldri få nok?

 

(mulig dette hører under seksualitet, men føler det er mer ett helseproblem enn nytelse)

Anonymkode: fa4f5...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aspergere bruker å ha særinteresser som de engasjerer seg i og forsvinner helt opp i. Mange som sier at det er en positiv egenskap fordi man for eks leser mye om et tema man syns er spennende osv. Men egentlig kan det være en stresset sinnstilstand der man blir alt for hyper og stresset rundt tema slik at man får vanskeligheter med å gjøre andre ting, tenke på andre ting eller sove om natten.

Mulig denne sinnstilstanden har aktivert seg for deg når det gjelder sex. Har ikke noen gode råd. Jeg går inn i den sinnstilstanden når det gjelder pc-spill, så jeg prøver å begrense den følelsen mest mulig da det fører til konstant stress og dårlig søvn. Distanserer meg fra det mest mulig, demper egne følelser.

Anonymkode: 1e439...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt ut som Saga Noren fra Broen, hun har også en form for autisme og er litt hyperseksuell.

Anonymkode: dcbac...341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde det slik tidligere i hvert fall.

Anonymkode: 153f8...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har asperger og har ikke et seksuelt behov i det hele tatt. 

Anonymkode: 3cd82...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med ei jente med asberger en gang, og hun var veldig kåt. Kanskje ikke så mye som du beskriver, men hun vill ha sex minst 2 ganger om dagen. Kinky var hun også. Akkurat den delen av forholdet fungerte veldig bra for meg :)

Anonymkode: fb2a5...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med ei jente med asberger en gang, og hun var veldig kåt. Kanskje ikke så mye som du beskriver, men hun vill ha sex minst 2 ganger om dagen. Kinky var hun også. Akkurat den delen av forholdet fungerte veldig bra for meg :)

Anonymkode: fb2a5...27f

Ja selvfølgelig :rolleyes:

Anonymkode: 8e60e...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...