Gå til innhold

Masse kontakt, men vil ikke møtes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at svaret er "he's just not that into you", men kanskje det er akkurat det jeg trenger å høre.

Har en fyr som jeg har møtt en del ganger med sex som formål. Ting har vært veldig bra når vi har møttes og jeg klarte selvfølgelig å falle for han og fortelle han dette. 

Har inntrykk av at han liker meg på generelt plan, men etter at jeg fortalte om denne lille crushen jeg har på han, har han ikke ville møttes. Han sier han vil og lager avtaler som han avbryter igjen. Han tar en del kontakt, og svarer på mitt. Vi har vel egentlig kontakt på daglig basis.

Jeg føler på en måte at jeg vil ha en avklaring på om han vil fortsette eller ikke, men har kanskje allerede fått denne avklaringen?

Anonymkode: fee2c...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at svaret er "he's just not that into you", men kanskje det er akkurat det jeg trenger å høre.

Har en fyr som jeg har møtt en del ganger med sex som formål. Ting har vært veldig bra når vi har møttes og jeg klarte selvfølgelig å falle for han og fortelle han dette. 

Har inntrykk av at han liker meg på generelt plan, men etter at jeg fortalte om denne lille crushen jeg har på han, har han ikke ville møttes. Han sier han vil og lager avtaler som han avbryter igjen. Han tar en del kontakt, og svarer på mitt. Vi har vel egentlig kontakt på daglig basis.

Jeg føler på en måte at jeg vil ha en avklaring på om han vil fortsette eller ikke, men har kanskje allerede fått denne avklaringen?

Anonymkode: fee2c...69e

Han prioriterer deg ikke. Der har du svaret du trenger.

Anonymkode: 5f83c...1a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Min første tanke er at han bare ønsker å ha et seksuelt forhold med deg og at han derfor ble litt skremt av at du holder på å falle for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på om jeg skal spørre, men vet ikke om jeg bare skal la det skure og gå i hans tempo i stede? Jeg synes evt det er noe som bør spørres om face to face, men for å spørre face to face må jeg møte han, så da er jeg like langt.

Det at han ikke prioriterer meg er helt åpenbart, men tror det er i stor sammenheng med at han er litt skremt slik jeg kjenner han. Samtidig synes jeg det er rart at han tar så mye kontakt hvis han er skremt. Det er den jeg forstår minst av. Er det mulig å ro relasjonen inn igjen, eller er han på vei bort?

-ts

Anonymkode: fee2c...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på om jeg skal spørre, men vet ikke om jeg bare skal la det skure og gå i hans tempo i stede? Jeg synes evt det er noe som bør spørres om face to face, men for å spørre face to face må jeg møte han, så da er jeg like langt.

Det at han ikke prioriterer meg er helt åpenbart, men tror det er i stor sammenheng med at han er litt skremt slik jeg kjenner han. Samtidig synes jeg det er rart at han tar så mye kontakt hvis han er skremt. Det er den jeg forstår minst av. Er det mulig å ro relasjonen inn igjen, eller er han på vei bort?

-ts

Anonymkode: fee2c...69e

Han er ikke skremt. han bryr seg ikke nok om deg,

Anonymkode: afe92...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på om jeg skal spørre, men vet ikke om jeg bare skal la det skure og gå i hans tempo i stede? Jeg synes evt det er noe som bør spørres om face to face, men for å spørre face to face må jeg møte han, så da er jeg like langt.

Det at han ikke prioriterer meg er helt åpenbart, men tror det er i stor sammenheng med at han er litt skremt slik jeg kjenner han. Samtidig synes jeg det er rart at han tar så mye kontakt hvis han er skremt. Det er den jeg forstår minst av. Er det mulig å ro relasjonen inn igjen, eller er han på vei bort?

-ts

Anonymkode: fee2c...69e

Er faktisk i samme situasjon, og vil råde alle andre til å fjerne seg fra den type situasjon. Selv har jeg problemer med å få det til, men jeg vet jo at det kommer til å ende dårlig. Jeg har bare ikke viljestyrke nok akkurat nå til å gjør det som bør gjøres.

Anonymkode: 5f83c...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler på en måte at jeg vil ha en avklaring på om han vil fortsette eller ikke, men har kanskje allerede fått denne avklaringen?

Anonymkode: fee2c...69e

Han trenger en pause fra et rent sexforhold for å roe deg ned og avveie om det er verdt å fortsette når du ikke følger spillereglene.

Anonymkode: 97ba3...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har vært i samme situasjon. Hadde en fyr jeg hadde sex med, og KUN sex. Vi var altså ikke sammen i hverdagene og gjorde andre ting. Hadde heller ikke kontakt annet enn ved sexavtale. Problemet var at vi i perioder hadde sex hver eneste uke og etterhvert kom følelsene fra min side, jeg var jo fysisk tiltrukket og sexen var super og jeg liker han jo generelt som person. Fortalte han om følelsene og han reagerte bare med at det gjorde ikke han noe at jeg hadde følelser. Han ville fortsette sexen og dum som jeg var, gikk jeg med på det.. For å si det sånn, det endte bare i tårer og depping etter mange måneder med dette opplegget. Aldri igjen :P

Tror ikke han føler det samme for deg når han unngår deg, samtidig som du må passe deg for risikoen ved å fortsette å møte han hvis han ikke uttrykker at han føler det samme.

Anonymkode: e029a...7d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Aldri igjen :( Bare gå, du fortjener noe bedre.. 

Anonymkode: d3403...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene, akkurat sånt jeg trenger å høre. :) Vet at det er en dårlig deal selv om det er den beste sexen jeg har hatt og fyren er hyggelig.

Anonymkode: fee2c...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Been there, done that. Aldri igjen :( Bare gå, du fortjener noe bedre.. 

Anonymkode: d3403...644

" du fortjener noe bedre". For en klisje! Du kjenner henne ikke og vet vel ikke hva ho fortjener. Han fremstår heller ikke som et monster.

 

ts: han ønsker å fortsette,,,med sex, men han holder igjen fordi han nå vet at du har et crush p å han og det er sjeldent en god ide å fortsette med sex da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, krokodillen skrev:

" du fortjener noe bedre". For en klisje! Du kjenner henne ikke og vet vel ikke hva ho fortjener. Han fremstår heller ikke som et monster.

 

ts: han ønsker å fortsette,,,med sex, men han holder igjen fordi han nå vet at du har et crush p å han og det er sjeldent en god ide å fortsette med sex da.

Han er absolutt ikke noe monster, og jeg tror ikke han vil meg noe vondt :)

Ja, skjønner. Virker som han er litt i tenkeboksen ja. Vi har en del felles venner og interesser, så vi kan på en måte ikke unngå hverandre og bare kutte kontakt heller, hvilket gjør greia enda litt mer komplisert for begge parter.

Anonymkode: fee2c...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, krokodillen skrev:

" du fortjener noe bedre". For en klisje! Du kjenner henne ikke og vet vel ikke hva ho fortjener. Han fremstår heller ikke som et monster.

 

ts: han ønsker å fortsette,,,med sex, men han holder igjen fordi han nå vet at du har et crush p å han og det er sjeldent en god ide å fortsette med sex da.

Jeg leste ikke dette som "du er en fantastisk jente som fortjener noe bedre enn den drittsekken av en fyr", men "du, som mitt medmenneske, fortjener en annen relasjon enn en som spiser deg opp innvendig".

Anonymkode: fa227...0b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste ikke dette som "du er en fantastisk jente som fortjener noe bedre enn den drittsekken av en fyr", men "du, som mitt medmenneske, fortjener en annen relasjon enn en som spiser deg opp innvendig".

Anonymkode: fa227...0b9

Godt sagt!

Anonymkode: fee2c...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...