Gå til innhold

Gravid tross negative tester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg lurer på om det er mulig å være gravid selv om testene er negative? Jeg har så mange symptomer... Er mye kvalm (og kaster opp), hodepine, syke humørsvingninger, ømme pupper. I tillegg har magen blitt ganske kuleformet i det siste, jeg er egentlig veldig tynn så det vises godt. Magen er også helt hard, og jeg klarer liksom ikke trekke den inn. I tillegg er jeg veldig trøtt og sliten og må innta sofaen etter jobb hver dag. Altså, mange klassiske graviditetssymptomer. 

Likevel har jeg testet negativt mange ganger, har testet med morgenurin og ca. 3 dagers mellomrom nå i 1,5 uke. Jeg er student i avstandsforhold, i tillegg er jeg ung, så det er ikke slik at jeg ønsker så veldig å være gravid at jeg ''lager'' symptomer. Jeg ønsker ikke å være gravid i det hele tatt.. Har også p-stav så har mista mensen - så kan ikke vente til ikm heller. 

Tror jeg må bestille meg en legetime snart, men er det noen som har erfaringer? 

Hilsen J21

Anonymkode: 8b790...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok tvilsomt at du er gravid, etter flere negative tester. Hadde du vært på det stadiet i graviditet hvor mage  begynner å komme og kvalmen setter inn, så burde en test bli positiv. Ta en tur til legen du, så får du det avklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Det er mulig, men ganske uvanlig. 

Symptomene dine kan like gjerne være symptomer på at ett eller annet er litt tilklusset pga p-stav og manglende mens. Ta uansett en tur til legen, dette må du jo finne ut av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok så uvanlig at du kan legge fra deg den tanken. Hvis det er noe som ikke stemmer bør du ta en kontroll hos legen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...