Gå til innhold

Synes du det er ok at menn som føler seg som damer får gå på dametoaletter?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, BeautyBox skrev:

Jeg synes det er ok hvis denne personen har blitt kvinne, altså at det ikke er noe tvil når du møter personen i døra liksom

Ja vel? Men hva med kvinner som er født som kvinner og er kvinner og føler seg som kvinner men som har sterke maskuline trekk? Hva om du tviler på om hun er kvinne pga hennes utseende, er det ikke ok at hun går på dametoalettet da?

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
Snigen skrev (På 25.5.2016 den 1.31):

Hvordan skal dette kontrolleres da, mener du? Skal det være en vakt du må vise kjønnsorganet ditt til hver gang du skal bruke offentlig toalett? 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel? Men hva med kvinner som er født som kvinner og er kvinner og føler seg som kvinner men som har sterke maskuline trekk? Hva om du tviler på om hun er kvinne pga hennes utseende, er det ikke ok at hun går på dametoalettet da?

Anonymkode: e294f...a2a

Har dette blitt en sånn,la oss misforstå med vilje og dra diskusjonen så langt vi kan tråd?

I am out.

Anonymkode: 1808d...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har dette blitt en sånn,la oss misforstå med vilje og dra diskusjonen så langt vi kan tråd?

I am out.

Anonymkode: 1808d...075

Nei, Jeg har ikke misforstått og ikke misforstått med vilje.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dette blitt en sånn,la oss misforstå med vilje og dra diskusjonen så langt vi kan tråd?

I am out.

Anonymkode: 1808d...075

Du velger jo å se vekk fra et viktig poeng dersom du blåser i dette argumentet. Genderfluidity er faktisk noe som forekommer, og man må ta hensyn til. 

Du må jo innrømme at det er ganske flåsete å si "du ser kvinnelig nok ut, så du får gå inn, mens du ser litt for mannlig ut, så du må bevise at du har en vagina ellers får du gå på det andre toalettet". Hallo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kraula skrev:

Du velger jo å se vekk fra et viktig poeng dersom du blåser i dette argumentet. Genderfluidity er faktisk noe som forekommer, og man må ta hensyn til. 

Du må jo innrømme at det er ganske flåsete å si "du ser kvinnelig nok ut, så du får gå inn, mens du ser litt for mannlig ut, så du må bevise at du har en vagina ellers får du gå på det andre toalettet". Hallo.

I am out, fordi dere drar det fra den andre ytterligheten til den andre, jeg er rett og slett ikke så intressert :)

Anonymkode: 1808d...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I am out, fordi dere drar det fra den andre ytterligheten til den andre, jeg er rett og slett ikke så intressert :)

Anonymkode: 1808d...075

Du vet hva dem sier, alle skal med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kraula skrev:

Du vet hva dem sier, alle skal med.

:)

Anonymkode: 1808d...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit dersom de kler seg og sminker seg som en dame. Altså at han fremstår som en dame. Forøvrig er det jo bare i offentligheten at man deler opp toalettområder i dame/mann. Et do er et do, og jeg synes ikke det spiller noen rolle uansett egentlig. Litt verre dersom man som dame går inn på mannedo dersom det er urinaler der, for å glo liksom, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, tøydokka skrev:

Jeg synes det er greit dersom de kler seg og sminker seg som en dame. Altså at han fremstår som en dame. Forøvrig er det jo bare i offentligheten at man deler opp toalettområder i dame/mann. Et do er et do, og jeg synes ikke det spiller noen rolle uansett egentlig. Litt verre dersom man som dame går inn på mannedo dersom det er urinaler der, for å glo liksom, he he

Ikke sant :) Helt enig :)

What for it...  Kverulantene er på vei..

For dissekere alt hva du sier nå :fnise:

Anonymkode: 1808d...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dette blitt en sånn,la oss misforstå med vilje og dra diskusjonen så langt vi kan tråd?

I am out.

Anonymkode: 1808d...075

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant :) Helt enig :)

What for it...  Kverulantene er på vei..

For dissekere alt hva du sier nå :fnise:

Anonymkode: 1808d...075

Ja, du greier visst å dra så langt du kan, med vissvass og tulliball og avsporinger.

Ødeleggende for diskusjonstråden, er det!

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel? Men hva med kvinner som er født som kvinner og er kvinner og føler seg som kvinner men som har sterke maskuline trekk? Hva om du tviler på om hun er kvinne pga hennes utseende, er det ikke ok at hun går på dametoalettet da?

Anonymkode: e294f...a2a

Det har jeg ikke sagt noe om. Svarte på HI, om menn som vil være kvinne. 

Jeg ville kanskje følt noe ubehag dersom jeg var usikker på om min med-toalett-bruker var mann eller kvinne. Så det går jo på akkurat det samme - ok dersom det ikke er noe tvil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Det har jeg ikke sagt noe om. Svarte på HI, om menn som vil være kvinne. 

Jeg ville kanskje følt noe ubehag dersom jeg var usikker på om min med-toalett-bruker var mann eller kvinne. Så det går jo på akkurat det samme - ok dersom det ikke er noe tvil. 

Ok. Takk for svar! :)

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal en mann som har mulighet til å gå på herretoalettet ikke bruke det? Altså, som oftest er det mer kø på dametoalettet...

Ellers er det jo båser der også. Ser egentlig ikke problemet...

Anonymkode: 32641...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe. :)

Jeg er kvinne, men har selv brukt herretoalett noen ganger. Om det har vært veldig lang kø på dametoalettet, og ingenting på herretoalettet. Har jo fått noen rare blikk, men må jeg tisse så må jeg tisse.

Og altså, hvis det er sånn at det er noen helt sjuke menn der ute som kler seg ut som damer, eller skal late som at de føler seg som dame for å gå inn på et dametoalett og voldta noen, så er ikke det noe jeg er redd for. Det er større sannsynlighet for at jeg blir voldtatt ute på gata eller på en fest. Uansett, det er ingen som står vakt utenfor doene, så hvem som helst kan jo bare gå inn som de vil. En kunne jo også bare tatt med seg en mopp og litt vaskeinstruksjoner og sagt at man skulle vaske der inne.

Anonymkode: b45ec...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskeutstyr, ikke vaskeinstruksjoner :P 

autocorrect..

Anonymkode: b45ec...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I am out, fordi dere drar det fra den andre ytterligheten til den andre, jeg er rett og slett ikke så intressert :)

Anonymkode: 1808d...075

Hvis man skal være streng på hvem som får adgang så bør man selvfølgelig se konsekvensene. Det samme om man vil være mer romslig. Jeg tror at det uansett er små grupper men at for de det gjelder vil det kunne være svært belastende. Jeg mener derfor at unisex er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske forkastelig at kvinner helt fint kan bruke menn sitt toalett, mens om en mann skulle ggjort det samme så hadde han med en gang vært en pervers jævel som bare vil kikke. Han hadde garantert blitt anmelt og blitt fjernet av eventuelle ordensvakter om de så han.

Anonymkode: f61fa...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit. Har også truffet pappaer som lett rødmende følger jenter i ung alder, som er gamle nok til å skjønne guttedo og jentedo og nekter å gå på guttedoen. Og det er like greit som at en mann i dameklær eller en transkjønnet bruker damedoen. Jeg har ved ett tilfelle truffer på en transkjønnet ved hårtørkeren, og min eneste tanke da var at han/hun kanskje føler seg tryggere for trakassering på dametoalettet?

Anonymkode: 950b3...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...