Gå til innhold

Synes du det er ok at menn som føler seg som damer får gå på dametoaletter?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid tenkt at herretoalett var et eget toalett sånn at kvinner ikke skulle komme innom og plutselig se penisen til en mann som sto og pissa på pissoaret (da både for at mannen slipper å vise/kvinnen slipper å se). 

På dametoalett er det jo båser, så lenge alle sitter og ikke griser gir jeg faktisk en lang feit faen om hvem andre som bruker samme toalett som meg. Det er rom man tisser i. At folk legger seg jævlig oppi det synes jeg er fascinerende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

vakter kan voldta

Anonymkode: 2d29a...ff4

Jada. Men det er vel svært liten sjanse for at akkurat en kvinnelig wc-vakt skulle voldta kvinnelige do-gåere.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Men det er vel svært liten sjanse for at akkurat en kvinnelig wc-vakt skulle voldta kvinnelige do-gåere.

Anonymkode: e294f...a2a

Kanskje det er ei som tar med seg strap on på jobb å begynner å gjøre det? Usansynlig men hvem vet. Jeg bryr meg ikke om en mann bruker dametoalettet, jeg har brukt herretoalettet selv mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Men det er vel svært liten sjanse for at akkurat en kvinnelig wc-vakt skulle voldta kvinnelige do-gåere.

Anonymkode: e294f...a2a

Er vel også en svært liten sjanse for at en voldtektsmann skal kle seg ut som en kvinne og sitte inne på kvinnetoalettet å vente på et offer, når sjansene for at noen kommer inn (siden det tross alt er et offentlig toalett) er svært høye. 

Anonymkode: ecbbf...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om mange voldtektsforsøk og voldtekter på toaletter, dessverre.

Anonymkode: e294f...a2a

Virkelig? Hvis det allerede nå forekommer mange voldtekter så vil vel ikke det å slippe transseksuelle og transgendere inn endre så mye. Jeg kan liksom ikke forestille meg at så mange voldtektsforbrytere vil kle seg ut for å komme inn på damedo. Allerede i dag kan de jo også kle seg ut og lure deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun om vedkommende har skiftet kjønn kirurgisk. På offentlige herretoaletter pisser de på både gulv, vegger og på toalettsetet. 

Manneurin lukter også strammere, eller kanskje det er pga alt pisset på gulvet. 

Anonymkode: 6a5b8...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kun om vedkommende har skiftet kjønn kirurgisk. På offentlige herretoaletter pisser de på både gulv, vegger og på toalettsetet. 

Manneurin lukter også strammere, eller kanskje det er pga alt pisset på gulvet. 

Anonymkode: 6a5b8...0cc

Å få skiftet kjønn kirurgisk er en ekstremt lang prosess. Man må ha levd som kjønnet i flere år, i tillegg til å ha blitt satt på hormoner. Så, du mener at en mann med skjegg og kraftig stemme skal inn på kvinnetoalettet bare fordi han har kvinnelige kjønnsorganer? Kan se for meg at det er mer problematisk enn litt søling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man unisex toaletter er det dobbelt så mange brukere og dermed dobbelt så stor sjanse for at noen skal komme inn og avverge/varsle om en pågående voldtekt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ok hvis denne personen har blitt kvinne, altså at det ikke er noe tvil når du møter personen i døra liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sadness skrev:

Burde heller ha vært delt inn slik; vagina i den ene og penis i den andre. 

Om du ser på deg selv som et tre, bil eller intetkjønn spiller ingen rolle. Har du penis så går du på det toalettet, har du vagina bruker du det andre. 

Ser for meg skiltene på døra ha bilder av penis eller vagina, haha

Anonymkode: 7a000...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sadness skrev:

Burde heller ha vært delt inn slik; vagina i den ene og penis i den andre. 

Om du ser på deg selv som et tre, bil eller intetkjønn spiller ingen rolle. Har du penis så går du på det toalettet, har du vagina bruker du det andre. 

Hva med de som har både penis og vagina (JA det forekommer) , hvor vil du at de skal gå på do?

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vakter kan voldta

Anonymkode: 2d29a...ff4

Det vil ikke være særlig intelligent å gjøre av en vakt. Da er det særdeles lett å få tatt gjerningsmannen eller gjerningskvinnen.

Anonymkode: e294f...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sadness skrev:

Burde heller ha vært delt inn slik; vagina i den ene og penis i den andre. 

Om du ser på deg selv som et tre, bil eller intetkjønn spiller ingen rolle. Har du penis så går du på det toalettet, har du vagina bruker du det andre. 

Har de ikke litt rett på privatliv? Så din nye kjekke mannlige kollega skal være nødt til å gå på damedoen og avsløre hva han er født med i trusa.

Anonymkode: a469d...c1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun om vedkommende har skiftet kjønn kirurgisk. På offentlige herretoaletter pisser de på både gulv, vegger og på toalettsetet. 

Manneurin lukter også strammere, eller kanskje det er pga alt pisset på gulvet. 

Anonymkode: 6a5b8...0cc

Hva om en kvinne, som både er født som og identifiserer seg som kvinne, blir beskyldt for å ikke "se kvinnelig" nok ut da, sett at hun ikke har et tradisjonelt utseende. I mange tilfeller ser transkjønnede (som er født som menn) ser like mye ut som kvinner som jeg gjør.

Hvem og hvordan skal man kontrollere dette? Skal alle måtte vise kjønnsorganet sitt til en vakt ved inngang til dassen? Snakk om å ære privatlivets rett ass. Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 25.5.2016 den 0.48):

Hva med de som har både penis og vagina (JA det forekommer) , hvor vil du at de skal gå på do?

Anonymkode: e294f...a2a

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sadness skrev:

Da kan de velge. For eneste kriteriet er jo at du har penis eller vagina. 

 

Hvordan skal dette kontrolleres da, mener du? Skal det være en vakt du må vise kjønnsorganet ditt til hver gang du skal bruke offentlig toalett? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snigen skrev:

Hvordan skal dette kontrolleres da, mener du? Skal det være en vakt du må vise kjønnsorganet ditt til hver gang du skal bruke offentlig toalett? 

Det skal vel ikke kontrolleres av noen?

Om det blir regler om kontroll på dette, så må det jo være vakter på toalettene, og besøkende må vise frem dokumentasjon som viser at de kan gå på det toalettet.

Da blir det plutselig kostbart å late vannet, for vaktene skal jo ha lønn.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

Jeg synes det er ok hvis denne personen har blitt kvinne, altså at det ikke er noe tvil når du møter personen i døra liksom. 

Enig.

Anonymkode: 1808d...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...