Gå til innhold

Synes du det er ok at menn som føler seg som damer får gå på dametoaletter?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg synes ikke det er OK! Hvem som helst kan lyve om at personen føler seg som det andre kjønnet for å komme inn på toaletter. Er det virkelig noen som synes det er ok å åpne opp for muligheter for syke mennesker? Snakker da om de som er heter som lyver for å komme seg inn på det motsatte kjønns toalett... det er snakk om at transseksuelle etc skal få bruke det toalettet som tilhører kjønnet de "føler seg som".

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke ok. Dametoalettet er kun for damer.

Da kan det heller lages et 3. alternativ : et toalett som kan benyttes av menn som føler seg som damer og ikke ønsker å gå på herretoalettet.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ok. Dametoalettet er kun for damer.

Da kan det heller lages et 3. alternativ : et toalett som kan benyttes av menn som føler seg som damer og ikke ønsker å gå på herretoalettet.

Anonymkode: e294f...a2a

Det finnes allerede. Handicaptoalettet kan brukes av alle :)

Anonymkode: e6ad4...f3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes allerede. Handicaptoalettet kan brukes av alle :)

Anonymkode: e6ad4...f3d

Ok. Men det er ikke greit at mennesker uten behov for et handicaptoalett skal okkupere handicaptoalettene, slik at de som har reelt behov for disse toalettene ikke får brukt det når de trenger det.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke meg :)

Hvorfor skulle det gjort det? Hadde skvettet litt, kanskej og hatt noe å fortelle rundt middagsbordet.

Er større ting i verden jeg reagerer mer på....

Anonymkode: 39798...c90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Synes hvertfall man må sitte på do for å gå på dametoalett.

Anonymkode: 7310c...fb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes allerede unisex toaletter her til lands.

Merkelige holdninger dere fremviser forresten. Hva har dere vel med at disse bruker det toalettet de ønsker? Kvinner har jo brukt herretoaletter mange steder, og menn bruker dametoaletter. Ingen som egentlig bryr seg. Og hvorfor skal vi? 

Anonymkode: ef83a...091

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men det er ikke greit at mennesker uten behov for et handicaptoalett skal okkupere handicaptoalettene, slik at de som har reelt behov for disse toalettene ikke får brukt det når de trenger det.

Anonymkode: e294f...a2a

Du kan ikke se på meg at jeg har handicap, allikevel har jeg rett til å bruke toalettet.

Anonymkode: ef83a...091

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke se på meg at jeg har handicap, allikevel har jeg rett til å bruke toalettet.

Anonymkode: ef83a...091

Ja, jeg vet at det finnes mange "skjulte" handicap

Anonymkode: e294f...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner tisser ikke foran masse folk uansett, ser ikke problemet. Det er jo avlukket do.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er båser på jentedoen så ingen ser hva folk driver med bak døra likevel, så ja det syns jeg de skal få lov til. Dessuten risikerer de ikke å få bank av en homofob gærning, noe de kan risikere på noen herretoaletter

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet, det er jo bare et do. Og det er båser, så man tisser jo i fred om man er kvinne eller mann.. 

Samme med herredo. Det er pissoar der, men også båser. Ser ikke problemet i at et dame går på herredoet og benytter seg av det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gjør det ingenting. :) En mann som føler seg som en dame og kler seg som en dame synes jeg fint kan gå på dametoalettet, tviler på det er så mange creepy menn som tenner på å høre damer tisse gidder det.

Og når det gjelder handicap toalettet så er det mange med skjulte handicap, man må ikke sitte i rullestol eller gå med krykker for å kunne gå på do der. Handicap toalettet er og for alle, både for oss uten handicap og de med. Så lenge man tar hensyn så er det greit. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke forstå at det skal kunne gjøre noe?

skal innrømme at jeg skvatt litt første gangen jeg brukte unisex toalett (tenkte ikke over det), og plutselig sto i "vaske hendene kø" sammen med en mann. men det var da ikke ubehagelig bare uvant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ok. Dametoalettet er kun for damer.

Da kan det heller lages et 3. alternativ : et toalett som kan benyttes av menn som føler seg som damer og ikke ønsker å gå på herretoalettet.

Grunnen til at jeg mener dette, er for å unngå at løgnere (som ønsker å voldta kvinner)  som @Badebuksa   nevnte, kan nettopp late som om de er menn som føler seg som damer kun for å kunne gå inn i dametoalettavdelingen og voldta noen.

Anonymkode: e294f...a2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er helt for at transseksuelle skal bruke det toalettet de tilhører. En transkvinne er en KVINNE, og skal få bruke kvinnetoalettet. En transmann er en MANN, og skal få bruke herretoalettet.  

Om en mann vil inn på et kvinnetoalett, går han inn. Står ingen vakter å passer på. Om det er overgripere du er redd for, vil jeg tørre å påstå at de vil velge et litt mindre offentlig sted. På et offentlig toalett kan alle som vil komme inn, når som helst. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan overhodet ikke se for meg at jeg, eller noen andre, skal ta skade av at noen av motsatt kjønn bruker samme toalett som meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men det er ikke greit at mennesker uten behov for et handicaptoalett skal okkupere handicaptoalettene, slik at de som har reelt behov for disse toalettene ikke får brukt det når de trenger det.

Anonymkode: e294f...a2a

Tror du missforstår konseptet litt? Selvsagt skal handicappede ha første prioritet på disse toalettene, men det betyr ikke de er reserverte for dem. 

Anonymkode: e6ad4...f3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ok. Dametoalettet er kun for damer.

Da kan det heller lages et 3. alternativ : et toalett som kan benyttes av menn som føler seg som damer og ikke ønsker å gå på herretoalettet.

Grunnen til at jeg mener dette, er for å unngå at løgnere (som ønsker å voldta kvinner)  som @Badebuksa   nevnte, kan nettopp late som om de er menn som føler seg som damer kun for å kunne gå inn i dametoalettavdelingen og voldta noen.

Anonymkode: e294f...a2a

Eh er slikt vanlig? En mann som vil voldta en kvinne på jentedoen kommer seg fint inn der selv om han ikke er kledd som dame... Merkelig argument

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...