Gå til innhold

Når hadde dere størst pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før, under eller etter graviditet? Redd jeg skal få like store som mamma og mormor :o

Anonymkode: fa04e...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine var størst i perioden mens jeg ammet. Etter ammeslutt ble brystene små igjen, som før.

Anonymkode: d097e...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig etter. Ammer fortsatt så vet ikke hvordan de blir etterpå.

Anonymkode: 0d54c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter graviditeten. Om morgenen (babyen ville ikke ha mat om natten), da var de som meloner. Gikk aldri ned igjen til den størrelsen jeg hadde før graviditet. 

Anonymkode: 12a34...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte samme bh størrelse gjennom hele svangerskapet, men gikk opp etter fødsel, fra 85 DD til F. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som Vattenflaska. Melkesprengen som kom da melka rant ordentlig til. Så ut som jeg hadde tatt for mye silikon i puppene!

Ellers fikk jeg ikke spesielt større pupper under graviditeten, og de har ikke blitt så mye større etter graviditeten heller. Veldig individuelt det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To-tre dager etter fødsel. Nå er hun tre måneder og puppene er mindre enn hva de var før graviditeten, til tross for fullamming. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt størst da jeg ammet. Gikk opp to størrelser ifht før graviditeten, gikk ned igjen tre etter ammeslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er vanligst å gå tilbake til normal størrelse etter graviditet og amming - takk og pris :P

Anonymkode: fa04e...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer enda, men de va absolutt størst (enorme!🙈) 4-5 dager etter fødsel når melka kom for fullt. Så stabiliserte mengden seg og de ble noenlunde normale, takk og lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...