Gå til innhold

Jeg er mann og føler at jeg har blitt misbrukt seksuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et par år siden hadde jeg ons med en jente. Vi brukte ikke kondom og hun sa at hun ikke hadde hatt sex på nesten ett år og hadde testet seg etter det. Fagen etter fikk jeg vite at hun hadde hatt sex med en annen samme kveld, også han uten kondom. Jeg har med andre ord fått en annen manns sperm på kroppen.

Dette er noe som påvirket meg i lang tid. Jeg har hatt lyst til å snmelde, men det er vel ikke god nok grunn engang til tross for at jeg like så godt kunne hatt penisen hans i rumpa. 

Jeg vet ikke om jeg fikk hpv da man ikke får testet seg for sånt. Dette gjorde at jeg passet på å ikke få kjæreste før det hadde gått to år. Jeg har heller aldri hatt ons etter dette og må vite om partnerens fortid før vi hopper til køys. 

Anonymkode: 1198d...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv opplevd på nært hold at menn kan lyve til andre menn om sånne ting. Ta det med en klype salt hvis det ikke kommer fra henne eller en du stoler 100% på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et par år siden hadde jeg ons med en jente. Vi brukte ikke kondom og hun sa at hun ikke hadde hatt sex på nesten ett år og hadde testet seg etter det. Fagen etter fikk jeg vite at hun hadde hatt sex med en annen samme kveld, også han uten kondom. Jeg har med andre ord fått en annen manns sperm på kroppen.

Dette er noe som påvirket meg i lang tid. Jeg har hatt lyst til å snmelde, men det er vel ikke god nok grunn engang til tross for at jeg like så godt kunne hatt penisen hans i rumpa. 

Jeg vet ikke om jeg fikk hpv da man ikke får testet seg for sånt. Dette gjorde at jeg passet på å ikke få kjæreste før det hadde gått to år. Jeg har heller aldri hatt ons etter dette og må vite om partnerens fortid før vi hopper til køys. 

Anonymkode: 1198d...432

Synes du overdriver litt her. Forstår at du er skuffet over at hun løy til deg, men dette er da vitterlig ikke det samme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du til sengs med en fremmed, så går du til sengs med en fremmed. Du vet ingenting om dem eller deres fortid, og du kan heller ikke stole på dem. Minimum er å bruke kondom - gjør man ikke det, får man bite i det sure eplet og gå til legen for en sjekk.

Og ofte må man erfare på den harde måten at man ikke er typen som takler tilfeldig sex. 

Og ja, jeg hadde sagt akkurat det samme til en kvinne i din situasjon. Hvilket jeg har, for så vidt. 

Anonymkode: 5226a...e98

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Bruk alltid kondom under ons. Finnes nok av jenter som IKKE er til å stole på og de drar med seg kjønnssykdommer overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kvinner som kan bli misbrukt seksuelt. 

Anonymkode: 88952...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Fireball skrev:

Synes du overdriver litt her. Forstår at du er skuffet over at hun løy til deg, men dette er da vitterlig ikke det samme.

Enig med TS. Tror ikke dere kvinner forstår hvor ydmykende det er å få en annen manns sperm på pikken.

Dessuten er kvinner bifile av natur, noe som gjør det ekstra vanskelig å forstå hvor ødeleggende det er for identitetsfølelsen og selvbilde når man får sperm på pikken. En barriere er brutt, og da kunne han like godt blitt pult i rumpa.

Anonymkode: 050ba...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enig med TS. Tror ikke dere kvinner forstår hvor ydmykende det er å få en annen manns sperm på pikken.

Dessuten er kvinner bifile av natur, noe som gjør det ekstra vanskelig å forstå hvor ødeleggende det er for identitetsfølelsen og selvbilde når man får sperm på pikken. En barriere er brutt, og da kunne han like godt blitt pult i rumpa.

Anonymkode: 050ba...8eb

Så slutt å ha sex da :tongue:

Så slipper dere den problematiken om å bi "seksulelt Misbrukt" :tongue:

Egentlig er denne tråden en fornæmelse mot de faktisk har blitt seksuelt misbrukt.

Anonymkode: aac97...30f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et par år siden hadde jeg ons med en jente. Vi brukte ikke kondom og hun sa at hun ikke hadde hatt sex på nesten ett år og hadde testet seg etter det. Fagen etter fikk jeg vite at hun hadde hatt sex med en annen samme kveld, også han uten kondom. Jeg har med andre ord fått en annen manns sperm på kroppen.

Dette er noe som påvirket meg i lang tid. Jeg har hatt lyst til å snmelde, men det er vel ikke god nok grunn engang til tross for at jeg like så godt kunne hatt penisen hans i rumpa. 

Jeg vet ikke om jeg fikk hpv da man ikke får testet seg for sånt. Dette gjorde at jeg passet på å ikke få kjæreste før det hadde gått to år. Jeg har heller aldri hatt ons etter dette og må vite om partnerens fortid før vi hopper til køys. 

Anonymkode: 1198d...432

Huff, skjønner at dette må være forferdelig for deg å få høre, og jeg skjønner meg ikke på damer som holder på sånn. Sa hun det til deg?

Samtidig skjønner jeg ikke folk som har tilfeldig sex sånn som du gjorde, da det alltid ligger en risiko ved det.

Anonymkode: 65793...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du trenger psykolog for å bekjempe frykten din for Hpv. For realiteten er at hpv? Også kan ligge å luske i huden i underlivet. Så det kan smitte selv hvis du hadde brukt beskyttelse. Ergo har du et problem. Du kan aldri være trygg for at du aldri får HPV. Du kan faktisk aldri ha sex mer hvis du er så redd for Hpv. Det virker litt trist så jeg foreslår psykolog. Kanskje han kan fortelle deg hva reelt misbruk er og. Psykologer jobber mye sånt.

 

Anonymkode: 0ccf0...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men dette er noe av det rareste jeg har lest. Seksuelt misbrukt fordi noen løy?!

Jeg vet ikke HVOR mange som blir voldtatt hver dag, ved penetrering, eller blir tvunget til å utføre seksuelle handlinger på et vis, voldtatt mens de sover - altså, listen er lang. Men du VURDERER å anmelde fordi hun løy om at hun hadde/ikke hadde sex dagen før?

Kan forestille meg hvordan verden ville sett ut hvis hver eneste dame som hadde blitt servert samme løgnen av en mannlig ONS hadde rent ned politistasjonen og legevakten fordi de er blitt "grøtsøstre".

Det er nesten så jeg tror det er trolling, det virker helt absurd...

Endret av duplexx
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
11 minutter siden, duplexx skrev:

Unnskyld, men dette er noe av det rareste jeg har lest. Seksuelt misbrukt fordi noen løy?!

Jeg vet ikke HVOR mange som blir voldtatt hver dag, ved penetrering, eller blir tvunget til å utføre seksuelle handlinger på et vis, voldtatt mens de sover - altså, listen er lang. Men du VURDERER å anmelde fordi hun løy om at hun hadde/ikke hadde sex dagen før?

Kan forestille meg hvordan verden ville sett ut hvis hver eneste dame som hadde blitt servert samme løgnen av en mannlig ONS hadde rent ned politistasjonen og legevakten fordi de er blitt "grøtsøstre".

Det er nesten så jeg tror det er trolling, det virker helt absurd...

Det er faktisk noe feminister prøver å pushe igjennom i USA. At rape by deception skal gjelde for slike tilfeller, hvor mannen rett og slett lyver og lurer dama for å få seg noe, eller motsatt. Og at dette er et overgrep. Forstå det den som kan...

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Det er faktisk noe feminister prøver å pushe igjennom i USA. At rape by deception skal gjelde for slike tilfeller, hvor mannen rett og slett lyver og lurer dama for å få seg noe, eller motsatt. Og at dette er et overgrep. Forstå det den som kan...

Jeg kan forstå det hvis typ "la meg hjelpe deg og kle av deg" og så voldtar man, men en løgn i seg selv? Kan jo ikke sidestilles med voldtekt! Herregud blir matt. Det blir å latterliggjøre voldtektsofre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er å håne alle som har blitt misbrukt seksuelt TS. Skjerp deg. Forstår at dette var ekkelt, men her overdriver du kraftig.

Endret av Macro
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et par år siden hadde jeg ons med en jente. Vi brukte ikke kondom og hun sa at hun ikke hadde hatt sex på nesten ett år og hadde testet seg etter det. Fagen etter fikk jeg vite at hun hadde hatt sex med en annen samme kveld, også han uten kondom. Jeg har med andre ord fått en annen manns sperm på kroppen.

Dette er noe som påvirket meg i lang tid. Jeg har hatt lyst til å snmelde, men det er vel ikke god nok grunn engang til tross for at jeg like så godt kunne hatt penisen hans i rumpa. 

Jeg vet ikke om jeg fikk hpv da man ikke får testet seg for sånt. Dette gjorde at jeg passet på å ikke få kjæreste før det hadde gått to år. Jeg har heller aldri hatt ons etter dette og må vite om partnerens fortid før vi hopper til køys. 

Anonymkode: 1198d...432

Når det gjelder sånt så stol kun på deg selv og ikke tilfeldige jenter. Å stole på noen når det gjelder sex og samliv kan du gjøre når du er i et fast forhold. 

Hvorfor brukte du ikke kondom? Det er lettere å skylde på andre og overse egen feil. Denne tråden kunne like gjerne vært slik: "Jeg er mann og har ufrivillig blitt pappa med en jente som sa hun gikk på pillen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håner på ingen måte de som blir seksuelt misbrukt. Det er vel heller dere som håner meg. Jeg kan jo tydeligvis ikke bli tatt alvorlig engang.

Anonymkode: 1198d...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn skal være ytterst forsiktig med å la seg lure til å dyppe kuken inn i en kvinnes smittehull.

Anonymkode: b7d37...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare kvinner som kan bli misbrukt seksuelt. 

Anonymkode: 88952...e0a

Sludder, slutt å skap deg. Vi vet alle at det ikke stemmer. 

At du føler deg krenket etter en sånn opplevelse er i og for seg forståelig. Hun har derimot ikke gjort noe ulovlig, sånn sett, så du kommer nok ingen vei med å anmelde det. Untaket vil være hvis hun smittet deg med noe hun var klar over at hun hadde, uten å gi deg beskjed. Hvis det har preget deg veldig, så er det steder du kan gå, og folk du kan snakke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dette er en stor tulletråd.

Om det er sant, det du ts skriver, så handler ikke dette om at du har blitt seksuelt misbrukt. Dette handler om at du har fått egoet såret. Hun puler hvem hun vil - du puler hvem du vil. Sånn er det med ons,,,, Ønsker du noe tryggere bør du satse på et seriøst forhold som du forplikter deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PetterPanne skrev:

Det er faktisk noe feminister prøver å pushe igjennom i USA. At rape by deception skal gjelde for slike tilfeller, hvor mannen rett og slett lyver og lurer dama for å få seg noe, eller motsatt. Og at dette er et overgrep. Forstå det den som kan...

Der er også muslimer som prøver å overta verden. Psyko folk fins i alle varianter

Anonymkode: e812e...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...