Gå til innhold

"Du beveger deg som en jomfru"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det verste er at jeg er det. 24 år og jomfru. Kun vært bortpå en jente, lesbisk ei. Liker menn egentlig. Og er nå forelsket i en. 

Men jeg har følt meg "bsrnsligere" enn kvinner på min alder. Jeg er ikke mindre pen, så det er ikke slik det går på. Men jeg sliter med å føle meg maskulin i forhold til andre :( det var en som sa det i fylla en gang"hvorfor er du ikke mer feminin? Du kunne jo fått buksene av hvem som helst" Er bare at jeg aldri har tyrt sagt det til dem det gjaldt, om følelser. Men en gang må det skje. Men er det slik, at en forandrer seg etter sex? Fulle folk sier ærlige ting, og jeg har fått høre akuratt de tingene jeg håpet jeg bare trodde jeg selv la merke til, men nei. Dette har jeg og hørt:"du oppfører deg litt som en jomfru". Skjer det noe med kroppen om jeg har sex og blir da mer feminin?

Anonymkode: 5341b...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Aldri hørt at dette også er en greie..

tenker de i retning anspent, tilbaketrukket eller noe? Ikke at det skulle peke på noen som helst måte i retning av menneskers sexliv eller mangelen på et..

Merkelig omgangskrets du har.

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne? :P Ble veldig forvirret nå.

Anonymkode: 161aa...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de mener at du er mer anspent/usikker i visse situasjoner? Har man erfaring, og det gjelder alle områder, så er man jo mer avslappet/selvsikker i en aktuell situasjon. 

Anonymkode: a0137...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spes aldri opplevd,

er det du som hadde om de kommentarene du fikk på en bar av noen engels menn?

 

Anonymkode: 8c6dc...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette han tenkte på?

 

 

 

Anonymkode: 90f7c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She walks like an angel... (med Elvis Presley)

(Det var ikke det han tenkte på da?)

Anonymkode: 90f7c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mennesker er det du egentlig omgås med? Dette høres jo helt hjernedødt ut. 

Anonymkode: 06f06...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det verste er at jeg er det. 24 år og jomfru. Kun vært bortpå en jente, lesbisk ei. Liker menn egentlig. Og er nå forelsket i en. 

Men jeg har følt meg "bsrnsligere" enn kvinner på min alder. Jeg er ikke mindre pen, så det er ikke slik det går på. Men jeg sliter med å føle meg maskulin i forhold til andre :( det var en som sa det i fylla en gang"hvorfor er du ikke mer feminin? Du kunne jo fått buksene av hvem som helst" Er bare at jeg aldri har tyrt sagt det til dem det gjaldt, om følelser. Men en gang må det skje. Men er det slik, at en forandrer seg etter sex? Fulle folk sier ærlige ting, og jeg har fått høre akuratt de tingene jeg håpet jeg bare trodde jeg selv la merke til, men nei. Dette har jeg og hørt:"du oppfører deg litt som en jomfru". Skjer det noe med kroppen om jeg har sex og blir da mer feminin?

Anonymkode: 5341b...208

Rettelse, fulle folk sier de teiteste ting. Hvorfor trenger du bli mer feminin hvis du uansett kan "få buksene av hvem som helst"?

Anonymkode: e40f8...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du blir mer feminin etterpå. Noen er født feminine, andre har et kroppsspråk mange opplever som ikke så feminint.

På hvilken måte føler du deg maskulin da? Har det med kroppsspråk å gjøre kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som du er. Noen jenter er mer feminine enn andre, noen er mer maskuline. Ikke bry deg om de kommentarene. Det skjer ingen ting med deg etter du har hatt sex. Dessuten er du jo ikke jomfru lenger, du har jo hatt sex med ei jente! Ikke overtolk hva fylle folk sier. Kanskje du er litt mer maskulin enn andre jenter, men du er pen nok uansett. 

Anonymkode: a698a...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...