Gå til innhold

brystvorter


junijente

Anbefalte innlegg

Jeg har noe som heter innadvendte brystvorter. Dette er noe som jeg skjemmes veldig over. Synes det skikkelig flaut å vise meg frem naken foran kjæresten min. Han sier at han ikke bryr seg, men likevel synes jeg det er ubehagelig. Er det noen flere som plages med det samme problemet? Hva synes dere om dette? jeg personlig synes det ikke er så veldig fint, og hater å se meg i speilet på grunn av dette:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde innovervendte. Ingen mann har noen gang brydd seg om det, jeg har det derimot. Det er heldigvis ikke en big deal. Hvis han sier han ikke bryr seg, så gjør han ikke det. Kos deg med brystene dine, de er sikkert kjempeflottw :D

 

Etter jeg fikk barn så har dem på mystisk vis kommet ut av 'skallet' sitt, og de er ute og harde nå. Merkelige greier ass.

Anonymkode: 5b23d...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er engang.

Anonymkode: e5547...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.5.2016 at 23.52, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde innovervendte. Ingen mann har noen gang brydd seg om det, jeg har det derimot. Det er heldigvis ikke en big deal. Hvis han sier han ikke bryr seg, så gjør han ikke det. Kos deg med brystene dine, de er sikkert kjempeflottw :D

 

Etter jeg fikk barn så har dem på mystisk vis kommet ut av 'skallet' sitt, og de er ute og harde nå. Merkelige greier ass.

Anonymkode: 5b23d...dc0

Jeg håper dette skjer med meg også, er veldig nervøs hvordan det blir når jeg evnt. får barn. Har hørt at det er mulig med operasjon, men usikker på hvor mye det koster og om jeg kan få økonomisk støtte for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, junijente skrev:

Jeg håper dette skjer med meg også, er veldig nervøs hvordan det blir når jeg evnt. får barn. Har hørt at det er mulig med operasjon, men usikker på hvor mye det koster og om jeg kan få økonomisk støtte for det.

Jeg har ikke hatt innovervendte brystvorter som et hull/søkk inn i brystene, mine var mer "flate" og kunne såvidt stå bittelitt ut når de ble stive. Jeg var ukomfortabel med dette siden "alle" andre sine sto mye mer ut enn slik det så ut hos meg.

Om jeg har forstått riktig så er det korte melkeganger som er årsaken til innovervendte/flate brystvorter, (kan hende jeg tar feil, lenge siden jeg leste om dette men orker ikke google nå). Melkegangene, eller hva det nå enn er som er for kort, kan strekkes ved hjelp av vakum og over tid vil brystvortene kunne "komme ut" permanent. 

Niplette avent heter ett av hjelpemidlene som kan brukes for å få det til, jeg kjøpte av denne typen først men synes den var noe upraktisk å bruke og relativt dyr i tillegg. Tror jeg betalte rundt 700 kr for omlag 10 år siden. Kjøpte etterhvert noe lignende fra ebay som kostet 100-200 for 2 stk og som var mye lettere å bruke/ha på, så du kan jo prøve ut noe sånt før en evt. operasjon TS :)

En annen metode som jeg fikk høre om da jeg prøvde å løse dette problemet for min egen del gikk ut på at brystvortene skulle dras ut ved hjelp av vakuum som de hjelpemidlene nevnt over gjør. Når brystvortene var dratt ut/sto ut så ble de piercet med ei stang, (som forhindrer at de trekker seg tilbake igjen, noe de vil gjøre så lenge melkegangene ikke er "tilstrekkelig strekket"). Etter en viss periode med piercingstanga i, og dermed brystvorter i konstant "strekk", kunne visst stanga fjernes og problemet være løst :)

Anonymkode: cc566...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...