Gå til innhold

Å gå uten bh, er det innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er greit så lenge du har på deg plagg hvor det ikke synes at du evt får stive brystvorter. Synes ikke det er noe fint når man ser det på klærne. Evt kan du jo kjøpe sånn nipplecover eller hva det heter. Da er det helt innafor uansett hva du har på deg.

Evt kan jeg jo anbefale deg å kjøpe bralette. SÅ mye mer behagelig å ha på enn vanlig BH :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til sommeren, jeg. Da bytter jeg ut BH med bikini under klærne, og bruker kun BH om jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke "plaget" med stive nippler så det utgår, ellers så er det en selvfølge å gå med på jobb.

hjemme er det garantert bh-fri sone, men er veldig deilig og droppe den ellers og :P 

Anonymkode: 7db5c...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt innafor! Kan selv gå uten, uten at det synes, men synes det er veldig ubehagelig.... Føler meg veldig naken og synes det bare er helt rart haha :PMen det er meg da, og eneste grunnen til jeg ikke går uten er følelsen jeg får selv.

Anonymkode: b7ff8...253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Kommer an på hva slags plagg du skal ha :) Enkelte bluser og kjoler er mye finere uten bh, skal du gå med en basic ensfarget genser er det upassende å ikke ha bh, da nipplene mest sannsynlig kommer til å vises.

- Mann, 37 år.

Endret av Netttroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig å gå uten BH under tank tops på sommeren fordi jeg synes det ser kult og fint ut, men jeg ser godt at mange menn også liker at jeg gjør det for å si det sånn. Så for meg føles det å gå uten BH ganske seksuelt ut.

Gjør det bare i plagg som er såpass foret og stramme at de holder jentene noenlunde på plass. Synes ikke BH er noe stress da, synes det er behagelig med støtten. Er vel helst bare når plagget gjør seg best uten BH at jeg går uten.

Og mange plagg, som løse gensere for eksempel, gjør seg definitivt best med BH under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går med BH så lite som mulig. Om jeg må bruker jeg en bralette, takler ikke de spilene som gnager seg inn i huden :haar: Jeg har ganske små pupper som står opp av seg selv, om jeg kan si det sånn :fnise: eneste forskjellen er egentlig at de ser litt mindre ut uten BH, i tillegg til at jeg får mindre kløft. Jeg bruker så å si aldri utringede klær, så det spiller ingen rolle. Om plagget er litt gjennomsiktig bruker jeg heller en singlet under. Kan godt være brystvortene synes litt om de er stive, men det bryr jeg meg ingenting om. Kan ikke skjønne hva som er upassende med konturer av brystvorter, med mindre det er en veldig formell tilsetting selvsagt. Noen plagg er også finest med BH under. 

Bare å droppe BH-en så mye man kan sier jeg! :laugh:

Anonymkode: 3ba52...24e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker svært sjelden bh, fordi jeg har såpass små bryster at det ikke trengs. Likevel finner jeg frem bh'en hvis jeg skal gå i en tynn, lys singlet eller noe hvitt for eksempel, der "alt" syns igjennom. Avhengig av plagget, egentlig, men jeg bruker som regel såpass romslige gensere (liker ikke ettersittende plagg) at det ikke er noe avslørende problem å gå uten bh.

Hvis plagget er sånn at det blir veldig avslørende (brystvortene syns), så teiper jeg over brystvortene med et par plaster, da blir det problemet borte. Da synes det ikke at jeg går uten bh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I såfall hvorfor/hvorfor ikke?

 

jeg blir 27 nå og synes mildt sagt det er befriende å gå uten bh, på en måte driter jeg i hva andre tenker om det, men samtidig vil jeg ikke være til sjenanse heller :P Så, hva mener dere? Skriv gjerne alder og kjønn.

Anonymkode: 7db5c...f39

Folk må gjøre som de vil, personlig klarer jegi kke gå uten bh det gjør vondt. ikke klart det siden jeg var 13 år og nå er jeg 33.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, KaDust skrev:

Synes det er greit så lenge du har på deg plagg hvor det ikke synes at du evt får stive brystvorter. Synes ikke det er noe fint når man ser det på klærne. Evt kan du jo kjøpe sånn nipplecover eller hva det heter. Da er det helt innafor uansett hva du har på deg.

Evt kan jeg jo anbefale deg å kjøpe bralette. SÅ mye mer behagelig å ha på enn vanlig BH :P

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går med BH så lite som mulig. Om jeg må bruker jeg en bralette, takler ikke de spilene som gnager seg inn i huden :haar: Jeg har ganske små pupper som står opp av seg selv, om jeg kan si det sånn :fnise: eneste forskjellen er egentlig at de ser litt mindre ut uten BH, i tillegg til at jeg får mindre kløft. Jeg bruker så å si aldri utringede klær, så det spiller ingen rolle. Om plagget er litt gjennomsiktig bruker jeg heller en singlet under. Kan godt være brystvortene synes litt om de er stive, men det bryr jeg meg ingenting om. Kan ikke skjønne hva som er upassende med konturer av brystvorter, med mindre det er en veldig formell tilsetting selvsagt. Noen plagg er også finest med BH under. 

Bare å droppe BH-en så mye man kan sier jeg! :laugh:

Anonymkode: 3ba52...24e

Et øyeblikk siden, Frk.Perle skrev:

Det er jo helt nydelig å gå uten BH! Jeg syns man selv skal kjenne på hva som føles greit. Uavhengig av om man har faste spretne pupper eller har plass til et pennal under :P jeg har selv gått uten et par ganger offentlig,men da har jeg hatt en singlet som sitter godt og en genser over der. Hjemme går jeg uten så ofte jeg kan :)

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt gå uten om jeg har på med en litt vid genser, me om jeg har på meg en stram genser, eller utringet singlet så ville jeg ikke gjort det. Men jeg har ganske store pupper, så syns de henger litt også. Ser litt drøyt ut. 

Anonymkode: 4c7a2...df4

 

Anonymkode: 57b8d...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere ikke kalde? Hvis jeg har gått uten bh inne under singlet og stor genser, og så feks går ut en tur med hunden, så fryser jeg veldig lett på puppene, det gjør vondt med én gang og er veldig ubehagelig. Og jeg har ikke store pupper, akkurat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz

Jeg skulle ønske det var mer akseptert iallefall. Jeg har nokså små faste pupper som ser greie ut uten bh, men ofte stive nipler stopper meg iallefall. Jeg synes du skal gå for det, om du føler deg komfortabel med det, og ikke synes det skader med noen ekstra blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått mange ganger uten behå, rett og slett fordi jeg har glemt at den ikke er på... Jeg har vært i ammetåke, hatt søvnløse tider. Jeg har en (75)D/E cup, og jeg har nok ikke de fasteste brystene i omegn etter svangerskap og amming av flere barn. Men de ligger ikke i navlehøyde, og brystvortene peker rett ut, så de henger ikke på nedsida... 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Behåen går av så fort jeg kommer inn døra hjemme uansett, og de som da ringer på av selgere/uventet gjester, vil da se behåfrie bryster i ulike overdeler, noen mer utfordrende eller gjennomsiktige enn andre. Velg med omhu hvem du ringer på hos...

Jeg er 26 forresten.

Anonymkode: b3577...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er jo ikke noe problem å gå uten bh. Jeg ville personlig ikke ha gjort det pga. jeg har hengepupper etter barnefødseler og vektoppgang og så nedgang igjen. Men at andre gjør det har jeg ingen problem med.

Anonymkode: 75feb...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjeldent BH.
De gangene jeg gjør det er om jeg trener-jogger ute-Treningsbh.
Eller om jeg går ut på byen en sjelden gang :) 

Ellers...
Er jeg uten BH på jobb, jobber med mange mennesker og ingen har gitt meg noe blikk :) 

Jeg får vondt i brystene om jeg går med BH en hel dag x)



 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Puny skrev:

Går helt fint det vel. Gjør det selv med en stram singlet og baggy genser over. 

Nettopp. Går selv ofte uten BH, har små/ikke hengende pupper, og syns det er rart at noen mener at det er tacky å gå uten BH. En stram singlet og en baggy genser, gjør jo at det ikke er spesielt synlig, faktisk er det ikke mulig å se at en går uten BH.

Anonymkode: a7fad...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil ut på 80 tallet gikk de fleste uten bh. Det var kun de som hadde store som brukte det. Vanlig å se nipplene igjennom og ingen reagerte på det. 

Det er ikke mote i dag og du får nok noen blikk. Men dette er en motegreie. Hvis mange nok gjør det så slutter folk å reagere og det er greit (slik det var).

Jeg synes folk skal gjøre som de vil og ikke bry seg så mye om moter. Du vil nok fått et raskt "kult at noen tar gjøre noe annet enn andre" blikk av meg og så hadde jeg vært ferdig med det. Jeg hadde ikke synes du var uanstendig, vulgær og du ville ikke virket distraherende hvis jeg skulle jobbe sammen med deg.

 

Mann 49år.

Anonymkode: e619b...c29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...