Gå til innhold

Å gå uten bh, er det innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I såfall hvorfor/hvorfor ikke?

 

jeg blir 27 nå og synes mildt sagt det er befriende å gå uten bh, på en måte driter jeg i hva andre tenker om det, men samtidig vil jeg ikke være til sjenanse heller :P Så, hva mener dere? Skriv gjerne alder og kjønn.

Anonymkode: 7db5c...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Vet ikke hvorfor, bare nei.

Ikke om du er over veldig ung i hvert fall.

(kvinne over 40, men har alltid syntes det)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvordan du går kledd og hvordan puppene dine ser ut. 

Anonymkode: 8e46a...6d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Jeg bryr meg fint lite, men hvis du har tenkt å la niplene være særlig synlige bør du nok påregne et par blikk ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på hvordan du går kledd og hvordan puppene dine ser ut. 

Anonymkode: 8e46a...6d5

Type singlett eller T-skjorte, ikke noe som viser noe mer enn at her mangler det en bh. 

Anonymkode: 7db5c...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH = brystholder = et hjelpemiddel til å holde bryster.

Noen trenger det, andre ikke.

Anonymkode: ab019...65d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på hvor store pupper du har og hva slags topp du går med, ikke om du er 20 eller 27. Ligger de og hviler på bilringen, eller er de der de skal være? :ler: Du kommer til å få blikk, men det tåler du vel. ;)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skje skrev:

Det kommer helt an på hvor store pupper du har og hva slags topp du går med, ikke om du er 20 eller 27. Ligger de og hviler på bilringen, eller er de der de skal være? :ler: Du kommer til å få blikk, men det tåler du vel. ;)  

Velger og tro at de henger der de skal henge da jeg mangler bilringen :P B-cup, så tyter ikke akkurat.

blikk tåler jeg, men om det er til stor sjenanse for andre er det jo greit å la det være :) 

Anonymkode: 7db5c...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du fint kan gå uten når du har b-cup.

Anonymkode: 39c15...4ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Velger og tro at de henger der de skal henge da jeg mangler bilringen :P B-cup, så tyter ikke akkurat.

blikk tåler jeg, men om det er til stor sjenanse for andre er det jo greit å la det være :) 

Anonymkode: 7db5c...f39

B-cup er da ikke til sjenanse. :) Bestemorpupper i navlehøyde, derimot...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke særlig sosialt akseptabelt, nei. Det er selvsagt ikke noe galt i å gå uten BH da det kun skal støtte brystene. Jeg ville ikke ha tenkt noe særlig over det, men du ville nok fått en del blikkfang og fordømmelser. 

Det spørs også litt på hvor styre bryster du har. Det vil skape mer oppsikt jo større bryster du har. 

Anonymkode: c8d3a...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint det vel. Gjør det selv med en stram singlet og baggy genser over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er egentlig ikke innafor, annet enn i type partytopper eller kjoler der man ikke kan ha bh under ;)

men jeg tenker også at det kommer litt ann på hva du gjør og hvor du er.... jobber du i et yrke der du har med mennesker å gjøre, så er det ikke innafor, men er det en tur til butikken, så gjør litt som du vil selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri uten bh ute blant folk, men gjør det gjerne hjemme på kvelden når det er bare meg og samboeren hjemme. Syns ikke det er så godt at puppene dingler hele dagen, selv om de ikke er så store. Men godt å ta sv seg på kvelden og natta, og ta den på igjen på morgenen

Anonymkode: 4fb9d...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt nydelig å gå uten BH! Jeg syns man selv skal kjenne på hva som føles greit. Uavhengig av om man har faste spretne pupper eller har plass til et pennal under :P jeg har selv gått uten et par ganger offentlig,men da har jeg hatt en singlet som sitter godt og en genser over der. Hjemme går jeg uten så ofte jeg kan :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på situasjonen og omgivelsene rundt tenker jeg? Ikke helt innafor å gå uten bh på jobb liksom..Men hjemme, eller i mer casual settinger så kanskje? Men ikke helt min smak

Anonymkode: af16e...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme er innafor. Sjeldent ute blant andre, får alltid den følelsen av at det blir synlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt gå uten om jeg har på med en litt vid genser, me om jeg har på meg en stram genser, eller utringet singlet så ville jeg ikke gjort det. Men jeg har ganske store pupper, så syns de henger litt også. Ser litt drøyt ut. 

Anonymkode: 4c7a2...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...