Gå til innhold

Noen her inne som snakker/leser/skriver bengali?


Hirka88

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har tenkt å tatovere inn en setning/motto på kroppen min på bengali ettersom min far kom derifra. Jeg er født og oppvokst i Norge  og selv om min far prøvde så godt han kunne å lære meg litt da jeg var barn, men dette har jeg såklart glemt nå. Nå kan jeg heller ikke spørre han, siden han dessverre døde for noen år tilbake.

Så lurte på om det er noen her inne som kunne hjulpet meg med en oversettelse? :) Veit det finnes enkle oversettelses sider på nett, men disse er jo såklart ikke akkurat pålitelige!! Setningen jeg vil skrive inn er "Livet gir deg ikke mer enn du kan takle".

Håper på svar :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Hirka88 skrev:

Heisann. Jeg har tenkt å tatovere inn en setning/motto på kroppen min på bengali ettersom min far kom derifra. Jeg er født og oppvokst i Norge  og selv om min far prøvde så godt han kunne å lære meg litt da jeg var barn, men dette har jeg såklart glemt nå. Nå kan jeg heller ikke spørre han, siden han dessverre døde for noen år tilbake.

Så lurte på om det er noen her inne som kunne hjulpet meg med en oversettelse? :) Veit det finnes enkle oversettelses sider på nett, men disse er jo såklart ikke akkurat pålitelige!! Setningen jeg vil skrive inn er "Livet gir deg ikke mer enn du kan takle".

Håper på svar :laugh:

Skulle selvsagt stå at faren min kom fra Bangladesh, hvor de snakker bengali.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...