Gå til innhold

Gruppen "vi som vil ha barnevernet fullstendig fjernet"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://forum.r-b-v.net/viewforum.php?f=224

Er det de/den  samme personen som står bak den siden som har nettstedet lenket til over? 

Anonymkode: b5f67...b2c

Det vet jeg ikke, men gruppen er åpen på face. Så du kan ta en titt. 

 

Ts

Anonymkode: d42a4...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende. Meget provoserende! 

Men barnevernet må gjerne rydde litt opp innad, flere mennesker som jobber der som aldri skulle ha satt en fot i et slikt yrke, og det er vel gjerne disse som fucker opp ryktet til resten av barnevernet.

Endret av Adara
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det er klart det finnes legitim kritikk mot barnevernet, men grupper som det der skader sin egen sak mer enn det hjelper. I stedet for fokus på reelle problem og løsninger tar de det så ut av proposjoner at det som blir fokus er galskapen i det hele og ikke faktisk forbedring og endring. Håpløst. Man kan si at det er mest et problem for den men de ødelegger faktisk for noe viktig, forbedring av en skikkelig viktig tjeneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skremmande side og tankegang. Eg var innom og såg sida for ei stund sidan. Fekk inntrykk av det var typiske personar som misser barnet av god grunn som er dei som skrik høgast om barnvernet. Dei har sjølvsagt mykje å jobbe med for forbetring, men takk gud for barnevernet og jobben dei gjer!! 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke gruppen nå da jeg søkte? 

Anonymkode: 8716c...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fant ikke gruppen nå da jeg søkte? 

Anonymkode: 8716c...53c

 

Samme her.

Anonymkode: a07d0...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Samme her.

Anonymkode: a07d0...13f

Den heter "Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og leste litt nå, var rett før jeg rapporterte hele gruppa! Fy flate for en gjeng!! Var dum nok til å trykke på kommentarene under en artikkel som handla om at de etterlyste flere homofile fosterforeldre...som lesbisk med barn var det ikke særlig lurt:P

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen vært innpå den Facebook gruppen?

De bekrefter de stereotypiske barnevernsforeldrene så til de grader! De hakker og angriper andre som har hatt positive erfaringer med bv og mener de må kastes ut av gruppen fordi de kan være farlige. De skriver at de ønsker å skyte barnevernsledere mellom øya og henger ut bv ansatte med fult navn!! Dette er jo bare helt sykt!

Anonymkode: d42a4...4f1

Det virker som det er en grunn til at barna ble tatt fra dem.

Endelig kommer forresten barneombudet på banen:

http://www.dagbladet.no/2016/05/24/kultur/debatt/meninger/kronikk/barnevern/44313202/

Til helvete med overgriperne i slike grupper. Det er barnets beste som er viktig her, ikke psykopater som ikke egner seg som foreldre.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Adara skrev:

Men barnevernet må gjerne rydde litt opp innad, flere mennesker som jobber der som aldri skulle ha satt en fot i et slikt yrke, og det er vel gjerne disse som fucker opp ryktet til resten av barnevernet.

Hvor har du det fra at de må rydde opp? Du kommer jo bare med søppelpåstander som du ikke klarer å begrunne engang. Typisk BV-hat-løgn.

Endret av jabx
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, men gruppen er åpen på face. Så du kan ta en titt. 

 

Ts

Anonymkode: d42a4...4f1

Det gidder jeg ikke bruke av tiden min på. Barnevernet trengs og gjøre som oftest en god og nødvendig jobb. Noe mange foreldre har vansker med å se. 

Anonymkode: b5f67...b2c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bekjente som er med i den gruppen. Svarte. Blokkerte dem for en stund tilbake pga chemtrails-ranting. 

Anonymkode: db737...def

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, thefos skrev:

Jeg var inne og leste litt nå, var rett før jeg rapporterte hele gruppa! Fy flate for en gjeng!! Var dum nok til å trykke på kommentarene under en artikkel som handla om at de etterlyste flere homofile fosterforeldre...som lesbisk med barn var det ikke særlig lurt:P

 

Blanding av konservative kristne (sekter osv.) og de mest lavpanna FRP`ere. Livsfarlig kombo !

Anonymkode: 1c9be...157

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hos noen av dem er det tendenser til at misnøyen med barnevernet går på bekostning av egne barn. Har sett det har blitt delt brev hvor det er skrevet fullt navn og alder til barnet og informasjon som jeg regner med at barnet selv ikke ønsker spredt. 

 

Dette er mennesker i dyp krise og det er forståelige at flere av de er desperate, men å dele slik informasjon i offentlige facebookgrupper vil nok ikke bidra til å løse situasjonen

Anonymkode: f4785...f1c

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte trykke meg inn og ikke særlig overaskende så jeg at et familiemedlem er medlem der. H*n er vel noe kort og har blitt frattat samtlige unger.Men JÆVLA god grunn for å si det sånn. Og bv gjør jo mer enn å gå inn i hjem og "å ta"barn.det e jo faktisk det det gjør minst av. 

Anonymkode: 46454...a13

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gruppen slettet nå? Finner den ikke.. Bare den som vil ha bv forandret. 

Anonymkode: 0840f...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...