Gå til innhold

Leppeforstørrelse med eget fett


engasjertt

Anbefalte innlegg

Hei dere. 

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med leppeforstørrelse av eget fett? Jeg ble født med de minste leppene som går an å ha. De var så tynne at jeg ikke en gang kunne bruke leppeprodukter, da det var umulig å kun få det på leppene. Jeg klarte ikke en gang å lage trutemunn  - det var rett og slett for lite leppe. Dette var et stort kompleks for meg lenge, og jeg ble ofte mobbet for dette gjennom videregående. Da jeg var 18 år bestemte jeg meg for å prøve restylane, og har siden vært avhengig av påfyll 2-3 ganger i året. Ingen vet at jeg bruker dette, da jeg gjør det så naturlig som mulig. Jeg har fremdeles små lepper, men er fornøyd med å kunne føle meg mye mer kvinnelig nå når jeg endelig kler leppestift. 

Jeg er i dag 23 år, og har dermed brukt restylane i 5 år. Jeg kan aldri tenke meg å noensinne gå tilbake til mine gamle lepper, men å holde på sånn her er både dyrt og veldig ubeleilig med tanke på å måtte ta fri fra jobb de to første dagene etter påfyll og gjemme meg innendørs hver gang. I tillegg gir restylane meg en bulete overleppe. 

 

Jeg føler meg rett og slett ferdig med restylane, men klarer ikke å la leppene mine komme tilbake. Ser derfor på å operere inn fett, men å finne erfaringer og før/etter bilder på nettet er vanskelig. I tillegg er flere av før/etter bildene jeg finner med et utrolig dårlig resultat! Jeg blir helt skremt av det. I den anledning søker jeg etter personer som har erfaringer med dette eller kjenner noen som har operert seg. Jeg lurer på resultater, operasjonssted, recoveryprosess og priser. 


Håper du/dere tar dere tid til å svare. Dette betyr mye for meg og min selvtillit, selv om det kanskje for mange høres domt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...