Gå til innhold

Når gravidklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor langt var dere på vei når dere begynte med gravidklær? Er i uke 10 nå, men er så oppblåst 😜 Tenker at det hadde vært godt med andre klær... 

Anonymkode: 6c4c1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte aldri gravidklær, brukte bare kjoler og skjørt med strech. Begynnte vel med det rund uke 15. 

Anonymkode: c68fc...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par bukser da det noen dager er mest praktisk på jobb☺ ellers gikk det i kjoler og skjørt med stretch og god plass😊 rundt 23 uker tror jeg☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg følte for det.

Anonymkode: d51ac...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel rett over 20 uker forrige gang,  men da hadde jeg gått med strikk i knappen noen uker. I går tok jeg på gravidbukse igjen,  nesten 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de to første svangerskapene handlet jeg lite gravidklær, men begynte tidlig (før uke 12) med tights/buksermed strikk) ol.

Nå er jeg i uke 25, bruker fortsatt alle klæra mine - selv jeans.

Anonymkode: 0f1cc...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så TS skal du bestemme deg for når du skal begynne med gravidklær utifra svarene du får her?

Anonymkode: d51ac...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen kommer om 2 dager og har ikke begynt med det enda:P begynte å bruke hårstrikk i knapphullet på buksene når jeg nærmet meg 6mnd på vei, men har ikke fått så veldig mye mage at jeg har følt behovet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bestemmer du helt selv :)

Jeg kjøpte et par gravidbukser rundt uke 14 og begynte å bruke de litt med en gang, men det var kun fordi at de var behagelige. Vanlige bukser passet til uke 20 og noe... Noe annet en gravidbukser trengte jeg aldri. Magen min ble ikke kjempestor, så hadde alltid klær som var vide/elastiske nok.

Så TS. Du bestemmer det selv, og ser selv hva du har behov for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte aldri gravidklær, kjøpte bare større størrelser.  Tights og tunika var en gjenganger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slutte med de vanlige buksene rundt uke 12 (bruker mest jeans med høyt liv, og var så oppblåst at de strammet noe forferdelig). Kjøpte en gravidbukse på hm da, men gikk nesten bare i kjole/skjørt. Har en del av de med høyt liv/stretch.

Kjøpte to litt bedre gravidbukser og et gravid stretchskjørt rundt uke 16 som jeg bruker mye. Og rundt uke 19 kjøpte jeg noen t-skjorter. Følte magen dro t-skjortene mine ut av form, så vil heller spare de og  bruke noen billigere fra hm nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 22. har gått over til tynne joggebukser fra cubus. de er gull! har i alle farger :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunhands

Jeg kjøpte min første gravidbukse i går. Det var en lettelse! Kjøpte et par bukser som bare var litt løsere for et par uker siden, men de satt virkelig ikke pent. Ble slaskete rundt lårene. Siden jeg pleier å bruke skinny jeans med høyt liv funker disse dårlig. Har bare en stretchjeans som jeg kan bruke fortsatt. Dessverre er det lite pent gravidtøy, men mest slaskebukser å få tak i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to gravid-jeans allerede rundt uke 12. Hadde også to gensere og to kjoler. Ellers brukte jeg mine egne klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Rundt uke 20. Syns man bør skaffe det så snart de vanlige klærne føles ubehagelige, uansett uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21, har enda ikke kjøpt noe 😊

Anonymkode: ae661...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...