Gå til innhold

Opptatt av bordeller/prostituerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunhands

I alle dager.. Er dette sant? Synes dette var tidlig over ei grense. Hvorfor finner du deg i dette når det faktisk finnes bra menn der ute som ikke utnytter kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27 May 2016 at 11.58, a l'orange skrev:

Jeg ser fort for meg at dette er noe dere kan ha mer nytte av å snakke med en sexolog om, enn med KG om ;) For du må snakke med han om dette, spørre om de tingene du lurer på. Det virker som han forsøker å fortelle deg ting, og da synes jeg ikke du skal anta; " Jeg vet jo ikke om han faktisk kjøper sex, men jeg kan jo anta det.." Det kan være en fetisj han har, og hvor han er opptatt av alt som er rundt bordeller og prostitusjon, men ikke dermed sagt at han kjøper sex eller har sex med andre enn deg. Og du må også finne ut hvordan du føler dette for din egen del.

Ja visst er det slik at "prostitusjon fremmer et forkastelig menneskesyn og alt det derre der!", men det gjelder for mange av tingene mennesker tenner på, så det betyr ikke at man er et dårlig menneske av den grunn.

Det merkeligste her synes jeg er at han søker det opp når han reiser på tur med datteren :ph34r:

Jeg spør og graver, men har egentlig liten tillit til at han snakker sant. Opplever at han strekker seg til bare å innrømme det (han tror) jeg vet. Jeg må jo bare tenke logisk og trekke mine konklusjoner deretter, selv om jeg selvsagt aldri kan vite 100%. Han har nå iallefall flyttet ut nå, men vi snakker fortsatt sammen. Veldig trist fordi vi vel begge føler at vi mistet et forhold som på alle andre vis har vært flott og givende. Regner vel med at vi går til parterapitimen påfølgende uke. Men ferieturen vi har planlagt og kjøpt går nok i vasken.

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27 May 2016 at 11.58, a l'orange skrev:

Jeg ser fort for meg at dette er noe dere kan ha mer nytte av å snakke med en sexolog om, enn med KG om ;) For du må snakke med han om dette, spørre om de tingene du lurer på. Det virker som han forsøker å fortelle deg ting, og da synes jeg ikke du skal anta; " Jeg vet jo ikke om han faktisk kjøper sex, men jeg kan jo anta det.." Det kan være en fetisj han har, og hvor han er opptatt av alt som er rundt bordeller og prostitusjon, men ikke dermed sagt at han kjøper sex eller har sex med andre enn deg. Og du må også finne ut hvordan du føler dette for din egen del.

Ja visst er det slik at "prostitusjon fremmer et forkastelig menneskesyn og alt det derre der!", men det gjelder for mange av tingene mennesker tenner på, så det betyr ikke at man er et dårlig menneske av den grunn.

Det merkeligste her synes jeg er at han søker det opp når han reiser på tur med datteren :ph34r:

Og ja, ekkelt å tenke på at han skal ha gjort noe slikt mens datteren satt på hotellrommet. Han er en super fyr sånn ellers. Men hva skal en tenke, når han gjør så mye "forarbeid"? At han har holdt muligheten åpen? At det bare har vært en fantasi? Umulig å si. 

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ! Selv jeg som mann syns dette er langt over streken. 

Det er ikke akseptabelt på så mange måter. 

Enten helt slutt, eller bryt ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, stan skrev:

Hæ! Selv jeg som mann syns dette er langt over streken. 

Det er ikke akseptabelt på så mange måter. 

Enten helt slutt, eller bryt ut. 

Ja, men hvordan være helt sikker på at det er helt slutt? Slikt er jo tilgjengelig over alt. En kan alltids lære seg å skjule sporene bedre.

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvordan være helt sikker på at det er helt slutt? Slikt er jo tilgjengelig over alt. En kan alltids lære seg å skjule sporene bedre.

Anonymkode: 1087f...aab

Det er tross alt bedre om han har såpass til skam at han skjønner at han bør holde det skjult.  Å være stolt av å ha vært på horehus, og bedrevet menneskehandel er totalt lavmål. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stan skrev:

Det er tross alt bedre om han har såpass til skam at han skjønner at han bør holde det skjult.  Å være stolt av å ha vært på horehus, og bedrevet menneskehandel er totalt lavmål. 

Han er nok ikke særlig stolt av det, men synes nok heller at dette er fryktelig flaut. Det handler vel mer om mine datakunnskaper enn at han har hatt noe ønsker om å "skryte" av det.  

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok ikke særlig stolt av det, men synes nok heller at dette er fryktelig flaut. Det handler vel mer om mine datakunnskaper enn at han har hatt noe ønsker om å "skryte" av det.  

Anonymkode: 1087f...aab

Da blir det jo svært vanskelig for ham å gjøre noe i det skjulte. Kanskje han kan legge det bak seg og bli en voksen mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stan skrev:

Da blir det jo svært vanskelig for ham å gjøre noe i det skjulte. Kanskje han kan legge det bak seg og bli en voksen mann. 

Men usikkerheten og mistenksomheten er allerede sådd. Det er nok i tillegg en god del han har søkt på/gjort som jeg ikke har funnet. Sannsynligvis. Jeg tenker at nøkkelen i ethvert forhold *må* være tillit. Får se hvordan han eventuelt ter seg hos parterapaut.. 

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men usikkerheten og mistenksomheten er allerede sådd. Det er nok i tillegg en god del han har søkt på/gjort som jeg ikke har funnet. Sannsynligvis. Jeg tenker at nøkkelen i ethvert forhold *må* være tillit. Får se hvordan han eventuelt ter seg hos parterapaut.. 

Anonymkode: 1087f...aab

Helt klart. Det jeg tenker må være viktig er at han erkjenner at han har en jobb å gjøre for å gjenvinne tilliten. Det er et viktig steg på å legge det hele bak seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes virkelig ikke temaet er så spennende altså. Det er gøyere å diskutere litt mer jordnære og vanlige ting spør du meg. 

Anonymkode: 2daf9...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å havne i en slik situasjon. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig mann.. 

Anonymkode: 1087f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usj. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å havne i en slik situasjon. Trodde jeg endelig hadde funnet en ordentlig mann.. 

Anonymkode: 1087f...aab

Kvinner som menn har alle svin på skogen. Bare å leve med, eller som i ditt tilfelle, ikke leve med.

Det er overraskende mange kvinner som er naive, og tror at netttopp deres mann ikke har vært borti sånt noe. Fakta er at det er ganske vanlig, men det snakkes bare ikke om. Hva tror dere skjer på gutteturer? Hva tror dere skjer på firmaturer? Lar den ligge for nå egentlig, men tror dere skjønner tegninga.

Anonymkode: 9f448...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29 May 2016 at 23.03, AnonymBruker skrev:

Kvinner som menn har alle svin på skogen. Bare å leve med, eller som i ditt tilfelle, ikke leve med.

Det er overraskende mange kvinner som er naive, og tror at netttopp deres mann ikke har vært borti sånt noe. Fakta er at det er ganske vanlig, men det snakkes bare ikke om. Hva tror dere skjer på gutteturer? Hva tror dere skjer på firmaturer? Lar den ligge for nå egentlig, men tror dere skjønner tegninga.

Anonymkode: 9f448...573

Enden på visa: Han erkjente igår kveld å ha hatt samleie med en rekke prostituerte mens vi har vært sammen. Både i Asia og i Europa, inkludert på ferietur med datteren. Det er selvsagt slutt. Dette blir jævlig siden vi har massevis av felles venner. Til skrekk og advarsel for andre..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...