Gå til innhold

Noen som har studert spansk i Spania?


pedagogstudent

Anbefalte innlegg

Om to år er jeg ferdig utdannet spesialpedagog, og har da gått fem år sammenhengende på skole rett etter vgs. Jeg liker å studere, men jeg har lyst til å oppleve litt også. Tenkte på å ta deler av masteren i utlandet, men har bestemt meg for å heller bare fullføre den slik at jeg er helt sikker på at den er i boks innen tiden. Når jeg er ferdig har jeg utrolig lyst til å lære meg spansk! Jeg hadde spansk på vgs, men husker bare litt grunnleggende. Kunne gjerne tenke meg et halvt år i Spania! Er det noen som har vært i Spania før og vet hvor jeg eventuelt kunne ha studert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok gått for eksempelvis Madrid eller Barcelona om det skulle vært Spania, men ville også vurdert Sør-Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Jeg vil anbefale Barcelona, studerte der i et år.

Hvor studerte du da? Og hvorfor vil du anbefale Barcelona? Er kjempeinteressert i å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
2 minutter siden, pedagogstudent skrev:

Hvor studerte du da? Og hvorfor vil du anbefale Barcelona? Er kjempeinteressert i å høre!

 

2 minutter siden, pedagogstudent skrev:

Hvor studerte du da? Og hvorfor vil du anbefale Barcelona? Er kjempeinteressert i å høre!

Studerte ved BFIS, men det er mange år siden, ting har nok forandret seg. Anbefaler Barcelona pgav, miljøet, kulturen,folkene rett å slett en fantastisk by med flotte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd mange år i Spania og fikk inntrykk av at Malaga er en studentby. Så du kan eventuelt sjekke ut det også, muligens litt billigere å bo der i forhold til Barcelona og Madrid.

Anonymkode: 587c3...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Madrid :) Der blir du ikke forvirret av et "annet språk" som i Barcelona. Der snakker de jo katalansk. 

Evt. dra til en mindre by hvor færre snakker spansk. Da blir du tvunget til å bruke spansk i mye større grad. Selv skal jeg på utveksling til Zaragoza. 

Anonymkode: fb04b...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Valenica er en flott by - spanias tredje største... Mange som studerer der.

Anonymkode: ab167...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...