Gå til innhold

Veninnen truer meg med bv!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Juami

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her? Ikke har hun truet deg, og ikke har hun sagt at hun skal melde deg til bv ut i fra hva du skriver. Hun sa bare at det var viktige regninger å betale, hvorfor dro inn at det er noe av det første bv vil se på er litt uklart, men det virker som om at det bare var en litt overflødig tilleggsopplysning. 
 

Du virker utrolig raskt sint, og ikke helt i vater sånn som du skriver. Her har du i alle fall overtolket, og tatt den minste ting i verste mening, og lager skikkelig styr ut av det.  Ikke minst overreagerer du helt ekstremt, når du til og med spør om du skal gå til politiet for noe sånt?! Tell til 100, pust dypt ut og inn noen ganger og ro deg skikkelig ned. Du har ingen grunn til å reagere som du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker veldig ustabil og overreagerer så til de grader!  Venninna di har antagelig bare tenkt på ditt beste,  for skulle barnevernet bli innblandet på noe tidspunkt, har hun helt rett i de opplysningene hun kommer med! Men jeg tenker at hun bare tenkte høyt og var ei god venninne med omtanke for deg! Overreaksjonen din derimot vekker mistanke om at her er det mer som er galt, og at barnevernet kanskje ikke er det dummeste når alt kommer til alt.... Just saying.  

Anonymkode: 41c5e...339

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hengt henne ut på Facebook for å vise hva slags "venn" hun er! Dette hadde jeg ALDRI trodd om henne! Jævla djævel! Men jeg skal ta igjen. Nå for alle se hvor dum hun er! Jeg ringte også politiet fordi trusler er ulovlig!! Men de sa jeg trengte bevis!! Dårlig system vi har i landet her! DEL INNLEGGE MIT OM DERE KOMMER OVER DET

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ravna skrev:

Hva barnevernet ser på er ikke relevant her, du har en kontrakt, en kontraktfestet oppsigelsestid, og ikke betal noe ekstra. Hold korrespondanse til email slik at dere har det skriftlig skulle det bli noe sak utav det. 

Angående venninnen din; Hun har rett, du må roe deg ned. Ellers kan du spørre hvorfor hun trakk in barnevernet i denne sammenhengen, og evt fortelle fakta angående leien du har,. 

Hun kom bare med "fakta" sa hun. 

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Ravna skrev:

Hva barnevernet ser på er ikke relevant her, du har en kontrakt, en kontraktfestet oppsigelsestid, og ikke betal noe ekstra. Hold korrespondanse til email slik at dere har det skriftlig skulle det bli noe sak utav det. 

Angående venninnen din; Hun har rett, du må roe deg ned. Ellers kan du spørre hvorfor hun trakk in barnevernet i denne sammenhengen, og evt fortelle fakta angående leien du har,. 

Enig.

Anonymkode: 783b9...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler gjerne, gi meg linken til denne uthengingen din. 

Anonymkode: b9740...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun truer jo meg! Hun har nok en plan om å anmelde meg men prøver å kamuflere det! Hva er klønete?

Anonymkode: 3c09a...36f

Hvis du har alt på det tørre, trenger du ikke bekymre deg for barnevernet. Kommer de, ønsker du dem velkommen og de ser at de ikke har noe å bekymre seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for sitering av ryddemelding og spekulasjoner. Minner om at spørsmål ang. moderering tas på PM eller på ris og ros.

Sitat

* Spekulasjoner og ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte parteneSpekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Tror du har med en venninne som prøver å hjelpe her TS. Syns du bør ta en prat med henne og LYTTE. Her er det noe du bør lytte til,og tenke over. Det er mer bak dette,og venninnen din vil hjelpe. Men tror B.V.er rette instans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og ro ned. Den utleieren har ikke noe å komme etter. Og at du nekter å betale mer enn der avtalen sier så har du rett til det. Der er ingen barnevernssak. Slapp av og ta vare på deg og barnet. Har du angst forresten?  I så fall forstår jeg kaoset du føler på nå.

Sett deg opp en liste over hva du må gjøre. 

1 finn frem leieavtalen og sjekk oppsigelsestiden lm den er på 1mnd eller 3.

2 Ta tak i denne venninnen og spør hva hun egentlig mente med bv 

Ta deg en kopp te og ro ned.

3 trenger du hjelp av en advokat mtp leien 

Det ordner seg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BVT kommer nok ikke til å granske denne saken nøye.. se hvor mye annet som skjer med norsk barnevern om dagen. latterlig spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med den latterlige reaksjonen din på at BV blir tatt opp så føler jeg at det er noe muffens her. Barn har ikke godt av å være sammen med en som er så paranoid og som klikker totalt for ingenting. I verste fall kan du ende opp med å skade barna dine fordi du tar helt av grunnet ingenting. Jeg håper hun melder ifra om dette til BV og at de tar en titt på saken, for jeg er oppriktig bekymret for barna dine.

Anonymkode: 5d19d...9b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.5.2016 at 15.35, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt: Jeg leide leilighet til en gal fyr, nå en måned siden flyttet jeg ut og det klikket helt for fyren. Han lyver og prøver å tvinge meg til å betale mere enn jeg må. I kontrakten står det at oppsigelsestid er en måned. Men nå sier han at det er tre, jeg betalte ikke han og han tok dette videre til noen som har ansvar for utleie. I dag ringte venninnen min og sa at jeg må huske om at husleie og strøm er viktigste regningene og at dette er eventuelt første bv ser på! Hva faen?! Hvordan kan hun blande seg i noe hun ikke har peiling på og så true meg med bv??? Vi har råd vi men betaler ikke noe eier selv har funnet på at vi må! 

Hvordan hadde dere reagert? Jeg er helt knust og forstår ikke hva hun skal melde meg for!!!! Hva kommer de truslene av?! Jeg har så lyst til å dra å kjefte opp henne!

Anonymkode: 3c09a...36f

Hvis det står i kontrakten at du har én måneds oppsigelsestid, så skjønner jeg ikke problemet. Da viser du da bare kontrakten til den "noen som har ansvar for utleie" så er saken ute av verden. Hvem var denne personen som har ansvar for utleie? Er det bestyrer av boligen? Eier? En bekjent som "har peiling på utleie"? Husk at hvis du sa opp leiligheten 1. april eller senere, så må du leie leiligheten t.o.m. 31. mai, ikke 30. april. Men uansett hvordan man vrir og vender på det, så blir det jo ikke 3 måneder, bare nesten 2.

Angående barnevernet, så skjønner jeg jo at folk kan bli bekymret når det er mye gale folk som klikker helt rundt barnet, og det er psyko folk og hevner og uthenging av folk. Tror gjerne ikke det er husleien og strømregningen som barnevernet kommer til å reagere mest på her...

Anonymkode: 76963...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...