Gå til innhold

Veninnen truer meg med bv!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt: Jeg leide leilighet til en gal fyr, nå en måned siden flyttet jeg ut og det klikket helt for fyren. Han lyver og prøver å tvinge meg til å betale mere enn jeg må. I kontrakten står det at oppsigelsestid er en måned. Men nå sier han at det er tre, jeg betalte ikke han og han tok dette videre til noen som har ansvar for utleie. I dag ringte venninnen min og sa at jeg må huske om at husleie og strøm er viktigste regningene og at dette er eventuelt første bv ser på! Hva faen?! Hvordan kan hun blande seg i noe hun ikke har peiling på og så true meg med bv??? Vi har råd vi men betaler ikke noe eier selv har funnet på at vi må! 

Hvordan hadde dere reagert? Jeg er helt knust og forstår ikke hva hun skal melde meg for!!!! Hva kommer de truslene av?! Jeg har så lyst til å dra å kjefte opp henne!

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har forholdt deg til det som står i kontrakten så burde du ikke ha noen ting å bekymre deg for. Bare ignorer dem og forhold deg rolig, det å kjefte opp noen kommer du i alle fall ikke til å tjene noe på.

Anonymkode: af13f...3df

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Hva slags trusler? Hun bryr seg om deg, tenkte å advare deg, kanskje hun bekymret seg for økonomien din. Og du vil dra å kjefte henne opp?

Like greit at du holder deg unna henne, hun fortjener venner som setter pris på at hun bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klikker du på venninna di? Hun prøver bare å hjelpe. Kanskje på en litt klønete måte men..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Ehm ... hva er "bv"?

Beltevogn  og barnevern

Endret av Macro
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Macro skrev:

Hvorfor klikker du på venninna di? Hun prøver bare å hjelpe. Kanskje på en litt klønete måte men..

Hun truer jo meg! Hun har nok en plan om å anmelde meg men prøver å kamuflere det! Hva er klønete?

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Ehm ... hva er "bv"?

Barnevernet!

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Netttroll skrev:

Hva slags trusler? Hun bryr seg om deg, tenkte å advare deg, kanskje hun bekymret seg for økonomien din. Og du vil dra å kjefte henne opp?

Like greit at du holder deg unna henne, hun fortjener venner som setter pris på at hun bryr seg.

Hun hjelper meg ikke! Hun skal anmelde meg og prøver å kamuflere seg selv!

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo, du har ikke noe å være bekymret for. Ta problemet angående huseier med en advokat, og la hun venninna prate med bv. Her må du nok gjøre det riktige, og det er det BV ønsker at du skal gjøre. Ta ansvar for barnet ditt, og samtidig ikke la deg bli overkjørt av huseieren. Du vil nok kanskje ta en prat med BV, men du vil ikke bli uglesett. Du poengterer samtalen med at du og evt. BF som er med, sier at dere fikk problemer med huseieren og nå føler dere lurt av han.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun truer jo meg! Hun har nok en plan om å anmelde meg men prøver å kamuflere det! Hva er klønete?

Anonymkode: 3c09a...36f

Hva snakker du om. Han du leide av kan eventuelt anmelde deg om du ikke betaler, men dersom du følger kontrakten kommer han neppe noen vei. Hva skal venninna di anmelde for?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun bare har nevnt barnevernet for deg og du tar det som en trussel?

Anonymkode: b39ae...10f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun truer jo meg! Hun har nok en plan om å anmelde meg men prøver å kamuflere det! Hva er klønete?

Anonymkode: 3c09a...36f

Nei. Ut i fra det du skriver har hun ikke truet, men opplyst. Og viss det bare er denne episoden hun sikter til og du har ditt på det tørre, har du ingenting å være redd for. Det er mange som er innmari redde for BV i disse dager, og det kan være at hun ble bekymret på dine vegne. Uansett kan jeg ikke se at hun har truet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, needinspiration skrev:

hallo, du har ikke noe å være bekymret for. Ta problemet angående huseier med en advokat, og la hun venninna prate med bv. Her må du nok gjøre det riktige, og det er det BV ønsker at du skal gjøre. Ta ansvar for barnet ditt, og samtidig ikke la deg bli overkjørt av huseieren. Du vil nok kanskje ta en prat med BV, men du vil ikke bli uglesett. Du poengterer samtalen med at du og evt. BF som er med, sier at dere fikk problemer med huseieren og nå føler dere lurt av han.  

Men huseier er ikke problemet! Vi har advokat og alt med han blir fikset! Han truer ikke med bv! Venninnen min gjør!

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som hun bare har nevnt barnevernet for deg og du tar det som en trussel?

Anonymkode: b39ae...10f

HUN TRUER JO! Hvorfor ellers skulle hun idiotisk dukke opp med bv i samtalen vår???

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må skille på å anmelde og å melde. 

Anonymkode: f0993...65b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Hva snakker du om. Han du leide av kan eventuelt anmelde deg om du ikke betaler, men dersom du følger kontrakten kommer han neppe noen vei. Hva skal venninna di anmelde for?

Vet ikke jeg. Hun sa hun ville høre litt med meg fordi hun var bekymret for min økonomi og ville gi tips. 

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hjelper meg ikke! Hun skal anmelde meg og prøver å kamuflere seg selv!

Anonymkode: 3c09a...36f

Alvorlig talt. Nå får du ta deg sammen. Viss hun skal melde deg til BV hadde hun unngått å nevne den etaten for en hver pris. Med en slik paranoia kan jo enhver begynne å lure.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

HUN TRUER JO! Hvorfor ellers skulle hun idiotisk dukke opp med bv i samtalen vår???

Anonymkode: 3c09a...36f

Å informere om hva barnvernet ser på er ikke en trussel...  Har hun kontaktet barnevernet? Har hun sagt hun skal gjøre det?

Anonymkode: b39ae...10f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver hun at jeg kan bli så sint jeg bare vil, at hun bare kom med noen fakta og at hun aldri kommer til å melde meg til bv. 

Dette er løgn!! Hun prøver å spille uskyldig nå! Burde jeg dra til politiet???

Anonymkode: 3c09a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...