Gå til innhold

Når hadde dere voksne sex, en sytten åring lurer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 år. Med han jeg var sammen med fra vi var 17. Var intime tidligere, men gjennomførte ikke samleie før vi var 21 år gamle. Er fortsatt gift med han i dag, og vi har aldri hatt sex med noen andre enn hverandre. Elsker han mer og mer for hver dag :) Er 40 år gamle begge to.

Anonymkode: a2ae3...95d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så tabu å Være jomfru? Hvorfor dumper mange menn og kvinner andre fordi dem er jomfruer? Er det ingen personer som faktisk ser et forhold til en person de virkelig liker godt? sex er veldig viktig altså, men er det en jeg liker godt så drite jeg i det fordi alle må læres en gang og fet er ikke rocket sience. handler bare om å snakke.

Anonymkode: a0b6c...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født på 60 tallet og var 15 år da jeg  hadde sex første gang . 

Anonymkode: b370e...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer, da jeg nok kvalifiserer som voksen med mine 30 år. Jeg var 14 og angret sinnsykt etterpå. Tok år før jeg hadde sex igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 18 år i 1999, med min første kjæreste. Jeg var litt seint ute blant mine venner, venninnen min hadde sex med sin kjæreste når hun var 14, i 1994.

Anonymkode: ce124...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 15 år første gangen,  men var ikke klar for det. Så ønsket at jeg hadde ventet

 Er 25, tror jeg regnes som voksen hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 15.21, Arabella skrev:

Besteforeldregenerasjonen nå er vel dem som er født på 60-70-tallet. Jeg tror ikke de er/var spesielt puritanske. Selv var jeg 16 år (ca. 14 dager før 17-årsdagen) da jeg hadde mitt første samleie.

Tror vi heller sier 40-50 tallet. 37-46 år gammel bestemor? I dont think so.. 

Anonymkode: 2802a...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi heller sier 40-50 tallet. 37-46 år gammel bestemor? I dont think so.. 

Anonymkode: 2802a...1df

Du tror ikke det, nei. Jeg vet om flere. Selv var jeg 42 år da jeg fikk mitt første barnebarn. Vil du si at jeg lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Arabella skrev:

Du tror ikke det, nei. Jeg vet om flere. Selv var jeg 42 år da jeg fikk mitt første barnebarn. Vil du si at jeg lyver?

De færreste 45-åringer er bestemødre. Sånn er det bare. Kan fint skje likevel så du lyver såkalt ikke. 

Anonymkode: 5f0ba...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, så jeg er vel voksen. Jeg hadde sex første gang som 15-åring, han var også 15. Typen min er 31 og hadde sex første gang som 17-åring. Mamma var 13, pappa var 13, en kompis av meg var 20, en annen er fortsatt jomfru som 26. Besteforeldrene mine aner jeg ikke, men de ble sammen da de var 15, og første barn som 26-åringer. 

Anonymkode: 7b156...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.5.2016 at 14.44, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg lurer på om når tid dere voksne hadde sex for første gang? Mange mener at voksne ikke fokuserte så mye på sex så mye som ungdommer gjør nå. Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

 

Anonymkode: ad14b...cca

Jeg hadde sex første gang da jeg var 15. Og jo, vi var nok vel så sexfikserte i steinalderen som det de unge er nå ;) Vi snakket om sex, hadde sex i forhold, hadde ONS og pulevenner. Jeg er 48 år, forresten.

Anonymkode: 60b11...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi heller sier 40-50 tallet. 37-46 år gammel bestemor? I dont think so.. 

Anonymkode: 2802a...1df

Dagens besteforeldrene som ble født på 40 og 50-tallet er unge på disse bildene fra Woodstockfestivalen i 1969. :)

https://www.google.com/search?q=woodstock&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1093&bih=534&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjDmtPao_jMAhWhZpoKHV1ZDq4Q_AUIBigB#tbm=isch&q=woodstock+people

Anonymkode: 61678...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 17.47, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare svare på spørsmål ts stiller?

Anonymkode: 9ca3b...982

Fordi verden hadde blitt sykt kjedelig hvis en hver samtale alltid bare var et adekvat svar på utsagn/spørsmål/situasjoner man fant humoristiske.

kan forøvrig godt svare. Var 18 år første gang. Ventet til jeg skulle ha sex med en jeg var dritforelsket i og det er et fantastisk koselig minne. Etter det hadde jeg mange ONS til jeg fikk meg kjæreste igjen. Og så mange ons da det ble slutt, til jeg traff han jeg nå har barn med. Han var forøvrig også et potensielt ONS, men vi møttes igjen. 

Er 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

haha, er du helt vill? jeg er 30 og til og med moren min er ikke fra den generasjonen. Kanskje moren hennes igjen,men hun er død.

Anonymkode: 3ee96...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var 14år når jeg hadde sex første gangen med kjæresten som var 13.

Anonymkode: 0c141...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 19.39, hamsterfor skrev:

aner ikke hva du mener med voksen, men jeg var 19. er i tjueårene nå.

Når du er fylt atten år, regnes du som voksen, har du aldri hørt det før? :)

Anonymkode: ad14b...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du er fylt atten år, regnes du som voksen, har du aldri hørt det før? :)

Anonymkode: ad14b...cca

Det er riktig, det. Men jeg antar at TS mener en generasjon eller to over hennes egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...