Gå til innhold

Når hadde dere voksne sex, en sytten åring lurer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om når tid dere voksne hadde sex for første gang? Mange mener at voksne ikke fokuserte så mye på sex så mye som ungdommer gjør nå. Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

 

Anonymkode: ad14b...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sex første gang når jeg var 17 år. Dette var vel det som kanskje blir kalt One Night Stand, da det ikke skjedde mer enn en gang med den mannen.

Anonymkode: 9c73a...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år første gang jeg hadde sex. Det var med kjæresten min. Vi hadde vært sammen i ca. 2 måneder før det (var første gang for han og), og var sammen i ca. 4 år. 

Anonymkode: e4040...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skakker du nok om en generasjon over den vanlige kvinneguiden damen. Tenker med du spør etter besteforeldregenerasjonen. 

 

Jeg er 33. Må vel regnes som voksen, vokste opp med mye fokus på sex i tenårene. Hadde sex for første gang som 16 åring, har hatt bare en one night stand som jeg tenker er lite for "min generasjon" men jeg traff mannen min når jeg var 19 så jeg rakk ikke så mange før ham. Men hadde til sammen 5 sexpartnere (evs ca 1 i året) inklusiv ham. 

Anonymkode: b0fee...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52 år, så kan vel trygt regnes som voksen....

Hadde sex første gang når jeg var 15. Var i et fast forhold med en gutt som var 16 (var sammen i 6 mnd.)

Helt normalt i den tiden jeg vokste opp i og i vennekretsen min. 

Anonymkode: 35b59...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nesten 17, hadde sex med kjæresten min. Mannen min var nesten 18 da han hadde sex første gnag.

Anonymkode: 74db3...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg er 23 år, hadde sex for fyrste gong i år. Men så er eg også ein person som ikkje ser vitsen i one night stands e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg lurer på om når tid dere voksne hadde sex for første gang? Mange mener at voksne ikke fokuserte så mye på sex så mye som ungdommer gjør nå. Sex var noe man ikke snakket så mye om eller utførte før man ble gift(eller hadde hatt et skikkelig forhold) Var det slik at dere voksne hadde one night stand?

Anonymkode: ad14b...cca

Jeg er snart 30, regner med jeg teller som voksen?:P Jeg syntes i alle fall 30 var urgammelt da jeg var 17 :fnise: Men jeg husker jeg så statistikk på sex-debut da jeg gikk på vgs, og den var 17 år for jentene, og 18 år for guttene. Men det var jo på midt på 2000-tallet.

Folk har alltid, alltid fokusert mye på sex. Ofte for å kontrollere folks seksualitet. Så det er langt i fra noe nytt. Men det kommer jo litt an på hvilken generasjon man spør også. Det var sikkert mer vanlig for mine besteforeldre å ikke ha hatt seksuelle forhold før de giftet seg, mens nå er jo normen motsatt.

Jeg hadde en kose-venn(problemer hjemme, var helt utsultet på nærhet) og det utviklet seg til en pulevenn, så jeg var vel en 15 år da vi debuterte sammen. Fortsatte å ha denne pulevennen hele oppveksten, så det var jo noen jeg hadde kjent lenge og stolte på selv om det ikke var en kjæreste. One night stand er et lotteri, det kan være kjempedigg, men det kan også være ekstremt traust og kleint:P

Min filosofi er at folk bør få ha så mye sex de bare orker så lenge det er trygg og samtykkende sex:) Og selvsagt ikke la deg presse til å ha sex om du ikke har lyst til å debutere enda. Din kropp, dine regler. Alltid!

Anonymkode: e1122...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Karou skrev:

Eg er 23 år, hadde sex for fyrste gong i år. Men så er eg også ein person som ikkje ser vitsen i one night stands e.l.

:klappe:

Anonymkode: 7c4ad...1dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skakker du nok om en generasjon over den vanlige kvinneguiden damen. Tenker med du spør etter besteforeldregenerasjonen. 

Anonymkode: b0fee...5c0

Besteforeldregenerasjonen nå er vel dem som er født på 60-70-tallet. Jeg tror ikke de er/var spesielt puritanske. Selv var jeg 16 år (ca. 14 dager før 17-årsdagen) da jeg hadde mitt første samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17:) og det var i 2008:) hadde sex med kjæresten min, etter å ha vært sammen i tre måneder :P

Anonymkode: 38e80...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente (kvinne?) på 22år og jeg er fortsatt jomfru. 

Anonymkode: ba03d...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en helt misforstått ting at folk var mer pripne eller mindre opptatt av sex før. Forskjellen er at nå er det blitt mer åpenlyst og vi nærmest drukner i mer eller mindre saklig info om sex.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, var 20 da jeg hadde sex for første gang.

Tror man må ganske langt tilbake for å finne en generasjon der normen var å vente til man ble gift. Da må man til oldeforeldregenerasjonen eller enda lenger tilbake. Å ha sex før man giftet seg var i alle fall akseptert fra 1960-tallet. Og før det gjorde nok de fleste det likevel, bare at man ikke snakket så høyt om det ;) Gjennomsnittsalderen for seksuell debut (ca. 17 år), har vært den samme i mange tiår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex for første gang som 13 år med kjæresten min på den tiden. 

På den tiden var det svært lite fokus på sex egentlig. Syns det er mer fokus på det nå siden jeg føler jeg er et mye mer seksuelt vesen. Jeg vil ha mer sex nå enn hva jeg ville som ung, jeg blir fortere følelsesmessig ustabil om sex er fraværende nå

Er 36 år nå

Anonymkode: 9a887...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hooka med en fuckboy for første gang da jeg var 17. :tongue:

Over 30 nå.

Endret av Mippi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 første gang jeg hadde sex, men klarte ikke å gjennomføre samleie før jeg var 17.  Det første var forhold, det andre ikke. Jeg angrer veldig på det jeg gjorde som 17 åring, samleie altså, følte meg skitten og ekkel etterpå. Han var 27 :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 14 år da jeg hadde sex med min daværende kjæreste. 

Anonymkode: ab66c...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...