Gå til innhold

Vil ikke ha windows 10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da microsoft begynte å oppdatere windows til 10 gratis, så gjorde jeg det. Men hele maskins klikka og jeg måtte avinnstallere og gå tilbake til den gamle. Nå maser windows med ny oppdatering av 10ern og jeg vil ikke ha den så jeg trykker ikke oppdater. 

Hva skjer tilslutt? Kan jeg få slutt på maset uten å måtte downloade masse tilleggsprogrammer for å fjerne popup gnålet? Vil microsoft slutte med popupvinduet når frist for oppdateting er utgått?

Anonymkode: 948ba...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Microsoft vil ha alle over til Windows 10, de vil mase til du oppdaterer det.

Nei.

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes måter å få slutt på maset. Her er to guider:

Denne trenger litt teknisk forståelse.

http://www.dedoimedo.com/computers/windows-7-to-10-gwx-how-to-remove.html

Mens med denne styrer du alt ved hjelp av et kontrollpanel og er mer brukervennlig:

http://ultimateoutsider.com/downloads/

Det er veldig synd at alt med W10 har blitt sjansespill for noen. Hos fleste funker det veldig bra uten mange problemer (inkl. undertegnede), og hos andre bare skaper krøll og kaos. Vanskelig å si om det er brukerfeil eller hardwarefeil (maskinfeil) for hvert tilfelle.

 

Notis til ambivalentR: nei, jeg driver ikke og stalker deg. Er du som svarer i tråder jeg vil svare i. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer om jeg aldri trykker oppdater?

Anonymkode: 948ba...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting, annet enn at den vil alltid ligge i oppgavefeltet og mase om oppgradering. Hvis du vil slippe maset i det minste og beholde ikonet, kan du velge å skjule den og varslene. Ved å bruke "Tilpass" kan du velge selv hvilke ikoner som skal vises i oppgavefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skjer om jeg aldri trykker oppdater?

Anonymkode: 948ba...6b2

Min maskin oppdaterte seg bare plutselig. Kom hjem fra jobb og der var det innstallert. Fucka opp hele maskinen :( 

Anonymkode: 29831...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...